het smerige spel van tft

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
achja, een tekst doet veel he:rolleyes:
neem nu dat ik een vv heb in ~=UC=~, het is toevallig de stamoprichter en ik maak hier gebruik van om de stam om zeep te helpen. Ik pas het profiel aan en zet daarin dat iemand van TFT,... (iemand die er totaal niets mee te maken heeft dus) de schuldige is. Geloven jullie echt alles zonder enig bewijs?:confused:


hoeky had hier wel degelijk mee te maken want hij had als eerste de vv van baldric dus een soc speler met toegang op alles later is dat over gegaan naar rasta boer door hoeky dus hoeky heeft ook enige schuld:mad:
 

DeletedUser22241

Guest
Heeft TFT deze info over de zogenaamde spion ook niet gekregen van iemand uit een andere stam, dus wat is het verschil tussen de ene en de andere.

Er word hier gezegd spionnen zijn smerig en laf maar info die jullie krijgen word ook gewoon gebruikt

Maar gelukkig krijgen wij onze informatie op een 'betere' manier binnen.
Niet via Spionnetjes. Kom op zeg, hoe oud zijn jullie nou? 10-11? Dan speel je spionnetje. Ik hoop dat BORG toch echt wel een zeker positief imago probeert te krijgen. En dan lopen zeuren dat jullie spionnetje gekickt is?

LMFAO
 

DeletedUser

Guest
Ook over het imago van B0RG/BORG kunnen we blijven discussiëren. Wij hebben zowel slechte dingen op onze naam staan als heel diplomatische en vriendelijke zaken vanwege spelers die ziek waren bij onze vijanden, door deze in afspraak niet aan te vallen (mooie actie van proxis2 trouwens tegenover =BB=). Ook TFT zal al goede dingen hebben gedaan net zoals er zaken zijn die jullie liever niet belichten. Maar elkaar zitten zwart maken, lijkt mij ook niet de oplossing. De tijd zal wel uitmaken wie de overwinning tussen beide stammen zal behalen.:)
 

DeletedUser

Guest
Spionnen zijn vies, net als elkaar onderuit halen met woorden. Kom dan met feiten of met legers.
 

DeletedUser26383

Guest
Dit hoort bij het spel ;)
Wie vind het nu niet fijn om te winnen ?:D
Iedereen toch.
 

DeletedUser

Guest
achja, een tekst doet veel he:rolleyes:
neem nu dat ik een vv heb in ~=UC=~, het is toevallig de stamoprichter en ik maak hier gebruik van om de stam om zeep te helpen. Ik pas het profiel aan en zet daarin dat iemand van TFT,... (iemand die er totaal niets mee te maken heeft dus) de schuldige is. Geloven jullie echt alles zonder enig bewijs?:confused:



als jij een v.v. binnen onze stam hebt al is het onze leider.dan hebben wij nog genoeg manieren om daaruit te komen;)
wij zijn na SoC gaan nadenken ver dat soort mogelijkheden.
 

DeletedUser22326

Guest
Ik hoor hier meerdere malen van mensen van BORG dat ze ontkennen dat de persoon in qwestie spioneerde voor BORG en dus gewoon een "goed" TFT lid zou zijn. Dus wij hebben volgens jullie ons eigen lid gemold, wat is dan jullie probleem?

En reken maar dat wij er van op de hoogte zijn dat het geen fraaie actie was, maar het was gewoon gepast in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
de manier waarop jullie hem hebben gemold vind ik niet zo netjes..... daarover zeuren we vooral :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wij zeuren toch ook niet overdat bellen dat al tijdje geleden gebeurt is maar goed

zeuren heeft geen zin val tft dan aan en maak ze af dat is beter dan praatjes:D
 

DeletedUser

Guest
Dan weet jij blijkbaar niet veel;-)

En als je het dan zo laf vind, help hem dan. Je hebt ginds nog 2 dorpen liggen die we nog niet hebben ingenomen ;-)

zal het even anders zeggen die jullie niet ingenomen krijgen:D
 

DeletedUser

Guest
Niet ingenomen krijgen... Had ik dan al een poging ondernomen ?

Nuja, je wijkt af van het verhaal. Het lijkt erop dat je als BORG lid moeite hebt met je verantwoordelijkheid te nemen.

je bent de zoveelste die het smerig vindt... jullie kunnen allemaal goed praten maar als het op actie ondernemen aankoment..:confused:
 

DeletedUser3166

Guest
jadayada

Niet ingenomen krijgen... Had ik dan al een poging ondernomen ?

Nuja, je wijkt af van het verhaal. Het lijkt erop dat je als BORG lid moeite hebt met je verantwoordelijkheid te nemen.

je bent de zoveelste die het smerig vindt... jullie kunnen allemaal goed praten maar als het op actie ondernemen aankoment..:confused:

Blablabla :D

Zoals ik al vaak heb gezegd. Geen enkele drone spreekt in de naam van het collectief tenzij misschien Nas-T.

Minder zeuren en meer spelen. Dit is aan iedereen gericht ;)
 

DeletedUser

Guest
nouw uhm

rasta boer was boos over iets en hoeky ook en ging verder op msn en rasta boer verzette zich en krijg os van borg spelers zelf hoeky wou ook weten wie dat waren het ging ook over yorel die is ook opgebeld

hoeky vroeg dus het nummer van rasta boer en hij gaf hem(wat wel dom was:()en hoeky wilde de vader van rasta boer hebben rasta boer gaf hem en vroeg wie hij was hij deed zich voor als de baas van tribalwars en zei dat rasta boer en yorel(yorel is het neefje van rasta boer) heel slecht waren op tw slecht taal gebruik enzo.

de vader van rasta boer was zo erg kwaad op rasta geworden dat rasta boer nooit meer op tribalwars mocht en toen had borg vrijspel
de ouders van yorel werden ook opgebeld maar daar vertelde hoeky weer een ander verhaal tegen omdat yorel in borg zat en hij wou yorel behouden.


dus ja zo kan ik ook wel flink je concurenten mollen he.:(:mad:


als da waar is zieligste actie op tw volgens mij
 

DeletedUser

Guest
Even voor de topic starter.

Huulerd.
Dat zijn de middelen die je in tw kunt gebruiken, lief of niet.
 

DeletedUser

Guest
als da waar is zieligste actie op tw volgens mij

Wat denk je zelf? Dit hele verhaal is al meerdere malen uitvoerig besproken op dit forum, en ik ben oprecht verbaasd dat killed nogmaals probeert om het in de vorm te verkopen zoals hij het ziet. Ik dacht dat iedereen nu wel wist dat Killed en Rasta Boer twee vals spelende kleuters zijn die Baldric Alquin en Santa Maria vern**kt hebben, en nu (nog steeds) proberen om het mij in de schoenen te schuiven met wilde verhalen. Lees het verhaal nog maar eens goed, en bedenk je maar hoe geloofwaardig het eigenlijk is.

Erik.

PS Ik heb de papa van Groundus ook gebeld hoor, en gezegd dat ik de grote baas van TW ben. Die papa was ook al enorm onder de indruk van mijn gezag, en verbood Groundus onmiddelijk nog verder te spelen... Yah right.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.493
en alweer een slotje.

+ infractions.

Groetjes,
Seppe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan