het meest inspiratievolle large art topic

DeletedUser44810

Guest
Ik wil dat kunnen maken:p. najaa, bedenken;D

heb je illustrator? dan moet je gewoon wat tuts gaan volgen en dan kom je er wel:)
sommige logos zijn heel simpel te maken je moet gewoon creatief zijn en iets origineels bedenken
 

DeletedUser44810

Guest
niiiiiightdreaam! nog steeds niet weg van graphisch forum xd

en sinds wanneer doet dp het eigenlijk weer???
 

DeletedUser

Guest
ik kom her en der gewoon wat mensen irriteren :D, maar moet dat niet meer doen anders krijg ik ban :p.

sinds Joran alles gefixed heeft

Locos_hasta_la_medula_by_TheDigitalMethod.png


vector van Method, vers als de ****** imo

Marble_Galore_by_huMAC.jpg


gwn huMAC
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44810

Guest
nightdream zin in collab? moet wel inkomen heb lang niet meer designd en ben veel resources kwijt:p

edit: die van humac is nice, weet jij of die wolken een stock + filters of zelf gemaakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nightdream zin in collab? moet wel inkomen heb lang niet meer designd en ben veel resources kwijt:p

edit: die van humac is nice, weet jij of die wolken een stock + filters of zelf gemaakt?

we hebben een S een J een O een E een R een D een . en eeeeeeennnnn B!!! :p

eigenlijk moet kevin met mij nog collabje doen voor collab battlexD anders ligge we dr gelijk uit.. mr ik moet ff tijd hebben om te beginnen maar dan kan ik morge in middag wel doen, maar dan is het wel zo dat om 17:00 dacht ik moet worde ingeleverd:s
 

DeletedUser

Guest
nightdream zin in collab? moet wel inkomen heb lang niet meer designd en ben veel resources kwijt:p

edit: die van humac is nice, weet jij of die wolken een stock + filters of zelf gemaakt?

kzie wel :p

alles wat huMAC maakt is zelf ;)
 

DeletedUser50156

Guest
Volgens mij zijn dit gewoon echte desigeners, die vooral progameren enzo. :confused: Denk ik hoor :p
 

DeletedUser45728

Guest
heb je illustrator? dan moet je gewoon wat tuts gaan volgen en dan kom je er wel:)
sommige logos zijn heel simpel te maken je moet gewoon creatief zijn en iets origineels bedenken

Ja heb ik wel, kost veel tijd < dat heb ik niet. En creatief ben ik ook niet zo heel erg;p
 
Bovenaan