DeletedUser
Guest
Had ik het daar over? Ga ergens anders de stoere jongen die iedereen afkraakt uithangen.
Daar zie je het verkeerd. Ik kraak alleen mensen af die veel mensen afkraken.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Had ik het daar over? Ga ergens anders de stoere jongen die iedereen afkraakt uithangen.
Daar zie je het verkeerd. Ik kraak alleen mensen af die veel mensen afkraken.![]()
Zelfs mij![]()
Ja, het lukt je dan ook bijzonder goed.![]()
Daar zie je het verkeerd. Ik kraak alleen mensen af die veel mensen afkraken.![]()
Och, moet jij niet ergens met je zusje gaan knikkeren?Oh, sorry, dat was jouw perfecte afkraak actie toen je mij wilde ontwijken en je daarom maar op iemand anders richtte.
![]()
Laat ik je uit je droom helpen: je posts raken kant noch wal.
Ach, je ging er weer lekker op in, waaruit ik uit mag opmaken dat je het wel iets doet. Dus ga nu maar weer ergens anders Amokro napraten.![]()
Ach, je ging er weer lekker op in, waaruit ik uit mag opmaken dat je het wel iets doet. Dus ga nu maar weer ergens anders Amokro napraten.
Edit; Het blijft komisch dat de grote ego's elkaar helpen zodra eentje een discussie heeft.![]()
Ach, je ging er weer lekker op in, waaruit ik uit mag opmaken dat je het wel iets doet. Dus ga nu maar weer ergens anders Amokro napraten.![]()
Het blijft komisch hoe gefrustreerd jij altijd overkomt.
Eerlijk gezegd, ben ik totaal niet gefrustreerd, ik kan mijn lol hier niet op.
@Amokro; We hebben gisteren al een discussie gehad over aandacht. Waaruit is gebleken dat jij veel aandacht nodig hebt.![]()
Dus jij zet je zelf voor de lol voor lul?
Wat jij concludeert, hoeft nog niet persé de waarheid te zijn.
Het is namelijk wel erg zielig dat je zo hard je best doet om mensen te bashen, maar er volledig in failed.
Om vervolgens te stellen dat jij het voor de lol doet, en een ander voor de aandacht.
Sebastian Vollemond heeft vast een Chique woord om dat te beschrijven.
.President Barack Obama
wat een leugenaar ik richte de stam op ;d
ben gewoon gestopt hij wist niet eens dat er een pre-made kwam wat een idootje)--"
Oh nee!
Je kan ook gewoon aan me vragen als je aandacht wilt hoor.
Anders zou je niet op elke post die ik post reageren ^^.
goodbye!