Het hoeveel heb je gefarmd topic

Reactiescore
206
98d6557db6e44a83b06b05236f0a4333.png


:cool:
 
Reactiescore
735
b32372c2a24ba78e2ad2049f09e5aa43.png


Kom op jongens wel je best doen, hoe kan iemand buiten de top 1000, 17e in plunderaar staan:eek:
 
Reactiescore
206
Zelfde team als 48?

Dat is afhankelijk van de fase geweest waar je op doelt. In W48 ben ik samen met Martijn gestart, net zoals nu het geval is. Al is Martijn er na een x-aantal honderd k mee gestopt. Toen heb ik een tijd solo gespeeld alvorens Menno en Junior er bij zijn gekomen. Junior heb ik eigenlijk al vrij snel weer zien vertrekken en zodoende bleven Menno en ik over.
Na enige tijd ben ik er ook mee opgehouden; ik vond het eerlijk gezegd maar een graftakken wereld en was niet geheel tevreden met mijn stam(leiding) op dat moment. Tevens was het account hard achteruit gegaan toen ik op vakantie was. Uiteindelijk heeft Menno nog een tijd gespeeld en is het account op grijs gezet, althans zoiets had ik begrepen. Menno speelt volgens mij helemaal niet meer op het moment.

b32372c2a24ba78e2ad2049f09e5aa43.png


Kom op jongens wel je best doen, hoe kan iemand buiten de top 1000, 17e in plunderaar staan:eek:

Gelukkig is die ook ábsoluut niet te forceren :p
 
Reactiescore
735
d076cff94bbbd9370861ae93c5eced30.png

Je staat véééééél slechter qua grondstoffen, dat zegt dus niets :p

Ja goh, ik zit aan de buitenkant vd wereld met 800p en nog in beginnersbescherming, wat denk je zelf xD


Gelukkig is die ook ábsoluut niet te forceren :p

Dat valt die zeker, maar dan moet je een goeie koekwaus zijn wil je dat nu gaan doen, het harde werken is er tegenwoordig gewoon een beetje uit op TW :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat is afhankelijk van de fase geweest waar je op doelt. In W48 ben ik samen met Martijn gestart, net zoals nu het geval is. Al is Martijn er na een x-aantal honderd k mee gestopt. Toen heb ik een tijd solo gespeeld alvorens Menno en Junior er bij zijn gekomen. Junior heb ik eigenlijk al vrij snel weer zien vertrekken en zodoende bleven Menno en ik over.
Na enige tijd ben ik er ook mee opgehouden; ik vond het eerlijk gezegd maar een graftakken wereld en was niet geheel tevreden met mijn stam(leiding) op dat moment. Tevens was het account hard achteruit gegaan toen ik op vakantie was. Uiteindelijk heeft Menno nog een tijd gespeeld en is het account op grijs gezet, althans zoiets had ik begrepen. Menno speelt volgens mij helemaal niet meer op het moment.

De Grande/Begin Grail fase, toen ik zelf ook nog actief speelde :p
 
Reactiescore
206
Nja, snap je punt wel. Al kunnen wij v
De Grande/Begin Grail fase, toen ik zelf ook nog actief speelde :p

Dat ben ik zelf in ieder geval zeker geweest haha. Ik gok Martijn ook nog wel, dus hetzelfde team yes! :D
Goed je weer te spreken!
 

Deleted User - 487871837

Guest
ff31d8f9c240f514fd7d9a64dcc20174.png


Hoe moet ik nou pp farmen en een beetje winst maken :oops:
 

DeletedUser78116

Guest
Valt wel veel minder te farmen dan vroeger. Tot hoe hoog hebben jullie je gs mijnen geuppt? Bij ons 17-16-18

Nog een vraag ; Clearen mensen hier spelers die nog in de 4;1 zone vallen? Lijkt me zelfs best wel nutteloos nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb gewacht tot mijn mijnen op 20 stonden, maar achteraf had ik dat beter niet kunnen doen denk ik.

Misschien dat ik maar wat eerder opnieuw begin dan :rolleyes:
 

DeletedUser68950

Guest
In het begin ook. voor het eerst, gekozen om mijn mijnen eerst te uppen, omdat de barbs niks opleverde. Nadat spelers aangevallen konden worden was het een ander verhaal.
 

Deleted User - 487871837

Guest
In het begin ook. voor het eerst, gekozen om mijn mijnen eerst te uppen, omdat de barbs niks opleverde. Nadat spelers aangevallen konden worden was het een ander verhaal.

Ik ga maar switchen en mn buurt rekken denk ik
 
Reactiescore
206
Wegmetmartijn

En jij bent..? :eek:

Valt wel veel minder te farmen dan vroeger. Tot hoe hoog hebben jullie je gs mijnen geuppt? Bij ons 17-16-18

Nog een vraag ; Clearen mensen hier spelers die nog in de 4;1 zone vallen? Lijkt me zelfs best wel nutteloos nu.

Je kan best wat spelers clearen. BB farmen levert over het algemeen gewoon weinig op. Iedereen loopt daar immers met 1.000 micro's overheen.
Het is natuurlijk ook niet handig je halve veeg kapot te gooien op een def naab die je nog maar een week kan farmen.

Wat concurrentie uitschakelen die je nog kan farmen tot je 4x zo groot bent vind ik het echter wel degelijk waard. Zo lopen er immers ook weer wat minder mensen op de farm dorpen ;)
Die GS heb ik er allang weer uit gehaald!
 
Bovenaan