hoeveel lc

DeletedUser

Guest
Omdat je een noob bent die 200 euro gaat uitgeven om voor 3 maandjes in top 10 staat :d
 

DeletedUser

Guest
Bijna 4 dagen te laat en 140 lcs ... Hoe zit het met de rest van de non-ppwhores?
 

DeletedUser26330

Guest
Op MAGAZIJNIER aub :)

Eigen bevelen (3) Aankomst Aankomst in
Aanval op Apocalyptica (426|534) C54 vandaag om 20:09:30:308 uur 7:22:48 Annuleren
Aanval op Apocalyptica (426|534) C54 vandaag om 20:09:30:432 uur 7:22:48 Annuleren
Aanval op Apocalyptica (426|534) C54 vandaag om 20:09:30:647 uur

Gaat al klein kata treintje naar me buur van 5,8 :D
 

DeletedUser36716

Guest
Al diegene die nu achteraf ook pp in hun acc gaan rammen zijn geen beetje beter dan Magazijnier en consorten!
En neen, ook niet als het is om hen zogezegd neer te halen en dan de strijdbijl neer te leggen.

Wie een beetje eergevoel heeft van oude spelers gaat gwn door zoals het hoort op tw en pakt ze later.
Zaag er ook zo niet over dat ze pp gebruiken, man men kuisvrouw neut minder :eek: !

Het is nu zo, niks aan te doen, pak ze gwoon late game serieus, er zit niet 1 deftige speler bij de top 10 -_-.

OT: 1.1k lc voorbij.
 

DeletedUser

Guest
5e dag nu :)
Hmm, altijd baas boven baas dus haha.
Maar is weer effe inkomen na 3 jaar. Dus dan vind k het nog niet zo slecht
 

DeletedUser72079

Guest
Al diegene die nu achteraf ook pp in hun acc gaan rammen zijn geen beetje beter dan Magazijnier en consorten!
En neen, ook niet als het is om hen zogezegd neer te halen en dan de strijdbijl neer te leggen.

Wie een beetje eergevoel heeft van oude spelers gaat gwn door zoals het hoort op tw en pakt ze later.
Zaag er ook zo niet over dat ze pp gebruiken, man men kuisvrouw neut minder :eek: !

Het is nu zo, niks aan te doen, pak ze gwoon late game serieus, er zit niet 1 deftige speler bij de top 10 -_-.

OT: 1.1k lc voorbij.

Ik heb nog met jou gespeeld op W14 :) Ik was Heerlijkheid, later r0egner...
Ik groei nu ook enorm snel zonder pp het is gewoon farmen, ik zit gewoon in heerlijke buurt..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog met jou gespeeld op W14 :) Ik was Heerlijkheid, later r0egner...
Ik groei nu ook enorm snel zonder pp het is gewoon farmen, ik zit gewoon in heerlijke buurt..

Wut was jij r0egner? Ik was Miccie daar xo
 

DeletedUser

Guest
Moet wel lukken idd :)
Stal kan k nog steeds draaiende houden.
Vannacht maar weer eens een goeie slag slaan met farmen,
Verder geen nacht spelers in mijn buurt merkte ik afgelopen nacht :D
 

DeletedUser36716

Guest

DeletedUser

Guest
Welke periode ;)?

Rond de 400k ben ik erop gekomen bij Miccie. Miccie zelf is toen direct gestopt en heb grotendeels solo gespeeld.
Rond 4a5miljoen heb ik Melvin van Certio erop gezet en ben ik zelf ook weggegaan.
 
Bovenaan