Het Nieuwe Mijlpaal Topic

DeletedUser61017

Guest
Lol, voordat je dingen gaat zeggen, verdiep je er eens in, naar mijn weten is 3/4 van de deff al lang terug naar huis
Lol daarom dat je dorpen verliest...
hij heeft andeers toch wel 50 tal front dorpen :O
Noem jij Kanseloos front? xD Haha echt goed.
boven mij een klein stukje.
Jup maar dat wordt volgens mij niet echt als front beschouwd...
ik ken het acc walk zeer goed als ik er mb voor was

dus ik weet dat hij echt heel lang safe heeft gelegen
ik denk dat het door 50 procent van mij was dat G op w19 stopte:(
omdat ik veel te koppig was en niet wou groeien.

Nou voor eerste maal zeg je iets zinnigs...
 

DeletedUser56496

Guest
Lol daarom dat je dorpen verliest...

Noem jij Kanseloos front? xD Haha echt goed.

Jup maar dat wordt volgens mij niet echt als front beschouwd...


Nou voor eerste maal zeg je iets zinnigs...

tjah edels die 17 minuten lopen kun je niet meer tegenhouden lijkt me
 

DeletedUser56496

Guest
40-50 clears per dorp hou je niet met 10 deff' tegen dus beter wegsturen toch?:p
en tjah, die OS die ik terugstuurde (enkele 200-400) hebben er ook wel wat aan gedaan ja :p
 

DeletedUser61017

Guest
40-50 clears per dorp hou je niet met 10 deff' tegen dus beter wegsturen toch?:p
en tjah, die OS die ik terugstuurde (enkele 200-400) hebben er ook wel wat aan gedaan ja :p

Tjuag als het een dorp is die net naast een ander ligt dan ga je het toch goed stacken? En ik denk dat 40-50 clears meer dan een uur lopen?
 

DeletedUser

Guest
Tja.. als jullie er zo om gaan vragen kon ik niet anders dan mijn goed hart tonen. :D

4x Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen op 23.08.2012 (71 dorpen)!

24x Plunderaar van de dag
op 23.08.2012 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (697 dorpen)!

46x Rover van de dag
op 23.08.2012 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (78.129.094 grondstoffen)!

10x Verdediger van de dag
op 23.08.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.330.258 eenheden)!

28x Aanvaller van de dag
op 23.08.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.028.638 eenheden)!

666102.jpg
 

DeletedUser

Guest
Omg topper! <3
Jij hebt dat gedaan waar ik al lang naar streef, beter zet je dit bij hoogste awards van .nl!

Al gedaan hoor. Nja, was er enkele weken terug heel dicht bij. Maar verloor toen de plunderaar nog in het laatste uur aan een speler met 10 dorpjes fzo. xD Maar deze keer dus meer succes.
 
Reactiescore
2.039
Al gedaan hoor. Nja, was er enkele weken terug heel dicht bij. Maar verloor toen de plunderaar nog in het laatste uur aan een speler met 10 dorpjes fzo. xD Maar deze keer dus meer succes.

Trots op je schatje, als er 1 iemand is die ik het gun ben jij het wel!:D
 
Bovenaan