Het spookt bij HopHop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73696

Guest
En in allemaal wordt First. geslacht :p Geinig om te zien :eek:

Maar inderdaad, 2 over dezelfde oorlog, wat me een beetje onnodig lijkt.

Vertel anders is wat meer over een speler die kapot is gespeeld en nu wordt internt?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb tim een PM gestuurd om even een topic te maken en alvast wat posts te reserveren voor nieuwe update e.d.
Dan worden (iig zijn posts) daarin gezet en voeg ik de reacties van beide huidige daarin toe. (Hoewel ik mij nu bedenk dat dat nu wel wat chaotisch zou kunnen worden gezien ze nu allebei gebruikt worden..)
 

DeletedUser71125

Guest
Ik heb tim een PM gestuurd om even een topic te maken en alvast wat posts te reserveren voor nieuwe update e.d.
Dan worden (iig zijn posts) daarin gezet en voeg ik de reacties van beide huidige daarin toe. (Hoewel ik mij nu bedenk dat dat nu wel wat chaotisch zou kunnen worden gezien ze nu allebei gebruikt worden..)

verwijder dit topic dan gewoon? staat nog niet heel veel belangrijks in geloof ik?
 

DeletedUser44415

Guest
Relevante reacties overplaatsen naar het ander topic. Zoveel werk is het niet, posts aankruisen waar je kan verschuiven en dit topic verwijderen.
 
Reactiescore
372
Wat Mcmartens zegt is beter. Dan heeft tim de mogelijkheid om het overzichtelijk houden, en kan hij updates plaatsen in de posts die hij al gereserveerd heeft. De posts uit beide topics kunnen dan daarin samengevoegd worden :) Dat bedoel je toch?

Sowieso de openingspost bewaren. Misschien kan lord of the toilet zijn post aanpassen in dat andere topic? :p
 

DeletedUser

Guest
Wat Mcmartens zegt is beter. Dan heeft tim de mogelijkheid om het overzichtelijk houden, en kan hij updates plaatsen in de posts die hij al gereserveerd heeft. De posts uit beide topics kunnen dan daarin samengevoegd worden :) Dat bedoel je toch?

Sowieso de openingspost bewaren. Misschien kan lord of the toilet zijn post aanpassen in dat andere topic? :p

Precies, nog even geduld dus tot Tim het nieuwe topic aanmaakt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb tim een PM gestuurd om even een topic te maken en alvast wat posts te reserveren voor nieuwe update e.d.
Dan worden (iig zijn posts) daarin gezet en voeg ik de reacties van beide huidige daarin toe. (Hoewel ik mij nu bedenk dat dat nu wel wat chaotisch zou kunnen worden gezien ze nu allebei gebruikt worden..)

Gewoon dit topic nog een paar daagjes openen houden en dan sluiten. Dan plaats je enkel de eerste post naar het andere forum. Wel kicken als je later terugkijkt en verschillende propaganda topics ziet.
 

DeletedUser

Guest
Probleem met het gewoon verplaatsen van de post is dat ie dan op dezelfde plek (datum/tijdstip) zal staan. Wat dus waarschijnlijk ergens midden in een pagina zal zijn.
Vandaar is het handiger een geheel nieuw topic te maken en de posts opnieuw te plaatsen.
 
Reactiescore
746
Feitelijk kan dat geen probleem wezen. Ik kan deze gewoon samenvoegen en de posts die jullie als laatste willen zien staan bump ik even omhoog. Je zegt het maar, snel op te lossen ;)

Ik kijk binnen een uurtje terug of dat goed is voor jullie. :) (met vermelding van de posts die jullie willen zien als laatste :p )
 

DeletedUser

Guest
Feitelijk kan dat geen probleem wezen. Ik kan deze gewoon samenvoegen en de posts die jullie als laatste willen zien staan bump ik even omhoog. Je zegt het maar, snel op te lossen ;)

Ik kijk binnen een uurtje terug of dat goed is voor jullie. :) (met vermelding van de posts die jullie willen zien als laatste :p )

Goede mentaliteit Poo! In ieder geval niet niet nadenkend direct posts verwijderen & topic sluiten maar eerst luisteren naar wat de AF gangers willen en daarop je besluit baseren. Klasse!
 

DeletedUser

Guest
Dan sluit je deze toch? Na een dag staat die al op de 2de pagina :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan