Hoeveel gefarmd

Toch wel jammer dit event :(

Je bijdrage aan team: 20620418 Gemiddelde bijdrage aan team: 541678

Jullie spelen toch bij elkaar? Of is dit gewoon zo'n debiel antwoord om grappig uit de hoek te komen?

Het kan leuk en stom zijn maar het AF is beetje vermagert door de jaren heen merk ik al wel. Iedereen heeft wel eens een TW-dipje. Weer zo mooi dat je gelijk iemand erbij moet halen. Wat een klasse heb jij..

Het kan leuk en stom zijn maar het AF is beetje vermagert door de jaren heen merk ik al wel. Iedereen heeft wel eens een TW-dipje. Weer zo mooi dat je gelijk iemand erbij moet halen. Wat een klasse heb jij..
Nee, jullie hebben klasse met de plop-gedragingen?

Maar Duckje bant wel vaker zonder correcte informatie, of wil de informatie soms niet correct bekijken. Dus er is wel degelijk een kans dat je global ban krijgt nu :confused:

Dan raad ik je aan om te stoppen. Ja, ik kan het enkel en alleen aan met de CM die soms strooit met bans, dus pas maar op..

ja pleite door alle rot spelertjes :p