Deleted User - 487871837
Guest
Ik heb vandaag een kleine 1000 pp gefarmd (rock)
Waarschijnlijk om dat je een held bent
Kom op jongens wel je best doen, hoe kan iemand buiten de top 1000, 17e in plunderaar staan
Zelfde team als 48?
Kom op jongens wel je best doen, hoe kan iemand buiten de top 1000, 17e in plunderaar staan
Je staat véééééél slechter qua grondstoffen, dat zegt dus niets
Gelukkig is die ook ábsoluut niet te forceren
Dat is afhankelijk van de fase geweest waar je op doelt. In W48 ben ik samen met Martijn gestart, net zoals nu het geval is. Al is Martijn er na een x-aantal honderd k mee gestopt. Toen heb ik een tijd solo gespeeld alvorens Menno en Junior er bij zijn gekomen. Junior heb ik eigenlijk al vrij snel weer zien vertrekken en zodoende bleven Menno en ik over.
Na enige tijd ben ik er ook mee opgehouden; ik vond het eerlijk gezegd maar een graftakken wereld en was niet geheel tevreden met mijn stam(leiding) op dat moment. Tevens was het account hard achteruit gegaan toen ik op vakantie was. Uiteindelijk heeft Menno nog een tijd gespeeld en is het account op grijs gezet, althans zoiets had ik begrepen. Menno speelt volgens mij helemaal niet meer op het moment.
De Grande/Begin Grail fase, toen ik zelf ook nog actief speelde
Nja, snap je punt wel. Al kunnen wij v
Dat ben ik zelf in ieder geval zeker geweest haha. Ik gok Martijn ook nog wel, dus hetzelfde team yes!
Goed je weer te spreken!
In het begin ook. voor het eerst, gekozen om mijn mijnen eerst te uppen, omdat de barbs niks opleverde. Nadat spelers aangevallen konden worden was het een ander verhaal.
Wegmetmartijn
Valt wel veel minder te farmen dan vroeger. Tot hoe hoog hebben jullie je gs mijnen geuppt? Bij ons 17-16-18
Nog een vraag ; Clearen mensen hier spelers die nog in de 4;1 zone vallen? Lijkt me zelfs best wel nutteloos nu.