Het respect topic!

DeletedUser63354

Guest
Respect

Laat zien voor wie je respect hebt en waarom, mensen die niet genoemd worden hebben ook recht op respect, maar helaas heb ik geen zin om voor iedereen wat te schrijven. Dit hoeven niet mensen te zijn die nu nog spelen (wel deze wereld uiteraard) en natuurlijk tw-gerelateerd. Eens wat respect gunnen aan anderen is nooit verkeerd.


Top 5 van mensen die respect verdienen:

5.

Allereerst, een belgische baas, hij besloot jammer genoeg te stoppen. Later kwam hij terug, en hoe? Al snel strooide hij met berichtjes rond in de Quiem chat. Van stoppen, naar een massa deffen op een opgegeven account.
Ja, Senne (sorry bik), jij verdient respect ;).
-Don maradonna


4. Deze man of kat(?) is een van de betere leiders die ik heb meegemaakt in mn tw carriere. Hij draait vv's, is altijd actief en is ook nog eens zeer (a)sociaal (a) om mee te praten. Ja, zonder de instabielheid van de kat, was het hier niet zo stabiel :)!
-Tempert aka Instabiele kat.

3. En tja, dan komen we bij de echte tijd. Qaa? Toen kwamen we samen. Gelukkig spelen 2 van de 3 bazen nog wel. Jullie weten waarom ik respect voor jullie heb jongens :). Altijd goede stamgenoten geweest en nu nog steeds.
N1kki en thom (en Wimpie ofc)
- Ex Willemurk. :D

Gezien ik maar een top 5 kon doen en ik toch echt iemand moest vermelden die pas geleden is gestopt, maar toch één van mijn betere tw-vrienden. Al een keer eerder gestopt, door mijn toedoen teruggekomen. Een haat-liefde verhouding voor even.
Ben <3 (HatoriHanzo)

2. Mijn bazen utregse medespeler, hoe kan het ook anders. Al bijna het hele spel bij elkaar. <3
- Mario - Bambamutreg -> Bullas in Actione.

Dit was natuurlijk wel een korte versie van plaats 2. Ik had gehoopt wat meer te vertellen, maar jammer genoeg zal diegene waar het over gaat dit niet lezen. Toch hoop ik dat hij dit zal doen.
Een gewaardeerd stamleider waar ik eerst toch nog problemen mee heb gehad. Ja, dit gaat alweer over Qaa?

Mike, je bent een baas.
-The Gatekeeper.


1. Sommigen oud Qaa? spelers zullen het al wel weten. En toch moet het, de beste stamleider ooit gezien en gehoord. Inmiddels ook gestopt, helaas. Ook hier hoop ik dat hij dit terugleest, toch weet ik dat hij dit niet zal doen.

Jordy, je was een echte baas, ik hoop dat je nu nog steeds zo bent.
- J. KoloSsoSs.

Ik wil even zeggen dat ik hier vooral in het verleden heb gegist. Het zou immers niet echt leuk zijn als er alleen maar leden van je huidige stam tussen staan. Ik ben benieuwd naar jullie verleden hier op w26, voor wie je respect hebt opgebouwd.
Ik wil daarbij nog even zeggen tegen mijn eigen stam. Q, jullie zijn allemaal, stuk voor stuk, fantastisch. Echter mocht ik er maar 5 uitkiezen. <3

Groetjes,

-Blue
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5312

Guest
je hebt er 9 uitgekozen eikel. en jij verdient mijn respect niet omdat je nu weer zo'n lelijk plaatje hebt.

nee grapje natuurlijk, danku voor de plaats, ik zal hier binnenkort ook maar eens een keer een lijstje neerzetten ^^
 

DeletedUser63354

Guest
je hebt er 9 uitgekozen eikel. en jij verdient mijn respect niet omdat je nu weer zo'n lelijk plaatje hebt.

nee grapje natuurlijk, danku voor de plaats, ik zal hier binnenkort ook maar eens een keer een lijstje neerzetten ^^

Ik zal jou er even tussenuit halen dan ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Hieruit kunnen we toch wel afleiden dat ik op w26 toch ook zeker goede tijden heb meegemaakt, nog steeds.

En als ik andere mocht kiezen waren dat wel Darksem en V V V. Van Brain en (V)(R) weet ik helaas niet echt genoeg om daar iets van te zeggen.

Darksme vanwege zijn doorzettingsvermogen, wie weet stijgt dit respect als hij eens wat defwerk laat zien langs ons front :D

V V V, je krijgt wel respect voor het farmslet zijn hoor :)! Hoe flik je t toch elke keer :p


Is ook een Q:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voel me vereerd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
Mensen die ik respecteer op w26.
Buiten de grensen van stammen.
Enkel indiviuen.

1. Frank van V V V
:buit: wie kan beter farmen dan hem?
Beste farmers => beste groeiers ;)

2. Jipp van claudia
Goeie deffer, sterke mentaliteit, goede voorbeeld, ....

3. Inge van Heisenberg
Wil ik niet als vrouw thuis dat wel maar kan je onmogelijk mentaal breken :p
Ook gedreven speler die uren slijt aan tw, kan je enkel respect voor hebben.

4. Titus van Boomtakmoe
Hihi, de sterke man in VR die alles helpt draaiende houden.
Keep going;)

5. DocW
Nu denk je van wtf!!!
Wel een betere buur dan hem kan ik niet hebben.
Enige met zoveel punten die nog altijd beseft dat het enkel een spel is :p
Harde werker, loyale jongen.
Mss ben ik de enige die hem alles mag vragen, daarom: Beste buur ever.
 

DeletedUser51186

Guest
Ik begin al te blozen :D thx

maarum schrijf tenminste mijn naam dan nog goed xD
ik heb hem zelf ook niet bedacht hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Boomtakmoe x'D

@Twan thanks :)

Tsja, voor wie heb ik nou echt respect... Respect heb ik voor iedereen, zo simpel is het.
Iedereen doet dingen die in hun ogen goed zijn voor de des betreffende stam. De één zet zich alleen wat meer in dan de ander.

Voor de rest zijn erop W26 nog geen rare backstab acties geweest (zover ik weet) waardoor men mijn respect verloor.
 

DeletedUser63354

Guest
Boomtakmoe x'D

@Twan thanks :)

Tsja, voor wie heb ik nou echt respect... Respect heb ik voor iedereen, zo simpel is het.
Iedereen doet dingen die in hun ogen goed zijn voor de des betreffende stam. De één zet zich alleen wat meer in dan de ander.

Voor de rest zijn erop W26 nog geen rare backstab acties geweest (zover ik weet) waardoor men mijn respect verloor.

Divine :D
 

DeletedUser

Guest
Daar ken ik het fijne niet van en volgens mij spelen er niet heel veel spelers meer uit die stam? :p
 

DeletedUser63354

Guest
De overige spelers uit die stam zitten nu bij ons haha. Zelfs ik zit op een oud divine acc :p
Maar de rest van de spelers zijn idd weg. Bright star, freakyboss..
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik heb alleen respect voor Dame MAR!
 

DeletedUser67607

Guest
Mensen die ik respecteer op w26.
Buiten de grensen van stammen.
Enkel indiviuen.

2. Jipp van claudia
Goeie deffer, sterke mentaliteit, goede voorbeeld, ....

Thnx!

1. Basbas, goede vriend en altijd goed mee samengewerkt

2. Bullas in actione, MARIOOO

3. Heisenberg, werken veel samen en super aardig^^

4. Darthverneder/blauweufo/YYZ al heel lang werken we zo goed samen, alles bespreken wat er moet gebeuren. Ik vind dat het van zich zelf spreekt als ik jullie noem:)

Ik heb vast mensen gemist maar ja, love you all!:D

PS
Love work play, oude def account en mede-leider toen brain nog maar een klein rot stammetje was:wink:
 

DeletedUser51839

Guest
Ik heb alleen respect voor Dame MAR!

Kan je gewoon nickodihno zeggen hoor.
sorry voor verkeerd schrijven, that's me ;)

Thnx!

1. Basbas, goede vriend en altijd goed mee samengewerkt

2. Bullas in actione, MARIOOO

3. Heisenberg, werken veel samen en super aardig^^

4. Darthverneder/blauweufo/YYZ al heel lang werken we zo goed samen, alles bespreken wat er moet gebeuren. Ik vind dat het van zich zelf spreekt als ik jullie noem:)

Ik heb vast mensen gemist maar ja, love you all!:D

PS
Love work play, oude def account en mede-leider toen brain nog maar een klein rot stammetje was:wink:

Was jij dat rotkind? :eek:
Nuja, respect kan ik je niet meer afnemen :p
 

DeletedUser

Guest
Thanks Jipp! :)

1. BlauweUfo: top leider, super kerel om mee te praten :)

2. Claudia: geen woorden voor (l)

3. ROTK: ongelofelijk hoe sterk die deft...

4. .YYZ: fantastische leider, zonder hem zou ik niets zijn!

5. Poekieboe: ik denk niet echt dat hij me mag als buur, maar ik wil wel even zeggen dat hij sinds de komst van die nieuwe co uitstekend deft! Dus congratz!

Mijn top 5'je, uitaard mijn respect naar alle AF'ers van Brain, (V)(R) en Quiem, omdat ze er altijd de sfeer inhouden :) dan heb ik het voornamelijk over Instabiele Kat, Bullas, Nickodinho, HFM, Ammummu, Hannibal en ga zo maar door!

Op de allerhoogste trede (nog hoger) staat Don Maradona, de man waar ik alles aan te danken heb :) hij heeft me het plezier van het spelletje echt laten zien! Thanks!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan