Het mooiste wikipedia topic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Ter ere van mijn 8000e post wil ik graag het mooiste wikipedia topic dat ik in mijn bijna 20 jarig bestaan heb gevonden.

Een in depth beschrijving over hoe we in Nederland schelden, welke soort scheldwoorden we kennen en hoe je ze het beste kan gebruiken.

Ik heb er van geleerd

https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity
 
Reactiescore
746
So you're saying Belgian people can't use Dutch profanity???
cathy-newman-Image-006.jpg
 
Reactiescore
746
Nee hoor, het enige verschil tussen Belgen en Nederlanders is dat Nederlanders het in je gezicht zeggen. Belgen glimlachen wanneer ze voor je staan en bijten in je rug :) So you would never know.

#BelgianOut
 

DeletedUser70854

Guest
Nee hoor, het enige verschil tussen Belgen en Nederlanders is dat Nederlanders het in je gezicht zeggen. Belgen glimlachen wanneer ze voor je staan en bijten in je rug :) So you would never know.

#BelgianOut
Kan ik alleen maar beamen. + we zijn ietsjes meer voorzichtig en minder hard in onze scheldwoorden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nee hoor, het enige verschil tussen Belgen en Nederlanders is dat Nederlanders het in je gezicht zeggen. Belgen glimlachen wanneer ze voor je staan en bijten in je rug :) So you would never know.

#BelgianOut

Jullie zijn dus eigenlijk gewoon watjes? :D
 

DeletedUser70854

Guest
Ik geef u al 100000x een uitleg maar neen meneerke blijf me negeren amaaaai seg
 
Reactiescore
1.733
Nee hoor, het enige verschil tussen Belgen en Nederlanders is dat Nederlanders het in je gezicht zeggen. Belgen glimlachen wanneer ze voor je staan en bijten in je rug :) So you would never know.

#BelgianOut

Laf volkje dan.
 
Bovenaan