Hoeveel heb jij vandaag al gefarmt?

DeletedUser

Guest
De farm records vallen me zwaar tegen, licor had met 730k een record van 25m neergezet en mensen met 1.9m halen net 53m?
 

DeletedUser62882

Guest
De farm records vallen me zwaar tegen, licor had met 730k een record van 25m neergezet en mensen met 1.9m halen net 53m?

nieuwe regels met farmen..
weet neit of jij toen nog speelde, verder als je verder in het spel geraakt farmen de meeste mensen vanzelf minder.
 

DeletedUser

Guest
nieuwe regels met farmen..
weet neit of jij toen nog speelde, verder als je verder in het spel geraakt farmen de meeste mensen vanzelf minder.

Welke nieuwe regels? Weet alleen dat vanaf 1 juni die farmscripts zijn verboden of bedoel je dat?
 

DeletedUser

Guest
Tss, beslissen we om 1 dag eens rustig aan te doen, en het farmen te skippen en gewoon wat treinen rond te sturen, staan de rover en plunderaar keilaag:mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Ja ik heb het record van 25m gehaald zonder scripts of dergelijke, ik farmde altijd extreem veel zodat als ik een clear kapot liep ik hem gelijk weer full kon opbouwen door gewoon het dorp vol te pompen met gs. Ook handig als je rond de 30 edels achter de hand hebt ^^
 

DeletedUser

Guest
En nog geen troop gestuurd :D ben wel aan de beurt voor de rest van de dag :(


Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (2.932 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (40.330.004 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser47681

Guest
Rover van de dag
Verover de meeste grondstoffen in deze wereld tot 0:00 uur!
Tot nu toe heb je 21.202.413 grondstoffen veroverd. Het huidige record staat op 73.208.717 veroverde grondstoffen.

Hadden wij nou maar zo'n mooie farmbuurt.
 

DeletedUser

Guest
Rover van de dag
Verover de meeste grondstoffen in deze wereld tot 0:00 uur!
Tot nu toe heb je 23.034.603 grondstoffen veroverd. Het huidige record staat op 73.091.359 veroverde grondstoffen.

:eek:
 
Bovenaan