Een moraalbreker die rang 34 staat vind ik nu niet bepaald zomaar een kleine mb hoor

Jullie hebben meer moeite gedaan , maar wij hebben het efficienter gedaan
Al zeker als jullie er zelf gaan deffen vind ik het maar zwakjes om hem af te doen als zomaar een mb.
De wereld wordt nog steeds gewonnen op dominantie
De zorg die Humble heeft over de account binnen Modest is bij lange na niet zo groot als over onze eigen leden, Humble leden. Wat ik probeer te zeggen is dat het voornamelijk contact is tussen MH en MB. Het account stond er niet zo goed voor als wanneer het in Humble had gezeten, het niveau verschil is er zeker wel.
Daarbij ben ik één van de personen die VV heeft gedraait toen jij en Valheru aanvielen. Ik kan je vertellen dat de situatie daar echt een puinhoop was, veel dorpen waren al gecleared en op dat moment stond de helft van de deff totaal ergens anders gestackt, wat echt belachelijk was want er waren totaal geen troepen om te snipen, recappen, backtimen en ga zo nog maar verder.
De grote van het account wil weinig zeggen, efficienter hebben jullie het misschien gedaan, maar beter? Dat betwijfel ik.
Zoals ik zei was het acc een puinhoop, echt deffen kan je het niet noemen, want dan hadden jullie beiden voorlopig geen dorpen mee gescoord, als er ook maar enkele troepen aanwezig waren. Want de aanvallen waren, zoals jij zelf weet te simpel en ongeorganiseerd, wat niet altijd slecht hoeft te zijn.