Het licht is uitgedaan.

DeletedUser58575

Guest
Ik ben in mijn ganze TW-forumtijd nog geen kwartier geband geweest. 14 minuten om precies te zijn. PauperTLD :eek:

En voor dat taalgebruik van jou toen verdiende je het absoluut :D
Je verdiende het iig genoeg om mij het me nog te laten herinneren...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
16 pagina's hier:eek:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
126 punten.

Kan dat helaas niet echt meer verbeteren, bij 3 punten word ik volgens mij voor altijd gebanned
 

DeletedUser7072

Guest
[video=youtube;x9Gj8npARTU]https://www.youtube.com/watch?v=x9Gj8npARTU[/video]
 

DeletedUser73016

Guest
Wat me wel opvalt is dat veel forums aan het eind van hun latijn zijn. Veel mensen hebben geen zin om een nieuw account te maken. Sociale netwerksites hebben alles overgenomen (veel gemakkelijker) maar o zo onhandig voor diepgaande meningen en om die terug te vinden. Bovendien ben ik geen fan van Facebook (ik heb het inmiddels niet meer). Ik heb daar het licht al uitgedaan.
 

DeletedUser58575

Guest
Volgens mij wordt dit forum enkel minder gebruikt evenredig aan het dalende gebruikersaantal van het spel waaraan dit forum verbonden is, maar ik kan mij vergissen.
 

DeletedUser64057

Guest
de leukste en opmerkelijkste dingen in mijn tw tijd waren denk ik toch wel dat de bespeler van steppeltje1 kevin als pf de dildo van zn zusje gebruikte en meest opvallend dat die gozer die beteokken was bij die vechtpartij in eindhoven ook tw speelde:0
 
Reactiescore
976
Het gaat hier niet echt over ingame memories eigenlijk. :p

(Om toch wat te stoefen, ik heb de legendarische en veelbesproken fight tussen Demo73 en Anthraxxis vanop de eerste rij meegemaakt)
 

DeletedUser5312

Guest
Wat me wel opvalt is dat veel forums aan het eind van hun latijn zijn. Veel mensen hebben geen zin om een nieuw account te maken. Sociale netwerksites hebben alles overgenomen (veel gemakkelijker) maar o zo onhandig voor diepgaande meningen en om die terug te vinden. Bovendien ben ik geen fan van Facebook (ik heb het inmiddels niet meer). Ik heb daar het licht al uitgedaan.

fora's zijn ouderwets, snapchat is de nieuwe shit
 
Reactiescore
1.736
Wat me wel opvalt is dat veel forums aan het eind van hun latijn zijn. Veel mensen hebben geen zin om een nieuw account te maken. Sociale netwerksites hebben alles overgenomen (veel gemakkelijker) maar o zo onhandig voor diepgaande meningen en om die terug te vinden. Bovendien ben ik geen fan van Facebook (ik heb het inmiddels niet meer). Ik heb daar het licht al uitgedaan.

Ik dacht dat jij een tijd terug ergens had verkondigd om ook hier het licht voor je uit te doen. Maar helaas, nog niet op het knopje gedrukt.
 

DeletedUser7072

Guest
Volgens mij wordt dit forum enkel minder gebruikt evenredig aan het dalende gebruikersaantal van het spel waaraan dit forum verbonden is, maar ik kan mij vergissen.

Volgens mij heeft Laki hier wel een punt. Fora als communicatie media zijn op hun retour, je ziet steeds meer dode fora die een paar jaar geleden nog levendig waren. In de jaren '0 waren fora veel actiever, deze ook, maar dat hangt natuurlijk ook samen met de enorme afname van het aantal tw gebruikers. Ik bedoel maar, ik postte Laki posts en kreeg als reactie een Laki post. Dat is nu simpelweg ondenkbaar.

Nu zijn het inderdaad vooral facebook en reacties op nieuwssites(bvb nujij.nl) maar dat gaat bij lange na niet zo diep als op goede actieve fora.
 

DeletedUser73016

Guest
fora's zijn ouderwets, snapchat is de nieuwe shit

Snapchat is al de opvolger van sociale media. Nog veel sneller, gemakkelijker maar minder diepgaand. Er waren ook nooit zoveel mensen actief op fora's dan op Snapchat.

Volgens mij heeft Laki hier wel een punt. Fora als communicatie media zijn op hun retour, je ziet steeds meer dode fora die een paar jaar geleden nog levendig waren. In de jaren '0 waren fora veel actiever, deze ook, maar dat hangt natuurlijk ook samen met de enorme afname van het aantal tw gebruikers. Ik bedoel maar, ik postte Laki posts en kreeg als reactie een Laki post. Dat is nu simpelweg ondenkbaar.

Nu zijn het inderdaad vooral facebook en reacties op nieuwssites(bvb nujij.nl) maar dat gaat bij lange na niet zo diep als op goede actieve fora.

Klopt, meningen worden nu gepost op reacties op facebook (kranten) en voor wat meer diepgaandere info moet je naar groepen gaan waar je vervolgens doorverwezen kan worden, maar het is jammer dat fora minder bezocht worden.

Nu, ik ben al van kleins af aan actief op fora (op TW eerder sporadisch, 1x om de zoveel jaar), maar ik was zelfs als tienjarig kindje actief op wielerfora. En eigenlijk was ik daar achteraf bekeken eigenlijk totaal niet klaar voor, hoewel het goed was voor mijn kennis en schrijftalent.
Ik denk zelfs dat ik via dit forum het idee van weerwolven van Wakkerdam heb gevonden, overgenomen heb en blijkbaar enorm bewerkt gezien er plots een heleboel rollen inzaten (waar ik nu de rolinfo niet meer van ken), dat heb gelanceerd, en dat was een enorm succes met bijna 100 pagina's voor een editie (en ik was de 13-jarige organisator). Ze zitten op dat forum al aan 100 edities + welpenedities omdat er anders te veel mensen meededen aan een wvwpotje, en ze spelen daar 1x per maand. Ze hebben een apart board ervoor geopend. Daarom dat ik het raar vond dat ik hier niet direct een editie alleen mocht starten hier, gezien ik het op 13-jarige leeftijd goed deed met veel ingewikkeldere rollen en nu niet? :D Het was een forum over cycling manager. Ik speelde cycling manager al sinds cym 4, en dat was mijn eerste aanraking met een forum. Mijn eerste keer cym was ook wel leuk. Ik weet nog dat ik altijd Vunokourov (zo noemde hij in dat spel, want realname DB's downloadde ik nooit omdat ik niet wist hoe dat moest) kocht met Quickstep en dan ronde van Qatar speelde, en de eerste rit altijd hem liet aanvallen vanaf km 1 en omdat het op makkelijk stond, won hij uiteindelijk maar was hij wel uitgeput. (dat tekentje dat hij geen energie had). Beetje noob :D

Forums zijn gewoon leuk (en verslavend). Simpel, en het zou jammer zijn mocht het verdwijnen, want ik heb nog altijd geen waardig alternatief gevonden, voor discussies zoals in het serieus vrij forum. Facebook en zo goed als iedere sociale netwerksite kan het niveau van een forum qua diepgaandheid en qua kwaliteit v/d posten niet evenaren. Verre van zelfs. Ik weet nog dat ik ook lange statussen plaatste op Facebook (soms kopieerde ik wat ik hier schreef), maar daar waren 1) weinig mensen in geinteresseerd en 2) Ik heb niet het gevoel dat Facebook daar uitnodigend toe was.

(= ok ja, sommige berichten waren echt wel lang, maar zo een dingen dat ik soms plaats in amerikaanse presidentsverkiezingen worden hier tenminste gelezen, en dat zou op fb geen waar geweest zijn). Ik vind het plezant, maar hier is het tenminste nog wat nuttig als ik eens iets post. En vooral: ik leer ook gewoon veel bij, op FB zou dat opnieuw geen waar zijn. Niemand voegt daar iets toe waar ik iets mee ben, en ik ben niet geinteresseerd in foto's van mensen die me niet boeien, of in dagervaringen die weer eens zo slecht waren of weer eens zo goed waren van mensen die me niet boeien en sterker nog waarvan ik hen nog minder kan boeien. Facebook is gewoon een groot: "ik ben interessant"-platform. Ik kan er nog zoveel slechts over zeggen, maar geen zin in. Steeds die sociale vergelijk en druk, geen zin meer in + op een bepaald moment kan je niet meer zonder (daarom maar verwijderd, en heb er nog geen moment spijt van gehad, voel me veel beter zonder!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan