Het ''Hoeveel heb je Gefarmd'' Topic

DeletedUser64131

Guest
GVD jij bent het dus die telkens over ons zit te springen :)

Wij halen je wel in hoor als we alles op alles zetten :D
 

DeletedUser5312

Guest
1x Rover van de dag
op 06.11.2012 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (137.201.490 grondstoffen)!

de eerste rover is binnen :D
 

DeletedUser5312

Guest
haha nouja je bood het nikki aan :p ik ben nou eigenlijk benieuwd of we hem hadden gehaald als je keihard je best had gedaan of niet :p
 

DeletedUser5312

Guest
zeker, waren flink wat muntjes, kwam mooi uit voor het edelen vandaag :) ik heb gister ook de gouden munt award ontvangen
 

DeletedUser

Guest
Dan heb ik meer dan het dubbele aan munten ^^, maar hé, vind rovers toch wel een prestatie :)!

Jamilan
 

DeletedUser64683

Guest
rover is echt geen prestatie dat is gewoon tezien hoeveel tijd je hebt voor het farmen :)
als ik iedere dag veel tijd had had ik hem bijna iedereen dag hoor :')
 

DeletedUser64131

Guest
Helemaal niet waar!

Ik heb gewoon enorm veel bb's tussen mijn cluster dus heb meer farms dan iemand met een compacte cluster.. bovendien kunnen sommige met 3 runs 120mio makkelijk halen als ze er alles uit knallen en andere met 3 runs maar 60mio!

Dan is er ook nog eens de grote van je account.. iemand van 1Mio punten kan onmogelijk winnen tegen mij als het om farmen van gs gaat,
 

DeletedUser

Guest
Helemaal niet waar!

Ik heb gewoon enorm veel bb's tussen mijn cluster dus heb meer farms dan iemand met een compacte cluster.. bovendien kunnen sommige met 3 runs 120mio makkelijk halen als ze er alles uit knallen en andere met 3 runs maar 60mio!

Dan is er ook nog eens de grote van je account.. iemand van 1Mio punten kan onmogelijk winnen tegen mij als het om farmen van gs gaat,

Als al mijn clears vol zijn, allemaal thuis staan en ik gooi er 1 run uit..... zit ik op de 18 mil oid :(
Heb niet echt een compact cluster dus het ligt ook nog aan de BB dorpen, je kan ze natuurlijk kapot schieten met kata's om zo ervoor te zorgen dat er meer GS levels gebouwd worden maar dat kost me weer teveel tijd :p
 

DeletedUser64131

Guest
Ik ben gestopt met farmen :)

Ben het beu geworden staan al 3 dagen stil hier
 

DeletedUser64683

Guest
dacht het al :)
want rover staat laatste tijd laag jammer nu is er geen wedstrijd nietmeer aan voor hem te pakken :)
 

DeletedUser

Guest
Nou nou.. Komt wel in de buurt, nog 7 miljoentjes in de laatste 70 minuten? :)
 
Bovenaan