Hoelang bestaat ME nog?

DeletedUser

Guest
O wat een wijze woorden:p ik zeg toch overal ik niet wij nederlanders :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
oranje boven leven de koningin ... trouwens doe maar niej hoe eerder we van da ouwe kreng af zijn hoe beter hoeven we tenminste niet meer tegen da jaren 20 kapsel en die UBER lelijke hoeden aan te kijken:rolleyes: :D
 

DeletedUser

Guest
nou, ik rij ook overal voor naar de winkel hoor
dus hou op met denken dat je een stereotype bent

had je het over mij ivivis? want wat bedoel je dan met stereotype? (= overdreven beeld van een groep mensen gebaseerd op veralgemening en overdrijving)
 

DeletedUser

Guest
oranje boven leven de koningin ... trouwens doe maar niej hoe eerder we van da ouwe kreng af zijn hoe beter hoeven we tenminste niet meer tegen da jaren 20 kapsel en die UBER lelijke hoeden aan te kijken:rolleyes: :D

in nederland ook niet iedereen tevreden met het koningshuis?:p
 

DeletedUser

Guest
oranje boven leven de koningin ... trouwens doe maar niej hoe eerder we van da ouwe kreng af zijn hoe beter hoeven we tenminste niet meer tegen da jaren 20 kapsel en die UBER lelijke hoeden aan te kijken:rolleyes: :D

*zucht* de koningin is onnodig, het koningshuis kost enkel geld, maak mij keizer en NL zal weer een wereldmacht worden, hier zijn mijn strategieën:
België inlijven bij het Groot Nickaanse rijk dan duitsland overnemen en engeland zodat de amerikanen geen A bommen afkunnen schieten, dan alle troepen in afganistan en irak het middenoosten van de moslims en amerikanen afpakken,
dan een verbond sluiten met rusland dan geven we alle afrikanen 3 euro zodat ze ons als goden zien, dan trekken we azië binnen en over de beringszee naar de VS en dan naar beneden

)oja dit heb ik net in 2 min bedacht:) )
 

DeletedUser

Guest
nee, bush kan dit niet doen, hij heeft daar te slechte diplomatieke banden voor:D
 

DeletedUser

Guest
*zucht* de koningin is onnodig, het koningshuis kost enkel geld, maak mij keizer en NL zal weer een wereldmacht worden, hier zijn mijn strategieën:
België inlijven bij het Groot Nickaanse rijk dan duitsland overnemen en engeland zodat de amerikanen geen A bommen afkunnen schieten, dan alle troepen in afganistan en irak het middenoosten van de moslims en amerikanen afpakken,
dan een verbond sluiten met rusland dan geven we alle afrikanen 3 euro zodat ze ons als goden zien, dan trekken we azië binnen en over de beringszee naar de VS en dan naar beneden

)oja dit heb ik net in 2 min bedacht:) )


kijk da zijn nouw nog eens plannen:D als je dit gaat uitvoeren mag ik dan een hoge positie in je nieuwe wereld rijk of moet ik zeggen... weldreich :p
 

DeletedUser

Guest
lol maar ff ontopic:
Datum Gebeurtenis
04.01.
11:25 Kratos_GOW heeft de stam verlaten.

ME is voorbij dit topic kan weg:p
 
Bovenaan