Het speedjaar 2010.

DeletedUser30571

Guest
al dat nutteloos gewels is nergens voor nodig ....
Wees eens lief voor elkaar en doe zoals mij ;D

SLurp SLurp xD

Dat tegenstand was niet op sjaak gericht, meer naar richtign wie hij het zei;)
 

DeletedUser

Guest
Dat kampioenschap gaat ruben voor roem en glorie en dan kunnen zijn vriendjes nog wel eens een mes in hun rug voelen :p
 

DeletedUser

Guest
niet als wij eerst zijn nananannanana

Uhm Ik ben nog nooit gebackstabbed :p nouja eigenlijk wel 2x en beide keren failde ze en als jij stabbed zoals je pim laatst stabde dan mag je het best doen :D kan ik je dorpjes opzuigen xD
 

DeletedUser

Guest
Uhm Ik ben nog nooit gebackstabbed :p nouja eigenlijk wel 2x en beide keren failde ze en als jij stabbed zoals je pim laatst stabde dan mag je het best doen :D kan ik je dorpjes opzuigen xD

mwha seg ej :(
ik kon de druk niet aan :$
ik zou jou nooit stabben maar jij stabde mij al zeker 2x =(
 

DeletedUser

Guest
toen ik pim stabde en een smet vorig kampioenschap xD

Vorig kampioenschap kende ik nog zowat niemand man ik begon met speeden op .nl en toen kwam meteen kampioenschap :p werd meteen 2de met maik op Diabula caligula ofzoiets xD Die ik had moeten winnen maar moest toen ineens naar het ziekenhuis waardoor soncky de leiding nam :(
 

DeletedUser

Guest
Vorig kampioenschap kende ik nog zowat niemand man ik begon met speeden op .nl en toen kwam meteen kampioenschap :p werd meteen 2de met maik op Diabula caligula ofzoiets xD Die ik had moeten winnen maar moest toen ineens naar het ziekenhuis waardoor soncky de leiding nam :(

maar ik kende je va n op .net toen je me daar ook had gestabbed ;D
 

DeletedUser

Guest
hmmmm 2010 is het jaar dat ik met mijn toekomstige nieuwe speed partner ga ownen :)

Zal wat zijn als OwhPUS erin slaagt het speedkampioenschap te winnen. Dat is echt een uitdaging :D

helaas een droom en zal dit nooit werkelijkheid worden zolang ik er ben :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Weer eens een speedje meepakken :D.

Zoveel mogelijk roken, want dat vind Jeroen vies :D
en hem dat lekker vertellen tijdens het TS'en :$
 
Bovenaan