Het leven van een fruitvlieg

DeletedUser

Guest
Het leven van een fruitvlieg
Deze wereld begon zo mooi, ik was een beginnende speler die veel heeft geleerd in de stam LAW. Ik heb daar mensen leren kennen die mij leerden hoe ik iemand aanval, hoe ik edels time enz. Tot op een gegeven moment de harde kern van LAW ermee stopte, ik ben toen met een aantal LAW-leden naar de toen grote stam InS gegaan. De hele cultuur in InS was anders dan ik die gewend was in mijn LAW tijd, alles ging er veel serieuzer aan toe.

Al snel groeide ik in de schaduw van de topspelers uit naar een leuk aantal punten. Ik leerde omgaan met snellijsten, wat me toen veel tijdsbesparing heeft opgeleverd. In InS is mijn oorlog met Only een beetje los gekomen. Samen met mijn toenmalige buren hadden we een groot succes door een speler van Only van de kaart te vegen. Ik had verwacht dat de tegenaanval snel zal komen, maar deze bleef uit. Er werd door Only gekozen voor andere accountjes, waardoor ik steeds minder buren overhield. Van mijn kleine front werd een groot front gemaakt. En ik voelde de dreiging van Only steeds groter worden. De activiteit in InS werd steeds lager, waardoor ik steeds minder zin kreeg in het spel. Ik wilde een speler aanvallen, maar er was geen één stamlid meer die met mij mee wilde doen.

Na een tijdje nadenken heb ik besloten om het alleen te gaan proberen, en zowaar het lukte. Ik kreeg niet heel veel tegenstand op dat moment dus mijn plezier kwam weer terug. Natuurlijk vond Only het steeds gevaarlijker om mijn account te laten liggen en de geruchten begonnen van alle kanten.

De val van InS
Iedereen op w7 herinnert zich nog wel de val van de grootste stam op w7. Veel mensen gingen stoppen, maar ik wilde nog niet weg. Ik vond dat ik mijn toppunt nog niet bereikt had. Daarom dat ik met een aantal stamgenoten een sollicitatie naar CN heb gestuurd. Deze wisten niet goed wat te doen omdat ze toch oorlog hadden met ons.

Na een tijdje wikken en wegen hebben ze toch besloten dat we welkom waren. In het begin was dit weer even wennen, maar de oorlog met Only was nog niet voorbij. Begin januari heeft Only een offensief geplant tegen mijn account. En ja ik had nog niet veel odd dus ik moest een beetje wennen aan de aanvallen. De grote aanval was afgelopen dus ik dacht dat was het dan, ik heb een aanval overleefd zonder te stoppen.

Maar niets was minder waar, de aanvallen bleven maar doorgaan en doorgaan, februari, maart en april gingen voorbij en geen 1 dag was aanvalvrij. In mei kwam er weer een wat grotere aanval, maar ook deze werd netjes afgeslagen door een goed vvteam, maar dit alles zou te mooi zijn om er zo vanaf te komen. Er kwamen kettingreacties OAD (bg van TSG) verklaarde CN de oorlog dus de stam moest de defens gaan spreiden, dit was voor mij niet een heel groot probleem, omdat ik zelf nog genoeg had.

Na een tijdje zag Only in dat ze er niet doorkwamen en moest het op een andere manier geprobeerd worden. Er was contact met TSG of zij niet meewilde helpen aangezien ze genoeg edels hebben. TSG heeft zich laten verleiden tot het meehelpen wat de oorlog voor mij minder interessant heeft gemaakt. Ik wist van te voren dat het een strijd was die onmogelijk gewonnen kon worden tegen Only, maar ik hield stand door stamleden die maar vvdiensten bleven draaien (en een beetje wilskracht van mezelf). Vanaf het moment dat er irritaties ontstonden en dat TSG meeging aanvallen is er bij mij iets geknakt. Ik kon het niet meer opbrengen op w7 nog serieus te nemen, vijf maanden leuke strijd werd in 1 klap kapot gemaakt door een stam die mee probeert te lopen met de rest.

Waar dit gaat eindigen? Ik weet het niet, ik blijf me verzetten tegen de aanvallen, maar kan goed zijn dat ik dat ook beu wordt. De mooie strijd is voor mij geen mooie strijd meer aangezien er buitenstaanders zich er mee bemoeien. Zullen ze hiermee bekendheid maken op w7? Ik denk dat ze altijd zullen blijven staan in de schaduw van Only, de stam die zelf durft aan te vallen. Wat de redenen van de omliggende stammen ook zijn om Only te helpen, ze zullen nooit op zichzelf iets gaan worden puur om het feit dat ze zelf geen durf tonen.

Amen!

Ps. Ik bedank al mijn stamgenoten die mij door deze tijd heen hebben geholpen met defens, maar toch in het bijzonder de mensen die vv hebben gedraaid want zonder deze mensen was mijn account allang weg geweest. Die odd is niet mijn werk, maar dat is het werk van een goed samenwerkende stam :)
 

DeletedUser

Guest
'geplant'

Dat vind ik wel jammer. Dat had wel wat beter gekund.
 

DeletedUser

Guest
Wat doet dit topic hier op het AF?

Alles wat je opnoemt hoort bij het spel. Zou kunnen er boeken geschreven worden over alles wat niet eerlijk verloopt binnen tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Wat doet dit topic hier op het AF?

Alles wat je opnoemt hoort bij het spel. Zou kunnen er boeken geschreven worden over alles wat niet eerlijk verloopt binnen tribalwars.

Wat wil je dan op het forum zetten? Alles gebeurd toch in het spel en je laat maar weer eens blijken dat je er geen verstand van hebt, want ik zeg niet dat het niet eerlijk is.

Maar goed van deze reacties had ik wel verwacht, ik wou eens een keer wat anders op dit forum ^^
 

DeletedUser

Guest
Mark

Je weet al dat ik enorm veel respect voor je heb als oud stamlid zowel in LAW als in INS

We hebben in het verleden leuk samengewerkt
En ik heb heel lang gewacht om tegen je te strijden maar eens moest het ervan komen en ik moet eerlijk
bekennen dat ik 1 van de drijvende factoren ben achter de hele stamactie tegen CN
Niet om de actie te beginnen maar meer om maanden lang ervoor zorgen dat alle leden hun clears en def beschikbaar stelde ten behoeve van de stam Only

En dat is aardig gelukt
De druk is Hafke al teveel geworden waardoor er een nieuwe speler op gekomen is
Vinniej is ook niet erg actief meer
Helaas een paar spelers bestraft wat ik onredelijk zwaar vind
en dan jij, ik buig diep voor je en neem mijn pet af want 5 maanden elke dag clears moeten verwerken zonder maar te denken aan opgeven en altijd vriendelijk blijven ik wou dat meer mensen op tw dat konden


Ik hoop dat je nog doorgaat maar kan me goed voorstellen dat er straks geen eer meer te behalen zal zijn
je weet mijn aanbod aan jou blijft bestaan, mocht je stoppen of weggeedelt worden je bent bij mij altijd welkom

Groeten KingRingo
Spelend op Sterken in only
 

DeletedUser42482

Guest
Mark

Je weet al dat ik enorm veel respect voor je heb als oud stamlid zowel in LAW als in INS

We hebben in het verleden leuk samengewerkt
En ik heb heel lang gewacht om tegen je te strijden maar eens moest het ervan komen en ik moet eerlijk
bekennen dat ik 1 van de drijvende factoren ben achter de hele stamactie tegen CN
Niet om de actie te beginnen maar meer om maanden lang ervoor zorgen dat alle leden hun clears en def beschikbaar stelde ten behoeve van de stam Only

En dat is aardig gelukt
De druk is Hafke al teveel geworden waardoor er een nieuwe speler op gekomen is
Vinniej is ook niet erg actief meer
Helaas een paar spelers bestraft wat ik onredelijk zwaar vind
en dan jij, ik buig diep voor je en neem mijn pet af want 5 maanden elke dag clears moeten verwerken zonder maar te denken aan opgeven en altijd vriendelijk blijven ik wou dat meer mensen op tw dat konden


Ik hoop dat je nog doorgaat maar kan me goed voorstellen dat er straks geen eer meer te behalen zal zijn
je weet mijn aanbod aan jou blijft bestaan, mocht je stoppen of weggeedelt worden je bent bij mij altijd welkom

Groeten KingRingo
Spelend op Sterken in only

Props!
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij dat iemand die zo duidelijk op nr. 1 verslagen tegenstanders als verdediger staat, wel even zijn woord mag doen, en dan absoluut niet verdient om voor huiler uitgemaakt te worden.
 
Bovenaan