Hide the Reinforced Ghosts, but First. Hop to cut down the .Tree

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
Hahaha muren uppen tot het einde! Gewoon troepen kopen is wat hij doet :rolleyes:

Oww, jullie doen dat niet, bedoel je? :eek::eek:

Zonder zou het acc het ook makkelijk volhouden hoor...

nee, maar ik vind het raar dat je de schaal waarop iets gebeurd erbij betrekt. Dat is toch totaal niet van belang. Dus stel je krijgt een massa en uppt alleen bij 2 dorpen de muur dan is het oké, maar doe je dit bij 5 dorpen dan wordt het teveel en dan gaan we protesteren

dit is maar een voorbeeld

Amen. Dit dus ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Inno heeft dit toch slim bekeken he, hoeveel weerstand er ook was toen de pp-functies hun intrede deden, gebruikt worden ze toch en aangezien het een deel van het spel is, kan niemand elkaar verbieden dit te gebruiken, met als gevolg zinloze discussies zoals hierboven.

Wat moet je anders met 40k pp?
 

DeletedUser45617

Guest
Wat moet je anders met 40k pp?

Ach, ik snap wel dat het gebruikt wordt hoor. Zelfs al kan je goed deffen, je hebt de mogelijkheid je er wat sneller vanaf te maken en idd, als je lekker 40 k pp ter beschikking hebt staan, waarom niet?
Maar het lijkt soms dat iedereen die het gebruikt eigenlijk wel beschaamd is en dan met argumenten afkomen als "zij zijn begonnen"... wat dan leidt tot dit soort discussies :p.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik zou de pp goed kunnen gebruiken Gijs. Over een paar dagen moet ik paysafe gaan kopen voor premium :eek::mad:
 

DeletedUser44415

Guest
Ik denk dat iedereen wel eens gebruik heeft gemaakt van pp. Ik heb ook wel eens in de start boer 30 gehalveerd, aangezien me opslag vol begon te komen en niet hoog genoeg stond. Me bouwlijst stond dan ook vol en troepen kon ik niet meer aanklikken, en bij het minste gs die tevergeefs verloren kan gaan, halveren. Ook gs heb ik nog gekocht, 3 barbs in je 24x24 is niet zo'n ideale ligging om te farmen (de rim heeft sowieso minder barbs), maar had wel veel spelers om te farmen. Alhoewel via mobiel enorm lastig is om te farmen, kocht ik 2k voor 1pp.

Op deze manieren vond ik deze pp-instellingen wel handig maar aan andere kant zullen de nieuwe spelers minder inzicht krijgen door dat men meer gebruik maakt van pp.
 

DeletedUser67464

Guest
Ik denk dat iedereen wel eens gebruik heeft gemaakt van pp. Ik heb ook wel eens in de start boer 30 gehalveerd, aangezien me opslag vol begon te komen en niet hoog genoeg stond. Me bouwlijst stond dan ook vol en troepen kon ik niet meer aanklikken, en bij het minste gs die tevergeefs verloren kan gaan, halveren. Ook gs heb ik nog gekocht, 3 barbs in je 24x24 is niet zo'n ideale ligging om te farmen (de rim heeft sowieso minder barbs), maar had wel veel spelers om te farmen. Alhoewel via mobiel enorm lastig is om te farmen, kocht ik 2k voor 1pp.

Op deze manieren vond ik deze pp-instellingen wel handig maar aan andere kant zullen de nieuwe spelers minder inzicht krijgen door dat men meer gebruik maakt van pp.

je had natuurlijk ook GS op je marktplaats te kunnen zetten voor een niet verkoopbare verhouding, maar ik snap je wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan