DeletedUser78278
Guest
Ik zie je meermaals suggereren dat hij 'beter wat anders zou gaan doen'. Dus ja, eigenlijk wel ja...Hoor je mij ergens zeggen dat hij moet stoppen met farmen dan?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik zie je meermaals suggereren dat hij 'beter wat anders zou gaan doen'. Dus ja, eigenlijk wel ja...Hoor je mij ergens zeggen dat hij moet stoppen met farmen dan?
Ik zie je meermaals suggereren dat hij 'beter wat anders zou gaan doen'. Dus ja, eigenlijk wel ja...
Ik hou mij niet bezig met Modesty nog met de dingen die ze doen. Ze werken enkel en alleen voor hun MH's. Dus je kan ze meerekenen maar dat doen wij niet.
Ze vallen niet onder onze verantwoordelijkheid dus als Hans ons wilt pakken met leuke stats op mb's doet hij maar. Zegt verder totaal niets.
Onder de verantwoordelijkheid van de MH's individueel zoals ik al zei. Niet van Humble totaal.
Jij noemt het pakken van dorpen van moraalbrekers even belangrijk als het pakken van dorpen van je vijand?
Ik denk dat we je niet hoeven vertellen dat daar kwalitatief een groot verschil in zit?
Maar ben blij dat jij zo trots bent op de overnames van de moraalbrekers![]()
In de dorpen zelf niet hoor alleen in ze verkrijgen zit een verschilJij noemt het pakken van dorpen van moraalbrekers even belangrijk als het pakken van dorpen van je vijand?
Ik denk dat we je niet hoeven vertellen dat daar kwalitatief een groot verschil in zit?
Maar ben blij dat jij zo trots bent op de overnames van de moraalbrekers![]()
Het meetellen van de MB stam tot de oorlogstatistieken, op zo'n manier dat het voor jullie positief uit komt (want anders is er niks positiefs aan voor jullie) vind ik nooit zo netjes.
MB's horen bij de oorlog, alleen heeft geheel Edict nog minder dan 100 incommings van Modest gekregen.. Deze oorlog draait voornamelijk om Humble vs Edict, want beide MB stammen hebben nog zo enorm weinig mee gedaan hieraan dat het gewoonweg onbelangrijk is. M.a.w. een leuke toevoeging aan de statistieken voor Edict, maar niet verdient in verhouding wat wij voor onze overgenomen dorpen hebben gedaan.
Een moraalbreker die rang 34 staat vind ik nu niet bepaald zomaar een kleine mb hoor
Jullie hebben meer moeite gedaan , maar wij hebben het efficienter gedaan
Al zeker als jullie er zelf gaan deffen vind ik het maar zwakjes om hem af te doen als zomaar een mb.
De wereld wordt nog steeds gewonnen op dominantie
Lionhart2 was ook onze mb :$