Hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7909

Guest
Alles maximaal uitbouwen, daar krijg je punten voor. Legers heb je eigenlijk niet nodig. gewoon voldoende verkenners kopen dat ze niet zien dat je geen leger hebt. :D

he he eindelijk hebben ze het door!
 

DeletedUser7909

Guest
Rofl punten geilers Hoofdgebouw gwn 20 en markt ook 20 ^^

ik geil niet op punten het is gewoon een algemeen feit dat punten winnen kijk maar naar de rankings die spelers waren slim die gingen gelijk voor punten daardoor staan ze hoog
 

DeletedUser

Guest
De ranking op dag 1 zegt natuurlijk alles hé. Goed begonnen is half gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
ik geil niet op punten het is gewoon een algemeen feit dat punten winnen kijk maar naar de rankings die spelers waren slim die gingen gelijk voor punten daardoor staan ze hoog
Lol... Hebben ze die punten niet door troepen te maken en dan puntengeilertjes over te nemen die geen troepen hebben? :rolleyes:
 

DeletedUser7909

Guest
Lol... Hebben ze die punten niet door troepen te maken en dan puntengeilertjes over te nemen die geen troepen hebben? :rolleyes:

nee kijk jij snapt het niet... het is allemaal logisch bouw gewoon alles max uit dan zul je zien dat je ook hoog gaat staan later komen de troepen wel maar je hebt eerst punten nodig andres ben je niks waard
 

DeletedUser

Guest
rofl nee,

punten heb je haast niet nodig (teminsten ik niet) alleen legers uitbouwen tot de max is n00b omdat je dan minder leger kan bouwen dus je wordt makkelijker gepwnd snapje?
 

DeletedUser

Guest
Punten hebben ook een nadeel: namelijk moraal.

Dus naast het feit dat je minder leger kunt hebben in een maximaal dorp, zou het kunnen dat je nog negatieve effecten hebt door je totale score.
 

DeletedUser7909

Guest
rofl nee,

punten heb je haast niet nodig (teminsten ik niet) alleen legers uitbouwen tot de max is n00b omdat je dan minder leger kan bouwen dus je wordt makkelijker gepwnd snapje?

zoveel leger heb ook niet nodig als je veel punten hebt wordt iedereen bang voor je en gvene ze hun dorpen gratis aan jou.
 

DeletedUser7909

Guest
Punten hebben ook een nadeel: namelijk moraal.

Dus naast het feit dat je minder leger kunt hebben in een maximaal dorp, zou het kunnen dat je nog negatieve effecten hebt door je totale score.

tss dan moet je ook niet aanvallen he? nogal wiedes! neem gewoon verlaten dorpen over heb je ook nergens last van.
 

DeletedUser

Guest
hulp en tw-stats doen het bijde niet
tw-stats vind ik eerlijk gezegt erger :s
 

DeletedUser15505

Guest
windrichting

ff ander vraagje,,
als je begint in 8, kan je geen windrichting kiezen
maar kan je dan na 2 weken als je dorp al flink uitgebouwt is, een windrichting kiezen of hoe zit dat? vliegt je dorp dan ineens ergens anders heen ofsow, of kan dit helemaal niet, en is het pas na 2 weken, als je je dan aanmeld op 8 dat je dan wel windrichting kan kiezen???
 

DeletedUser

Guest
Luister, als je aan punten denkt, dan sta je Hoog in de ranglijst, als je hoog staat, durven ze je niet aan te vallen:D
 

DeletedUser

Guest
luister, als je nu snel je hiding place naar 10 uitbreid hou jij grondstoffen als mensen je toch aanvallen en dat is echt super handig want dan kan jij weer gebouwen bouwen!
 

DeletedUser

Guest
nee kijk jij snapt het niet... het is allemaal logisch bouw gewoon alles max uit dan zul je zien dat je ook hoog gaat staan later komen de troepen wel maar je hebt eerst punten nodig andres ben je niks waard

hahahahaha. dit bevestigt al mijn meningen die ik heb geuit in het andere topic.

Laat ik je iets nuttigs vertellen: de mensen die nu eerste staan, daar zal miss 1/50 van in de top 10 blijven.. meer niet. hardlopers zijn doodlopers zeggen ze.

En tja, uitbouwen is ECHT dom hoor..dan heb je wel meer punten, maar sneller een lager moraal, minder troepenruimte.

Dus eerst het spelletje leren dan pas de pro's uitschelden :)

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan