Het Officiele Propaganda Topic

DeletedUser

Guest
Bij sommige topics is het moeilijk om te zien wat nu daadwerkelijk propaganda is en wat niet, vandaar dat Appeljongens het soms ziet als een persoonlijke kwestie en ik als propaganda, of andersom. Helaas is de regelgeving van het forum niet zo uitgebreid dat er op elke situatie een regel is, vaak moeten we interpreteren, en zoals jullie weten resulteert dit in verschillende meningen.

Verder worden klachten over mods niet hier besproken,

Groet

Gildor
 

DeletedUser

Guest
goed
heeft er iemand nog wat leuke propaganda te melden
ik wil weer eens lachen :D
 

DeletedUser21085

Guest
ik iwl ook wel lachen shoot

we moeten gewoon niet zeiken op de mods(ze hebben het zwaar)
 

DeletedUser21085

Guest
ga jij gs oprapen van de grond wat Shooting en Mohniels1 hebben laten vallen
dan praten we verder als je niet meer om gs vraagt op het AF
 

DeletedUser5662

Guest
propaganda vereist eigenlijk niet eens feiten, alleen maar dingen die een bepaalde partij graag (of net niet) hoort
 

DeletedUser

Guest
kan het on topic pls ; vind da belachelijk gedoe met Christine en die grondstoffen nu al genoeg

als jullie willen zeveren ok , maar dan over het spel of spelers en niet flauwe welles-nietes spelletjes
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een leuke inzending voor IGM van de week:

Bericht zei:
*IEMAND* op 26.11. om 19:13 uur
Ik zal nooit rusten,onthoud dat goed.Ik zal nooit falen maar vinden,onthoud dat goed.Ik zal strijden tot het einde,onthoud dat goed.We zullen winnen en zeggen,onhoud dat goed.De zoektocht kan beginnen,onthoud dat goed.



*onze stam* VS *zijn stam*


Who win? I know it.I can know it,i am a fighter for live.I never fale (Ik heb hem de vorige keer de grond in geboord).We search for what we need.WE FOUND WHAT WE NEED!We will use it to destroy.We sal fight to the end and we sal do what we can do.We win everytime.You sall lose,dont try anything to win,you are noob enoeg.WE VAN BEAT YOU EVERYTIME.Dont try anything.Why you did it?Why you want this? Why you sux? OMG you are so noob.



LETS FIGHT,WE SAL SEARCH AND FOUND YOU!!!!!(Dat is toch verleden tijdsvorm? :p)

Let vooral op de volgende punten:

* Onze stam heeft 4 miljoen punten
* Zijn stam heeft 7000 punten
* Hij heeft gedreigt met B0RG, hij vertelde mij dat hij onder hun bescherming stond.... wel vreem dat de diplomaten daar niets van wisten :p
* Zijn Engels is ongeveer 3 meter onder NAP :p
* Hij heeft het gepresteerd om met deze nog 15 berichten in 1 uur te sturen...
* Let goed op de dikgedrukte stukken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een leuke inzending voor IGM van de week:



Let vooral op de volgende punten:

* Onze stam heeft 4 miljoen punten
* Zijn stam heeft 7000 punten
* Hij heeft gedreigt met B0RG, hij vertelde mij dat hij onder hun bescherming stond.... wel vreem dat de diplomaten daar niets van wisten :p
* Zijn Engels is ongeveer 3 meter onder NAP :p
* Hij heeft het gepresteerd om met deze nog 15 berichten in 1 uur te sturen...
* Let goed op de dikgedrukte stukken :p
zou je het orgineel eens naar mij kunnen sturen ;)
 
Bovenaan