Het is tijd

DeletedUser

Guest
Waar haal jij vandaan dat studenten na 2015 geen stufi meer krijgen?

Volgend schooljaar 2014-2015 was de bedoeling dat niemand meer stufi krijgt, maar ze stellen het één schooljaar uit.(2015-2016)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In principe betaalt iedereen zijn eigen stufi op termijn wel zelf terug

Ja maar men moet het wel voorschieten. En ik zie daar niets van terug. Het is niet dat met de belasting ik geld terug krijg onder het kopje geslaagden studenten.
 
Reactiescore
110
Stufi is voor mij gewoon beetje extra zakgeld :p

Same here. Dankzij mijn broer en zus die op kamers wonen, en twee zusjes die op het voorgezet onderwijs zitten, krijg ik iets van 230 euro per maand. Ben elke maand gemiddeld iets van 170 euro kwijt aan collegegeld en boeken.

edit:
Heb het eens nagekeken, hou elke maand 63 euro over na aftrekking van collegegeld. Daar moeten de boeken nog betaald moeten worden (die grotendeels gefinancierd worden door ouders :D)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het is weer tijd voor de polonaise, een feestje bouwen doen we op deze wijze!
 

DeletedUser

Guest
Maandag nog twee tentamens helaas maar geniet er van jongons.
 

DeletedUser

Guest
Maandag? 26-27-28 juni tentamens, week d'r na herkansingen van kwartiel 3 en dan nog een shitload aan praktische opdrachten
 

DeletedUser

Guest
Ik geef mijn stufi aan papa en mama

papa en mama geven de stufi aan mij
ik zei hier mama en papa mag jij hebben van mij.
maar hun zeiden, nee jij mag hebben.
als je rijk bent, kan je op 60-jarige leeftijd nog steeds alle chicks krijgen.

mijn mama en papa heel lief.
 

DeletedUser

Guest
Maandag? 26-27-28 juni tentamens, week d'r na herkansingen van kwartiel 3 en dan nog een shitload aan praktische opdrachten

Arme Jobeh :p
24, 26 juni en 1 juli nog een her en mogelijk 2/3 juli maar daar gaan we maar niet van uit.
 

DeletedUser

Guest
Mijn vakantie begint pas op 1 juli :(

Wel meer dan 9 weken vakantie dan :)
 
Bovenaan