hoe halen sommigen zo snel 70 punten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
riddertjuh

Ook een super voordeel aan een ridder is dat wanneer je ondersteuning stuurt hij je troepen kan versnellen tot 10min./veld.
Maar momenteel heeft er niemand ondersteuning nodig omdat iedereen (die op 11/6 begonnen is op W7) nog 4 dagen beginnersbescherming heeft!
 

DeletedUser

Guest
je vergeet iets, je beginnersbescherming valt weg na je 1ste aanval of na 5 dagen

dus als je ziet dat je buurtje ook farmed :D kan je hem ook bezoekjes brengen ;)
 

DeletedUser

Guest
wel grappig dat iedereen stoer doet over dat hij 100 punten heeft :eek: wat een prestatie
 

DeletedUser7072

Guest
ik heb de hele tijd zo snel mogelijk grondstoffen gemaakt maar nog hebben sommigen 20 meer punten dan ik. Hoe doen ze dat?

Dat doen ze met niets anders dan een standbeeld maar dat is geen slimme tactiek wat jij doet met gssen is op langetermijn slimmer ;)

Ik heb ja een standbeeld maar had eerst mn prod naar lvl 3 gehaald en heb nu ook 10 speer dus k kan wa bonusjes farmen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik lette ff niet op en ik had opeens een kazerne en een standbeeld... :S
Zonde van de gs, want heb nix in me buurt wat ik nu kan farmen ... :s
 

DeletedUser

Guest
Sommigen hebben zo snel 70 punten door hun adelshoeve te bouwen, als je die ook direct wilt kunnen bouwen dan moet je maar 1000gs van elke gs sturen naar mijn dorp en dan vertel ik je hoe je die direct kan plaatsen.;)
 

DeletedUser

Guest
Sommigen hebben zo snel 70 punten door hun adelshoeve te bouwen, als je die ook direct wilt kunnen bouwen dan moet je maar 1000gs van elke gs sturen naar mijn dorp en dan vertel ik je hoe je die direct kan plaatsen.;)

ik doe het voor 500 grondstoffen:)
 

DeletedUser

Guest

Een letterlijke citaat van de regelemten der forum... :p
"Relevante toevoegingen
Plaats alstublieft enkel berichten betrekking hebben op het onderwerp. Als u geen bericht kunt formuleren dat een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden. Deze regel geldt al helemaal voor een-woords berichten zoals "lol", "rofl" en dergelijken.
Om herhalingen in discussies te voorkomen is het handig om altijd het hele onderwerp te lezen voor u een bericht daarin plaatst."


Jij bent dus strafbaar...
:p
Dit moest ik even doen ... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan