Hoeveel heb je gefarmd?

Reactiescore
94
Iemand loog net tegen me over hoeveel hij per dag farmde, die statistieken ranglijst is nog niet bij iedereen bekend volgens mij...

Toen ik hem daarop aanwees, beweerde hij dat hij de grondstoffen toegestuurd kreeg van mensen in de omgeving, maar vrij verzenden van grondstoffen is hier nog helemaal niet ingegaan...o_O
 
Reactiescore
94
Ook niet! Allemaal spelers die me niet de moeite waard vinden :(

Terecht ook wel hoor, ben maar een vriendelijk noobje zonder leven.
 

DeletedUser76081

Guest
Ook niet! Allemaal spelers die me niet de moeite waard vinden :(

Terecht ook wel hoor, ben maar een vriendelijk noobje zonder leven.


Nou dan moet je eigenlijk wel in gesprek treden met Fladdermouse, die valt ook in de catagorie. a a a a a
 
Reactiescore
94
Iemand loog net tegen me over hoeveel hij per dag farmde, die statistieken ranglijst is nog niet bij iedereen bekend volgens mij...

Toen ik hem daarop aanwees, beweerde hij dat hij de grondstoffen toegestuurd kreeg van mensen in de omgeving, maar vrij verzenden van grondstoffen is hier nog helemaal niet ingegaan...o_O
Ik kreeg een paar daag na de start een enorm helder licht die mij van spionage/hacken verdacht.
Omdat ik op de grondstof precies kon vertellen hoeveel hij de dag ervoor farmde :O
 
Reactiescore
420
Iemand zal me hierover moeten verlichten, ik heb er nog nooit van gehoord. Beschouwde het een beetje als een spastisch trekje.

Ik dacht dat het enkel in mijn vriendengroep bestond :eek:

FYI: Het is een kleine spastische trek hoor!
 
Bovenaan