Hoeveel heb je al gefarmd?

DeletedUser

Guest
Toch vraag ik me al mijn hele leven af hoe sommige mensen geluk kunnen hebben met al die fijne farmpjes... Ik farm me kapot en zit pas rond de 500..
 

DeletedUser61932

Guest
Toch vraag ik me al mijn hele leven af hoe sommige mensen geluk kunnen hebben met al die fijne farmpjes... Ik farm me kapot en zit pas rond de 500..

Ze zien dat ze bij mij in de buurt starten en geven spontaan op. :)
Daarbij is iedereen aan het micro-farmen op de verkeerde manier, maar dat is hun probleem.

Al weet ik niet of mijn methode mij zoveel profijt zal opleveren. Toch een beetje.
Ik denk dat het gewoon aan het aantal meefarmers ligt.
 

DeletedUser74110

Guest
Ze zien dat ze bij mij in de buurt starten en geven spontaan op. :)
Daarbij is iedereen aan het micro-farmen op de verkeerde manier, maar dat is hun probleem.

Al weet ik niet of mijn methode mij zoveel profijt zal opleveren. Toch een beetje.
Ik denk dat het gewoon aan het aantal meefarmers ligt.

Hangt er puur vanaf wie er om je heen liggen inderdaad. Na een goeie week of 2 zal deze wereld pas een beetje beginnen loslopen en zullen de top 20 zo goed als gekocht zijn.

Na een maand zal dat wel weer wat minder worden:D
 

DeletedUser53131

Guest
waarom heeft nog niemand 100 dorpen geplunderd lol? ik ben 4u later gestart en heb die al bijna en zie nog niemand anders met em in de award lijst x)
 

DeletedUser53131

Guest
niet dat het meer opleverd bij het farmen lol :D
door de latere start had ik al sowieso niet de 400 grondstoffen van de 1ste farm. en zit in totaal op 2133 grondstoffen :p
 

DeletedUser73282

Guest
Haha die beginnersbescherming moest geen eens bestaan. :D
 

DeletedUser

Guest
Langer en meer Bb's
Beginnende spelers krijgen meer de kans wat mij positief lijkt
 

DeletedUser61932

Guest
waarom heeft nog niemand 100 dorpen geplunderd lol? ik ben 4u later gestart en heb die al bijna en zie nog niemand anders met em in de award lijst x)

Ik heb hem al tijdje hoor. :p
Maar heb wat minder vriendjes, dus sta ietsje lager in de prestatielijst.
(En blijkbaar is die lijst erg traag met updaten)
 
Bovenaan