Hoeveel gefarmd

DeletedUser77250

Guest
Jullie spelen toch bij elkaar? Of is dit gewoon zo'n debiel antwoord om grappig uit de hoek te komen?
 

DeletedUser30607

Guest
Dacht dat jullie ruim boven ons zouden staan qua farm, blijft me toch verbazen dat we zo hard voor staan terwijl jullie 44 rovers hebben
 

DeletedUser77845

Guest
Mag je vinden joh, geen probleem. Het is maar een stom spelletje :D
 

DeletedUser77845

Guest
Het kan leuk en stom zijn maar het AF is beetje vermagert door de jaren heen merk ik al wel. Iedereen heeft wel eens een TW-dipje. Weer zo mooi dat je gelijk iemand erbij moet halen. Wat een klasse heb jij..
 

DeletedUser74358

Guest
Het kan leuk en stom zijn maar het AF is beetje vermagert door de jaren heen merk ik al wel. Iedereen heeft wel eens een TW-dipje. Weer zo mooi dat je gelijk iemand erbij moet halen. Wat een klasse heb jij..

Nee, jullie hebben klasse met de plop-gedragingen?

Maar Duckje bant wel vaker zonder correcte informatie, of wil de informatie soms niet correct bekijken. Dus er is wel degelijk een kans dat je global ban krijgt nu :confused:
 

DeletedUser77250

Guest
Het kan leuk en stom zijn maar het AF is beetje vermagert door de jaren heen merk ik al wel. Iedereen heeft wel eens een TW-dipje. Weer zo mooi dat je gelijk iemand erbij moet halen. Wat een klasse heb jij..
Dan raad ik je aan om te stoppen. Ja, ik kan het enkel en alleen aan met de CM die soms strooit met bans, dus pas maar op..
 
Bovenaan