Het ''Hoevaak heb je gehandelt?'' topic.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.009
Haha , markt lvl 8. Typefoutje, ken gebeuren. Snap ook niet echt waar die smilie zo voor nodig is.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Slotje!
 

DeletedUser

Guest
Topverkoper (Brons - Level 2)
Je hebt 115 keer grondstoffen verhandeld op de marktplaats.
Volgende level: Verhandel 500 keer grondstoffen!
 

DeletedUser

Guest
handelen is de rede dat ik mijn lc nog een beetje 24/7 kan houden :p
 

DeletedUser69001

Guest
Gister 20 gram wiet gehandeld en 8 gram coke chille werkdag
 

DeletedUser53131

Guest
waarom je stal naar lvl 15 doen als je ze met moeite constant aan houd :p
 

DeletedUser53131

Guest
kan je beter recruitement vlag gebruiken. kost je niet meer grondstoffen die je in stal moet stoppen en het zal evengoed gaan werken ;)
 

DeletedUser

Guest
naja, hij had opzich wel iets logisch, als je gewoon zorgt dat je lc overdag lekker doorloopt op een hoog stal lvl heb je daar meer aan dan 24/7 op een laag stal lvl omdat je de lc dan meteen weer kunt gebruiken, in principe heb je dan dus meer aan je lc en kun je sneller met meer farmen en haal je uiteindelijk meer eruit.

kan je beter recruitement vlag gebruiken. kost je niet meer grondstoffen die je in stal moet stoppen en het zal evengoed gaan werken ;)

gebruik ik al :p
 

DeletedUser48745

Guest
naja, hij had opzich wel iets logisch, als je gewoon zorgt dat je lc overdag lekker doorloopt op een hoog stal lvl heb je daar meer aan dan 24/7 op een laag stal lvl omdat je de lc dan meteen weer kunt gebruiken, in principe heb je dan dus meer aan je lc en kun je sneller met meer farmen en haal je uiteindelijk meer eruit.

Theorie slaat op bijna niks. Hogere stal kost meer GS, dus als je stal net 24/7 kan laten draaien heb je meer aan die GS dan dat je je stal upt. Laat me raden, Dutchdrag0n leerde je dit? :D
 

DeletedUser

Guest
ik noem geen namen, maarja, ik probeer het gewoon uit, ik zet hem nu naar 12, en ik heb gewoon nog genoeg gs om lc te laten draaien.
 
Bovenaan