het nieuwe ~BOD~

DeletedUser

Guest
word zeker veel OS gestuurd, laat met niet laggen -_- het is dat sommige spelers goed kunnen schuiven maar dara houd het ook op. hoe snel was 49er ookwalweer weg:eek:

Idd ... gezien ze last hebben met een vijfderangsstam als ZWC .... zegt genoeg :)
 

DeletedUser18705

Guest
BOD is wel een leuke stam ... de leden hangen echt aan mekaar. Als er om OS wordt gevraagd, dan sturen ze. Spijtig dat er niet veel kwaliteit in de stam zit.

Op een paar spelers na zijn het gewoon panikeurs die verdedigen ... verdedigen ... verdedigen .... en tot op heden werkt het, maar in "the long run" verlies je als je niet agressief speelt ;)

BOD een leuke stam?? haha laat me niet lachen^^ ze naaien iedereen aan 1 oor door xD
verdedigen?? haha idd^^ noobjes:p
 

DeletedUser18705

Guest
Kan je deze uitspraak ook steunen met argumenten ... ?

Natuurlijk kan ik dat:p ben niets voor niets maandenlang BG van ze geweest he:p
Eerst is kijken naar de leden, zitten hoop ex-leden van mijn stam.. meeste zijn nu gestopt die daar heen zijn gegaan.. kijk maar naar 49er die gozer heeft me hard genaaid:p

en dan nog de leiding van ~BOD~ die zegt dat er een BG staat die er nooit bleek te staan. Dan nog dat geval met cuddle, ook weer zo'n naai streek van ze.. en dan heb je nog heel wat dingen... Maarjaah ~BOD~ is niets meer, dus ja xD
 

DeletedUser20911

Guest
@ thamonster

~BOD~ bestaat tenminste nog, dat kunnen we van jou en je oude stam niet meer zeggen. Een bepaald type mensen in dit spel, waar jij er 1 van bent, voelt zich al snel genaaid als ze in het verlies staan. Het is nooit hun fout altijd dat van een ander...
 

DeletedUser

Guest
ga je nu weer oude koeien uit de sloot trekken thamonster..
kom op.. maar ik wil even zeggen dat zwc-stammen erg collectief zijn, en daar geef ik ze ook complimenten voor,
maar je hoort nooit zoveel van de kleinere spelers van zwc, dat zou ik ook graag nog wel is willen ;)
want meestal zijn het de bigplayers ;)
 

DeletedUser

Guest
@ thamonster

~BOD~ bestaat tenminste nog, dat kunnen we van jou en je oude stam niet meer zeggen. Een bepaald type mensen in dit spel, waar jij er 1 van bent, voelt zich al snel genaaid als ze in het verlies staan. Het is nooit hun fout altijd dat van een ander...

lol
 

DeletedUser

Guest
ga je nu weer oude koeien uit de sloot trekken thamonster..
kom op.. maar ik wil even zeggen dat zwc-stammen erg collectief zijn, en daar geef ik ze ook complimenten voor,
maar je hoort nooit zoveel van de kleinere spelers van zwc, dat zou ik ook graag nog wel is willen ;)
want meestal zijn het de bigplayers ;)


Ik heb geen zin om hier woorden te verspillen sommige spelers doen het liever ingame dan op een forum
 

Deleted User - 517963

Guest
Tsjonge blijft leuk, hele tijd zelfde verhaal doen.

Thamonster nog een keer;
Er was degelijk wel een BG, maar aangezien jullie je werden opgedroogt door UN en ook nog eens problemen kregen met onze BG TM75 en ook nog is een NAP aanging met de "grote" vijand. Toen werd onze BG inderdaad verbroken.

Verdedigen kunnen we wellicht niet optimaal, maar Thamonster jij ook niet.

Als je wat hebt aan te merken over de leiding van BOD, ik wil niet weten hoeveel jij mij advies heb gevraagd toen je nog in HT/TNO zat. Leden vluchtte voor je weg. Samenwerking of een NAP met de vijand (hoe je het ook wilt noemen) werd niet door ons getolereerd.

Wij zijn gewoon op een redelijke manier te werk gegaan en we je stam ook 2 weken de tijd gegeven om zich als BG te bewijzen.

Over 49er, hem het vertrouwen geven hem niet aan te vallen en met hem NAP's aangaan (wat ontkent wordt, maar daar toch harde bewijzen van zijn) en paar maanden later hem zonder een pm of iets te sturen gewoon vol aanvallen. Tsja.. het kan tactiek zijn, maar dit zegt wel genoeg over het niveau.

BOD zwakke kwaliteiten, tuurlijk dat mag gezegd worden en ik zeg zelf ook niet dat we die zwakke kwaliteiten ook niet hebben, maar er zitten ook zeker sterke punten.

Over het verdedigen nog iets. Hoe konden wij dat nu bewijzen. Inactieven leden kunnen we haast niet verdedigen en bij 49er was het al veelal te laat door (wat ik noem) een smerige actie.

En over Cuddle; mijn mening

Ze wou BOD verlaten en zat onrust te maken op het forum, dankzij mij (waar ik nu wel spijt van heb) is ze nog langer in BOD gebleven, als ik er niet was, was ze allang gekickt en terecht ook.

Ze zei op het forum al naar de vijand te gaan en dat wordt dan ook zeker niet getolereerd. We hebben die tijd en nu nog steeds een spion in de stam (waarschijnlijk). Aangezien Cuddle onrust maakte en dreigde te vertrekken naar de vijand was dit de nummer 1 verdachte als spion. (dit sluit niet uit dat ze dat nou wel of niet gedaan heeft)

Vandaar onze maatregel om een stap voor te blijven en haar kicken en aan te vallen, want in onze ogen wou ze schade doen aan onze stam BOD en ook onze BG TM75.

Uiteindelijk is Cuddle er geheel bovenop gekomen en daar heeft ze me complimenten voor gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
uuh? cojack nu ga je toch iets te ver jonge=)
49er heeft je nog steeds niet de juiste info gegeven merk ik.. dat is 1
2 Iemand zomaar kicken doe je nooit.. vind ik persoonlijk als stamleiding + dat ik nog leef en jullie max 500k hebben gejat toen? vooral in het zwakke gedeelte van my... lol . je wist zelf .. dat ik PC problemen had..

en stop toch is allemaal met zeiken.
gebeurt is gebeurt..? lol..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoals Cuddle zegt, gebeurd is gebeurd, move on ..

Dit is al de 5e x ofzo dat we dit 'scenario' zien. Thamonster zegt iets, cojack komt met een heel verhaal af, dan is het wat heen en weer gezeik, topic is rustig voor paar dagen en we beginnen weer van het begin.
 

Deleted User - 517963

Guest
Inderdaad, maar Thamonster wou kennelijk nog een keer het verhaal horen en nee ik wist niet dat je pc problemen had.

Maar goed, inderdaad gebeurd is gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm ... is BOD verleden tijd? twee spelers zijn weg, de twee met de meeste puntjes ...
 

DeletedUser

Guest
het kunnen misschien wel de 2 met de meeste punten zijn, maar als de spelers die in de stam zitten goed kunnen samenwerken, heb je geen eens de grootstes nodig :)
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk kan ik dat:p ben niets voor niets maandenlang BG van ze geweest he:p
Eerst is kijken naar de leden, zitten hoop ex-leden van mijn stam.. meeste zijn nu gestopt die daar heen zijn gegaan.. kijk maar naar 49er die gozer heeft me hard genaaid:p

en dan nog de leiding van ~BOD~ die zegt dat er een BG staat die er nooit bleek te staan. Dan nog dat geval met cuddle, ook weer zo'n naai streek van ze.. en dan heb je nog heel wat dingen... Maarjaah ~BOD~ is niets meer, dus ja xD

stoer:) inplaats van dta je nu is meevecht inplaats van dat gezeik dat je ene BG had, dat heb ik al op 10 topics gelezen,....
 

Deleted User - 517963

Guest
Beste wereld 8 leden,

Het is zover, de 2de verjaardag van ~BOD~ wordt gevierd. Op 3 Juni 2008 werd ~BOD~ opgericht!

03.06.
22:55 Cojack is tot de stam toegetreden.
03.06.
22:55 (verwijderd) is door Corsleutel uitgenodigd.
03.06.
22:55 Cojack is door Corsleutel uitgenodigd.
03.06.
22:54 (verwijderd) is door Corsleutel uitgenodigd.
03.06.
22:54 De stam is door Corsleutel opgericht.

Zoals je ziet opgericht door Corsleutel (mijn broeder, die helaas gestopt is). Helaas zijn er meerder leden die vergaan zijn, maar gelukkig kwam er steeds nieuw bloed in de aderen van de Blood of Dragons. De stam ~BOD~ heeft veel gestreden en zal daar nog zeker niet mee ophouden.

Op naar 3 jaar:)!!!
 
Bovenaan