Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser61932

Guest
Verdorie. :p

Plunderaar (Goud - Level 4)

Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 286.915
 

DeletedUser

Guest
Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 157.828

Maar je moet dat eigenlijk wel afzetten tegen wat je in totaal aan GS hebt binnen gehaald:

Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 554.843.934
 

DeletedUser68973

Guest
Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 300.584

Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 903.168.074
 

DeletedUser

Guest
Dat is waar... maar de overmacht aan dorpen die je kunt creëren door de munten en edels die je produceert, helpt wel. Heel goed gedaan dus.

Voor mezelf kan ik alleen maar zeggen, dat veel -zoniet de meeste- farm troepen iedere 14 dagen sneuvelen in de oorlog (week geleden nog maar twee clears over) en dat het uitstaan van de ZC als preventieve OS daarbij ook niet helpt. Neem dan in aanmerking dat ik alleen speel en ik ben blij met mijn resultaat :)
 

DeletedUser68973

Guest
Dat is waar... maar de overmacht aan dorpen die je kunt creëren door de munten en edels die je produceert, helpt wel. Heel goed gedaan dus.

Voor mezelf kan ik alleen maar zeggen, dat veel -zoniet de meeste- farm troepen iedere 14 dagen sneuvelen in de oorlog (week geleden nog maar twee clears over) en dat het uitstaan van de ZC als preventieve OS daarbij ook niet helpt. Neem dan in aanmerking dat ik alleen speel en ik ben blij met mijn resultaat :)

Denk dat vooral dat alleen meespelen wel meetelt denk ik
Wij hebben de laatste keren ook wel wat kwijtgespeeld, maar nooit alles :D
We hebben nog niet de kans gehad om het tegen iemand van niveau op te nemen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik val altijd vernietigend aan... altijd (ik speel overigens 50/50 - minus de kerken, die altijd defence zijn). Alleen als je alles in de strijd gooit, haal je de beste resultaten. Als een account leeg is... kan je met heel weinig troepen edelen. Hierdoor ben ik al wel 4x (zo goed als) alle offence kwijt gespeeld. Maar dat geeft niet.

Spelers die zich inhouden, vanwege de positie (ik moet wel blijven farmen etc.) die verslaan de betere spelers of zwaar ge-OS'te spelers niet, maar gaan zelf ten onder. T is in jou geval dus idd. wachten op een goede speler of leuk samenwerkende stam.
 

DeletedUser68973

Guest
Ik val altijd vernietigend aan... altijd (ik speel overigens 50/50 - minus de kerken, die altijd defence zijn). Alleen als je alles in de strijd gooit, haal je de beste resultaten. Als een account leeg is... kan je met heel weinig troepen edelen. Hierdoor ben ik al wel 4x (zo goed als) alle offence kwijt gespeeld. Maar dat geeft niet.

Spelers die zich inhouden, vanwege de positie (ik moet wel blijven farmen etc.) die verslaan de betere spelers of zwaar ge-OS'te spelers niet, maar gaan zelf ten onder. T is in jou geval dus idd. wachten op een goede speler of leuk samenwerkende stam.

Soms kan je niet alles gebruiken (hebben wij ook nog niet vaak moeten doen)
Jij dus wel aangezien je front met Heinz.
En de paar keer dat we alles gebruiken komen er altijd wel weer clears terug, dusja :p
 

DeletedUser

Guest
Dan stuur je ze weer en weer, tot je alle dorpen geedeld hebt en je stamgenoten ook. Een actie duurt bij ons geen 15 minuten. Een verdediger kan er gerust een paar dagen voor uittrekken -wij hebben de tijd- en dat breekt ze steeds op ;)

Ik doelde overigens zojuist in de vorige post... dat het wachten is op een echte test :) Van die dingen, waar ik altijd naar uit kijk... kan nooit wachten tot ze eens losgaan op mijn account!
 

DeletedUser68973

Guest
Dan stuur je ze weer en weer, tot je alle dorpen geedeld hebt en je stamgenoten ook. Een actie duurt bij ons geen 15 minuten. Een verdediger kan er gerust een paar dagen voor uittrekken -wij hebben de tijd- en dat breekt ze steeds op ;)

Ik doelde overigens zojuist in de vorige post... dat het wachten is op een echte test :) Van die dingen, waar ik altijd naar uit kijk... kan nooit wachten tot ze eens losgaan op mijn account!

Dat hebben we dus nog nooit moeten doen :p
Als we aanvielen was meestal alles direct gecleared (toch de dorpen die we wouden edelen)
Dusja, in de toekomst komt dat nog wel :p
 

DeletedUser52711

Guest
Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 231.986
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 621.526.370
 

DeletedUser52711

Guest
In de rim is het natuurlijk wel een stuk makkelijker farmen, maar ben een maandje later begonnen dan alle mensen van de pre-registratie. Al met al ben ik er blij mee ofc. :D
 
Reactiescore
57
Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 265.347
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 808.656.978

___

We halen je nog wel in Ethno :D
 

DeletedUser56496

Guest
Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 151.318
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 327.281.645

ogkia0.gif
 
Reactiescore
1.367
Plunderaar (Goud - Level 4)

Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.

Totaal: 19.804
Rover (Zilver - Level 3)

Maak in totaal 1.000.000 grondstoffen buit.

Volgende level: Maak 100.000.000 grondstoffen buit!

99.677.993 / 100.000.000


de 20k aanvallen en 100mil gs haal ik vanmiddag nog :D
 
Bovenaan