Het ultieme cliché

DeletedUser10303

Guest
Het ultieme cliché heeft plaatsgevonden!

"Old Backstabbing darkheerser gets stabbed"


Altijd leuk verhaaltje om te vertellen voor weer de sfeer te verbeteren he :'p

Here we go!

Ik zat in de stam voet. samen met een geweldige sterke onverslaanbare teamlid genaamd Manners. Maketh. Muffin.

Op het begin van de wereld toen we nog maar allemaal klein en noob waren met een paar honderd punten had ik mijn buur gecleared van zijn kleine hoeveelheid troepen.
Deze speler heet hermandehaker. Ik heb dit gedeeld in de stam en heb er sinds toen dagelijks over gesproken dat ik hem groot laat worden om later te pakken, obvious aangezien deze speler geen troepen maar punten aan het rushen was. Dus nog even voor de duidelijkheid, ik heb letterlijk gezegd in de chat dat ik hem had gecleared, laat groot worden en daarna zal edelen.

Aangezien ik letterlijk gisteren ben verhuist naar mijn nieuwe woning met mijn vriendin heb ik niet veel online kunnen zijn, dus rarara wat lees ik laat op de avond?
Manners. Maketh. Muffin. 17.03.18 21:06
Je buur ng gescout onlangs?

darkheerser 17.03.18 21:11
Nee nie echt kwacht totk ga toeslaan, hoezo ^^?

Manners. Maketh. Muffin. 17.03.18 21:12
Extra info kan nooit kwaad ^^

Manners. Maketh. Muffin. 17.03.18 21:23
Kijk forum, we hebben het dorp geclaimed. We hbben 2 edels en neits anders is deftig om te edelen.

darkheerser 17.03.18 23:09
Lol

Manners. Maketh. Muffin. 17.03.18 23:10
heb lang rondegekeken en besproken voor andere targets maar die zijn er gwn niet.

darkheerser 17.03.18 23:12
Dat is niet mijn probleem he, je gaat letterlijk mijn buur en mijn doelwit edelen?

Manners. Maketh. Muffin. 17.03.18 23:13
Geen andere targets voor ons in de buurt. En no offense maar het zal nog een heel eind gaan duren voor je edels er staan en wanneer je ze hebt is de kans dat z'n stam kan zorgen voor OS veel groter dan nu.

Manners. Maketh. Muffin. 17.03.18 23:16
En 'doelwit'? Je hebt hem nog niet eens gescout en voor je't weet kan je hem niet meer clearen. Hij heeft evenveel punten als je atm...

Manners. Maketh. Muffin. 18.03.18 03:31
Je weet dat je kan discussieren he, ik heb helemaal niets tegen jou... Ging in ruil voor het dorp zelf nog vragen een ander dorp clearen voor je

Manners. Maketh. Muffin. 18.03.18 03:32
...

darkheerser 18.03.18 07:46
Nee het is oke, ik heb zelf al een goede clear :)
Ik vind de manier en reden van jullie slecht om mijn buur te pakken. Aangezien de stam het oke vind hebk nie veel keuze. Maar dat is geen probleem dat is ieder zijn mening.
Dus was bleek, hij had terwijl ik offline was besloten mijn target in te nemen met als reden dat hij niks beters vond en ik het toch nog niet kon edelen :OO Ik had uiteraard geen keuze want de stam was al overtuigd van dat dat de beste beslissing was.... [puur speculatie op dat punt] Ik had een vermoeden dat hij het soort speler is dat onze stam gewoon als opstap wilde gebruiken om in een andere stam te komen daarna. Want hij had verkondigd op het forum dat hij het best zo snel mogelijk de beste dorpen moest edelen voor het stambelang(of iets in die aard). Dikke onzin natuurlijk want door de targets en letterlijke buren van je stamgenoten te edelen maak je het enkel moeilijker voor hen.

Daarom besloot ik de stam te verlaten want ik wist dat hij mij toch wel zou gaan backstabben op een of andere manier achteraf (Ik kan het weten zeker :') ?)
Dit was allemaal gedaan op 1uur tijd, laat op de avond net toen ik in bed lag kapot vant verhuizen om te slapen.
Nadat ik dus de stam was verlaten ben ik in slaap gevallen en werd ik om 7u wakker met ... jawel 2 edels van onze goeie vriend met zijn volle clear onderweg naar mijn dorp :O :O :O
Niet te vergeten het feit dat hij mij nog altijd in zijn vriendenlijst had staan, altijd handig zeker om te weten wanneer je target online is als je hem probeert te edelen?
Dat terwijl de stamleider, zo heeft hij mij verteld, hem gezegd had mij niet aan te vallen tot er gepraat was, want manner had gevraagd of hij mij mocht aanvallen.

Uiteraard word ik hard onderschat door sommigen die mij kennen, maar dat iemand mij zo hard zou onderschatten was wel raar... hij dacht blijkbaar dat ik hem niet zou kunnen backtimen en dat terwijl er niet eens ms zijn in deze wereld. Nouja je kan het einde wel raden, hij kwam online negeerde mijn bericht en ging ten onder :)

bericht

Dat was een leuk verhaaltje waarvan ik weet dat sommigen zullen lachen om de ironie :D

Dat allemaal terzijde, voor iemand met zijn puntenaantal en total farm (1m+) had hij niet veel troepen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Uhm dat heeft jammer genoeg niet lang geduurd.
 

DeletedUser77159

Guest
Ik zou het geen karma noemen. Niemand verdiend het om een stab te krijgen (Als dit verhaal natuurlijk helemaal klopt). Mooi dat je er zo goed af bent gekomen darkheerser
 

DeletedUser77704

Guest
Noem je dat een clear :eek:

Maar leuke naai actie van de 3 M's
 
Reactiescore
978
Inderdaad een groot cliché als je gebackstabt wordt terwijl diegene backstabben zelf goedkeurt als een legit actie. Snap alleen het hele drama niet om er een heel topic over te maken dan.
 

DeletedUser10303

Guest
Inderdaad een groot cliché als je gebackstabt wordt terwijl diegene backstabben zelf goedkeurt als een legit actie. Snap alleen het hele drama niet om er een heel topic over te maken dan.
Heb ik ook niet gedaan, ik had het gepost in de praathoek.
 
Reactiescore
978
Reactiescore
2.508
Dus een forum moderator heeft er een topic van gemaakt..

Sinds een paar werelden terug hebben we ons beleid aangepast, zoals je misschien al wel gemerkt hebt met de forum contesten. We hopen op deze manier meer activiteit op het forum te krijgen en tot op heden loopt dit goed.

Met andere woorden we hopen (wanhopig) de wond te dichten, zodat het minder snel achteruit gaat:oops:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wel echt niet topic waardig aangezien de rest vd wereld er niks mee te maken heeft en er verder dus niet veel zinnigs over gezegd kan worden.
 
Reactiescore
2.508
Wel echt niet topic waardig aangezien de rest vd wereld er niks mee te maken heeft en er verder dus niet veel zinnigs over gezegd kan worden.

De eerste stab is altijd iets unieks. Zeker aangezien Drak (en zijn verleden) de afgelopen dagen veel besproken werd.
 

DeletedUser76876

Guest
Wel echt niet topic waardig aangezien de rest vd wereld er niks mee te maken heeft en er verder dus niet veel zinnigs over gezegd kan worden.

Ach er wordt al zo weinig gepraat hier..
Beetje leesvoer is altijd welkom!
 

DeletedUser79165

Guest
Lees sinds kort alles op het forum kwa C16, maar met meerendeels kan ik niet mee praten en heb hier ook vrij weinig over te zeggen :(
 
Reactiescore
661
Ik vind het absoluut een topic waard, stabbers aan de schandpaal. Waar blijft dat katapult gebruik topic trouwens?
 
Bovenaan