Het prijs-jezelf-gelukkig-dat-je-bij-het-VF-hoort-topiks

Reactiescore
421
Hallo allemaal,

Om onze onderlinge band te versterken leek het mij wel een goed idee als we een topiks hebben waarin we op creatieve wijze kunnen aantonen waarom we blij zijn dat we onderdeel zijn van het VF.

Ik trap af:

Ik ben blij dat ik bij het VF hoor omdat ik hierdoor heb geleerd dat niets in het leven, zelfs een parkeerkaart, vanzelfsprekend is. Zelfs de mooiste dingen kunnen zomaar tussen je vingers glippen.

groet,

een niet dubieuze naam
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Hallo allemaal,

Om onze onderlinge band te versterken leek het mij wel een goed idee als we een topiks hebben waarin we op creatieve wijze kunnen aantonen waarom we blij zijn dat we onderdeel zijn van het VF.

Ik trap af:

Ik ben blij dat ik bij het VF hoor omdat ik hierdoor heb geleerd dat niets in het leven, zelfs een parkeerkaart, vanzelfsprekend is. Zelfs de mooiste dingen kunnen zomaar tussen je vingers glippen.

groet,

een niet dubieuze naam

Ik had je anders nooit ontmoet bij de mcdonalds op Utrecht Centraal waar we de vormingen van Marwo konden bespreken?
 
Reactiescore
1.286
mooi topiks.

Ik ben blij dat ik bij het VF hoor omdat ik hierdoor skills voor het leven heb geleerd.
pls vote
pls work
 
Reactiescore
1.697
ik ben blij dat ik bij het vf hoor omdat je daar wel gewoon zelf mag bepalen wanneer je slaapt
 
Reactiescore
561
Ik ben blij dat ik bij het VF hoor omdat ze je nemen zoals je bent. Je hoeft je niet voor te doen als iemand anders,
 
Reactiescore
1.577
ik ben blij dat ik tot het VF behoor omdat ik mezelf tussen al deze klapmongolen toch een beetje een geslaagd individu kan noemen
 
Reactiescore
1.532
Ik ben blij dat ik tot het VF behoor omdat hierdoor mijn beïnvloedbaarheid in kaart wordt gebracht.
 
Reactiescore
1.532
Daarnaast ben ik dankbaar voor het VF dat ik nu een hardloper ben, regelmatig schaak en hax, een belegger ben, een tissot om mijn pols heb, een foamroller gebruik en de zanger henk westbroek waardeer.
 
Reactiescore
3.584
Ik ben blij dat ik een VR'er (?) ben omdat ik als werelder goed ontvangen word en me hier goed voel en i love de humor vaak!
 
Reactiescore
723
Ik ben blij dat ik bij het VF behoor, want nu weet ik dat ik niet de enigste rare kwibus ben.
 
Bovenaan