Het ''hoeveel-heb-je-gefarmt'' topic.

DeletedUser

Guest
Plunderaar (Goud - Level 4)
Je hebt al 48.105 andere dorpen geplunderd!

Rover (Goud - Level 4)
Je hebt al 105.432.939 grondstoffen buitgemaakt

Wij farmen niet echt veel .
 

DeletedUser

Guest
Voor het eerst in meer dan een maand heb ik net een farm-run verzonden, maar met zulke grote accounts doe ik echt geen moeite dus ze lopen gewoon doodleuk met 300/350 lc per farm ;)

Ik hield vroeger altijd van farmen, nu vind ik het te no-life, ik heb slecht internet, geen co's en dus weinig motivatie.. Maar nu merk ik al heel lang dat ik minder dan 1 edel per dag krijg, clears bizar lang doen om op te bouwen zonder farmen en dat ik echt een ENOOOOOOOOORME achterstand met de top heb opgebouwd.. ;s

LOL om 1 uur heb ik weer eens een keer alle lc uitgesmeten maar met 300/350 lc per farm, nu 2 uur later zit ik al op 12m gs en nu ben ik gemotiveerd om gewoon keihard voor de rover te gaan :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
LOL om 1 uur heb ik weer eens een keer alle lc uitgesmeten maar met 300/350 lc per farm, nu 2 uur later zit ik al op 12m gs en nu ben ik gemotiveerd om gewoon keihard voor de rover te gaan :p

Logisch als je dagen niet meer heb gefarmd he ? :)
Is dan niet heel moeilijk .

Veel succes nog met het proberen te halen van de rover
 

DeletedUser

Guest
Rover (Goud - Level 4)
Je hebt al 1.002.940.213 grondstoffen buitgemaakt!
 

DeletedUser

Guest
Huidige awards
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (32.397.606 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


Ik heb sinds half 4 niks meer verzonden.

@Barmhartige: Ik heb al 2 maanden ofzo niet meer serieus gefarmd.. Ik ga het misschien weer wat oppakken omdat het opbouwen van clears zo lang duurt en ik totaal geen edels kan bijmaken en enorm achterloop op de top ;s
 

DeletedUser48745

Guest
Huidige awards

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (73.311.458 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Hoogste ooit op w29? :)
 

DeletedUser66258

Guest
Tot nu toe heb je 2.034.155.081 grondstoffen buitgemaakt.

Rover (Goud - Level 4)
Je hebt al 2.034.155.081 grondstoffen buitgemaakt!
 
Bovenaan