Hulp bij verdedigen

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik word zo aangevallen door 4 edelmannen, ik heb het nagecheckt.
Het zijn echt 4 edelmannen, ze komen vlak na elkaar. Hij heeft me eerst gescout maar geen veegleger gestuurd. Nu stuurd ie wel 4 edels meteen.

Binnenkomende troepen Aankomst
[III] Yarich The Second 1:22:57
Camp Nou 1:23:26
Camp Nou 1:23:34
Camp Nou 1:23:56

Ik vind [player]Yzek[/player] echt zielig! Hij had me eerst ook al es aangevallen. Toen had ik mijn stam op em afgestuurd. Toen hield ie zich wel stil, maar nu ie weer wat groter is durft ie wel weer!

Wat kan ik het beste doen?
 

DeletedUser

Guest
1: welke wereld
2: zeg eens in bericht je def (ik doe er niks mee want je moet maar net in me buurt liggen)

dan kijk ik eens bij simulator waar hij mee zou moeten aanvallen om je te clearen
 

DeletedUser

Guest
ff tusenn door

wereld 6 heb ik dat ook word aangevallen door leden van bp(die naast me liggen) is een top 3 stam
maar die gast had moraal 39%
ik had muur 20
en een redelijk goede def
dus weg waren zijn troepen:D
 

DeletedUser

Guest
caspergf vandaag om 11:27 uurHaha, jij bent grappig.

Je gaat een dorp van 4000 aanvallen met een moraal van 49% Zowat de helft van je troepen gaan kapot, daar zaten een hoop grondstoffen in. Met dat aantal grondstoffen heb je een dorp van meer dan 4000.
Er kan dus maar een iemand verliezen en dat ben jij.
yzek vandaag om 11:24 uurja :)
ik weet dat mijn troepen de helft verzwakt zijn ja :)
 

DeletedUser

Guest
caspergf vandaag om 11:27 uurHaha, jij bent grappig.

Je gaat een dorp van 4000 aanvallen met een moraal van 49% Zowat de helft van je troepen gaan kapot, daar zaten een hoop grondstoffen in. Met dat aantal grondstoffen heb je een dorp van meer dan 4000.
Er kan dus maar een iemand verliezen en dat ben jij.
yzek vandaag om 11:24 uurja :)
ik weet dat mijn troepen de helft verzwakt zijn ja :)

als hij dat wist is hij gewoon dom:eek:
 

DeletedUser10626

Guest
whaha lol omdat hij je niet kon edelen werd hij maar vrienden:rolleyes:

ongeveer kzat op school hij veroverde dan 3 dorpen (had toen 160.000 punten) die avond zag k dat dus besloot tegen aanval(vijand toen 800.000punten) khad dan 2 van de 3 terug veroverd want wist dat er alleen aanval in stond, mijn defence was op orde maar hij viel net mijn aanvalsdorpen aan dus hij wist dat hij het nie makkelijk zou halen en ik wist dat ik het nie zouw halen omdat ik eigenlijk tussen opus leden zat dus kwam ik op het gedacht om mijn dorpen te geven in ruil voor eeuwige bescherming en 2 maanden bij het begin GS dus steeg ik dan weer snel en nu heb ik 450.000 punten in helft van voordien toen ik 160.000 punten had dus mooie deal voor mij beschermer uit opus van 2.100.000 punten intussen :D
 

DeletedUser

Guest
ongeveer kzat op school hij veroverde dan 3 dorpen (had toen 160.000 punten) die avond zag k dat dus besloot tegen aanval(vijand toen 800.000punten) khad dan 2 van de 3 terug veroverd want wist dat er alleen aanval in stond, mijn defence was op orde maar hij viel net mijn aanvalsdorpen aan dus hij wist dat hij het nie makkelijk zou halen en ik wist dat ik het nie zouw halen omdat ik eigenlijk tussen opus leden zat dus kwam ik op het gedacht om mijn dorpen te geven in ruil voor eeuwige bescherming en 2 maanden bij het begin GS dus steeg ik dan weer snel en nu heb ik 450.000 punten in helft van voordien toen ik 160.000 punten had dus mooie deal voor mij beschermer uit opus van 2.100.000 punten intussen :D

niet slecht:cool:
 

DeletedUser

Guest
Binnenkomende troepen Aankomst Aankomst in
[III] Yarich The Second vandaag om 11:40 uur 0:04:10
Camp Nou vandaag om 11:40 uur 0:04:39
Camp Nou vandaag om 11:41 uur 0:04:47
Camp Nou vandaag om 11:41 uur 0:05:06


Aftellen begint
 

DeletedUser

Guest
Haha weer zo'n 12 jarige baby die gaat huilen als die wordt aangevallen...
Het is Tribal Wars de bedoeling is noobs zoals jij te vernietigen.
En eerlijk gezegd hoop ik dat het hem lukt.

Uit zo'n reactie kan ik enkel afleiden dat jij degene bent die nog maar 12 jaar of misschien jonger is. Je reactie slaat toch helemaal nergens op? Hij vraagt enkel om hulp, mag dat al niet meer? Oh, nog iets: Sinds wanneer is het de bedoeling om noobs te vernietigen? Ik persoonlijk verkies een waardige tegenstander om mee te vechten, daar kan je tenminste iets uit leren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankjewel! ALLEMAAL!

Hey,

Ik wil hierbij even iedereen bedanken die me heeft geholpen.
Ik heb gewonnen, ik heb 2 aanvallen kapotgemaakt van em.
Mijn toestemming is 47.
 

DeletedUser

Guest
Uit zo'n reactie kan ik enkel afleiden dat jij degene bent die nog maar 12 jaar of misschien jonger is. Je reactie slaat toch helemaal nergens op? Hij vraagt enkel om hulp, mag dat al niet meer?

Ik had zijn bericht ook gelezen, ik had er maar niet op gereageerd.
Dan krijg je dat gezeik ook weer:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Uit zo'n reactie kan ik enkel afleiden dat jij degene bent die nog maar 12 jaar of misschien jonger is. Je reactie slaat toch helemaal nergens op? Hij vraagt enkel om hulp, mag dat al niet meer? Oh, nog iets: Sinds wanneer is het de bedoeling om noobs te vernietigen? Ik persoonlijk verkies een waardige tegenstander om mee te vechten, daar kan je tenminste iets uit leren.


met hem dus niet;)
 
Bovenaan