Het Grote Statistiek Topic

Reactiescore
332
Nog wat Stats:

Zijde 1:
Stammen: [TLL], .P|R., IR, Fruit., [TAF], .G|O.
Zijde 2:
Stammen: LawZzZ, Plague, WANTED, BLACKS

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Kant 2: 8
Verschil: 28

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 343,656
Kant 2: 76,335
Verschil: 267,321

chart

Jullie aanvalletje op Twiki is anders wel een enorme flop :D:D
 

DeletedUser

Guest
barbaartjes edelen zie ik niet als bedreiging :eek: daarbij wat heeft dat met me awards te maken slimmerik die aanvaller awards zijn allemaal eerlijk dus ben gewoon stil over awards ?:rolleyes:




als hij 100x roept dat hij mijn/koen/willieboom en weet ik veel wie allemaal gaat ownen en pro gaat deffen enso & keer op keer ingemaakt word en hij met excuus komt lijkt me sterk dat het elke keer iets is he:rolleyes:

Maak je er niet druk om Maikelzzz, iedereen weet ook wel dat je dorpen verloor door je operatie enz. Laat hem maar praatjes hebben, wij weten wat er echt is gebeurt ;)
 

DeletedUser64848

Guest
Aaa ok... ofwel is mithos123 goed in deffen of zijn zij even slecht als ik in aanvallen :s
 

DeletedUser

Guest
Nie alles lukt zoals het moet he. Er zitten ook pro's op dat account he... Weet iemand wie op Moises speelt?

Je kan ook gewoon stellen dat er een goede samenwerking in de stam is als het om een sleutelaccount gaat? :p
Wil niet zeggen dat andere accies minder belangrijk zijn trouwens.
 

DeletedUser

Guest
Maak je er niet druk om Maikelzzz, iedereen weet ook wel dat je dorpen verloor door je operatie enz. Laat hem maar praatjes hebben, wij weten wat er echt is gebeurt ;)

jah maar bom06 denkt grappig te zijn gaat altijd groot lopen doen maar faalt elke x en heeft dan altijd een excuus -.-

Nie alles lukt zoals het moet he. Er zitten ook pro's op dat account he... Weet iemand wie op Moises speelt?

dat zijn n00bs maar goed !:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je cluster naait je wat, maar moet lukken normaal. Als er niet te veel bijkomen :p

Ik heb mijn cluster zelf zo gevormd. Ik weet niet wat daar de naaifactor aan is.. Dat springclustertje wordt ik nu op aangevallen. Maar in de toekomst biedt het mij enorm veel groeiperspectief. Want afgeven zal ik het niet :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn cluster zelf zo gevormd. Ik weet niet wat daar de naaifactor aan is.. Dat springclustertje wordt ik nu op aangevallen. Maar in de toekomst biedt het mij enorm veel groeiperspectief. Want afgeven zal ik het niet :p

Veel groeimogelijkheid idd, maar genaaid in de zin van, je hebt veel front ;)
Je springcluster doet me wat denken aan die van CR, maar die is nog lekkerder :D
 

DeletedUser58227

Guest
Je cluster naait je wat, maar moet lukken normaal. Als er niet te veel bijkomen :p

Zo`n cluster is perfect, tenminste als je kunt rekenen op je stam & dat je er zeker van bent dat die niet zal vallen.
Want zo heb je een gigantisch achterland. En kun je mooi je front bijna full Off laten.

Dat spring cluster is atm wat minder, maar alsnog zal hij aardig wat def hebben om daar al een heleboel te stacken. Ik neem aan dat dat Jumpclustertje later wel aan een word gemaakt?:p
 

DeletedUser

Guest
Veel groeimogelijkheid idd, maar genaaid in de zin van, je hebt veel front ;)
Je springcluster doet me wat denken aan die van CR, maar die is nog lekkerder :D

Kijk eens naar de rest van mijn account. Waar zie je daar veel front? Ergens wat uitdaging mag toch wel? xD

Zo`n cluster is perfect, tenminste als je kunt rekenen op je stam & dat je er zeker van bent dat die niet zal vallen.
Want zo heb je een gigantisch achterland. En kun je mooi je front bijna full Off laten.

Dat spring cluster is atm wat minder, maar alsnog zal hij aardig wat def hebben om daar al een heleboel te stacken. Ik neem aan dat dat Jumpclustertje later wel aan een word gemaakt?:p

Ik zie wel wat er komen gaat. Misschien worden het wel 2 apart staande cluster die op hun eigen kunnen leven.
 

DeletedUser

Guest
Zo`n cluster is perfect, tenminste als je kunt rekenen op je stam & dat je er zeker van bent dat die niet zal vallen.
Want zo heb je een gigantisch achterland. En kun je mooi je front bijna full Off laten.

Als je stam je vol pompt, verlies je sowiezo geen tot nauwelijks dorpen dusja :p
 

DeletedUser

Guest
Ik haat 2 clusters :eek:

Ik & V. hebben er 3 :p is inderdaad niet echt leuk, maar ok, ik kan er mee leven.

Kijk eens naar de rest van mijn account. Waar zie je daar veel front? Ergens wat uitdaging mag toch wel? xD

Sinds we op Hurei zit, hebben we ook al veel front gehad, eerst met Mons (niet de eerste de beste :D) en nu met MoM, een wat meer gemende cluster. Veel groeimogelijkheden dat wel ja, maar nu zitten we dus ook met 3 clusters :p
 
Bovenaan