Het Grote Statistiek Topic

DeletedUser

Guest
Naar mijn weten is het maar 1 keer gebanned.

Iig met de huidige speler en niet met Y. :rolleyes:
Er is gewoon een misverstandje geweest.

Dvpope was bemand door een niet zo'n goeie speler.
Deze kreeg tijdnood en had een VVer nodig om te deffen.

Mons bood zich aan. Maar niemand wist dat als K. op dvpope begonnen is dat hij nooit meer de VV mocht doen van dvpope.
En dat is hem fataal geworden :(

Vervelend.

Mons heeft al minstens 3 keer puntenaftrek gehad. Yoeri heeft me ooit eens verteld dat hij er ingeluisd werd door SincBoys in een ver verleden. Weet wel niet meer zeker ofdat met een ban te maken had :p
 

DeletedUser

Guest
Naja gebeurd is gebeurd hij is er alweer boven op.
Hij staat alweer boven mij :mad:
 
Reactiescore
1.735
Nooit gedacht dat Plague het zo slecht deed tegen fruit.

Door dit topic ga ik me er ook is in mengen met die oorlog.
 

DeletedUser

Guest
We scheppen er niet mee op dit is de statistieken topic :D

Nee, jullie plaatsen 2 statistieken die extreem positief voor jullie zijn en de rest wordt geen woord over gerept. Subtiel hoor.

Nog een kleine kanttekening van mijnentwege :D

De grootste troef in dit alles is Monsigneur. Dat account krijgt om de haverklap weer een ban ofzo. Makkelijk edelen zo . Meer dan 1/6de kan je al op zijn conto schrijven ;)

Leuk, maar kijk het dan ten minste zelf eerst na ;)
Van de 179 barbaren in de laatste week, zijn er slechts 18 door Monsigneur overgenomen.
Dus dat is geen 1/6e, al helemaal geen meer dan 1/6, het is 1/10.

Naar mijn weten is het maar 1 keer gebanned.

Iig met de huidige speler en niet met Y. :rolleyes:
Er is gewoon een misverstandje geweest.

Dvpope was bemand door een niet zo'n goeie speler.
Deze kreeg tijdnood en had een VVer nodig om te deffen.

Mons bood zich aan. Maar niemand wist dat als K. op dvpope begonnen is dat hij nooit meer de VV mocht doen van dvpope.
En dat is hem fataal geworden :(

Ik weet al zeker 2x

Vervelend.

Mons heeft al minstens 3 keer puntenaftrek gehad. Yoeri heeft me ooit eens verteld dat hij er ingeluisd werd door SincBoys in een ver verleden. Weet wel niet meer zeker ofdat met een ban te maken had :p

Nee hoor, hij is er niet ingeluisd.
Volgens mij ging het zo:
Hij bekende in S.Inc dat hij met een vv'tje zichzelf hielp, wat dus niet volgens de regels mag. We waren er niet content mee, maar omdat het een stamgenoot is, vertelden we het natuurlijk niet. Hij leavet S.Inc, Cornelis geeft hem aan en Mons krijgt een ban.
Hij is dus wel door iemand uit S.Inc aangegeven, maar hij is er niet ingeluisd en de ban was gewoon terecht.
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk veelzeggend ook, voor een stam die net 2 weken bestaat.



Interessant, een zeer groot gat met de nummer 2. Hoe zou dat komen? Slechts 2 dorpen verlies de afgelopen week, dus zijn er 532 dorpen overgenomen.

Ik heb echter een kijkje genomen naar wat voor overnames er gebeurd zijn:
Zijde 1:
Stammen: Anti
Zijde 2:
Stammen: MEDIC

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 189
Kant 2: 0
Verschil: 189

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,824,931
Kant 2: 0
Verschil: 1,824,931

chart

Daar ging al RUIM 30% van de overnames. 35,53% om precies te zijn.
Daarnaast zijn er sinds de oprichting van Anti, zo'n 2 weken geleden, 327 (!!!!!!!!!!!!!!!!!) barbarendorpen overgenomen, de laatste week zijn dat er 179. Weer meer dan 30%, nu 33,65%.
Samen is dat al goed voor 368 van de 532 overnames. Of in percentages, gezien die altijd wel leuk zijn en meer cijfertjes geen kwaad kunnen, 69,17%.

Nu weet ik niet zeker of dorpen die je van jezelf neemt (of van een stamgenoot) ook onder overnames gerekend worden, maar ik vermoed van wel, omdat ze ook gewoon op TwStats vermeld worden bij Gewonnen dorpen. Hier zie ik dat dat er nog een 'kleine' 68 zijn, alleen de laatste 7 dagen natuurlijk.
Een simpele rekensom wijst uit dat 368 + 68 samen 436 is.

Concluderend: 436 Van de 532 overnames waar je zo trots op bent zijn behaald op interns of barbaren. Of domme fouten. Of miscommunicatie. Of pech, op jezelf.
En omdat ik toch bezig ben: 81,95%.
Dus eigenlijk is maar 18,05% van de dorpen behaald op echte vijanden. Of op interns van buiten de eigen stam en MEDIC. Of van een moraalbreker of dorpenuitbouwer gekregen.

Bijzonder weinig, denk je ook niet? Al helemaal niet iets om trots op te zijn.

Ten slotte moet ik even een voetnoot plaatsen, ik heb namelijk geen rekening gehouden met een aantal zaken die het voor Anti nog minder rooskleurig zouden maken:
1. Anti is de grootste stam en zou dus absoluut gezien standaard al de grootste groei moeten hebben.
2. Waar Plague bijna letterlijk omringd is door vijanden, bestaan jullie uit vijanden. Dus waar Plague bijna overal om zich heen gestackte dorpen tegenkomt en aan bijna alle kanten gevaar dreigt, staat bij jullie enkel op zijn meest een klein beetje preventieve deff, 'voor de zekerheid'.

Ik vraag me alleen af hoe jullie aan die statistieken bij de ranglijst van de oorlogsstatistieken komen. 76 tegen 1, dat is zeker geen slechte score. Maar hoe komen jullie eraan? Toch niet elke noobstam oorlog verklaren, of wel?
Het feit dat er 1 dorp verloren is, en er in totaal slechts 4 verloren zijn, verraadt al wat. Aan LawZzZ zijn 2 dorpen verloren (binnen 8 uur), dus of de oorlogsverklaring is binnen die tijd verzonden, of jullie hebben geen officiele oorlog met LawZzZ. Ik gok het 2e.
De andere 2 dorpen zijn aan MoM verloren. Nu met een dag verschil. Ook weinig tijd. Maar ach, het maakt niet uit met wie van die 2 de oorlog is, in de laatste maand (dus sinds het begin van Anti) staat het 15 - 4 voor Anti.
Dus ik mis nog 61 dorpen. Of meer dan 61 dorpen eigenlijk, gezien er ook geen 4 verloren dorpen in de ranking staan.

Een vlugge blik op de overnames toont enkele kandidaten: Bawz, maar aan de verslagen tegenstanders als aanvaller van die stam is er niet veel tegenvuur. Ook is het slechts een stam van 2 leden, buiten de top 20. Wel goed voor 66-0. Dit zou dus de o zo gevreesde tegenstander kunnen zijn.
Maar ook het alom gevreesde Thor is mogelijk, goed voor 33 dorpen. Ik vermoed het niet, iemands mb en dbstam als vijand zetten, puur voor de statistieken, zou wel triest zijn, niet?
Het toppertje MorSa dan? 51 Dorpen gepakt, zou wel leuk staan voor de ranglijst, niet? En de rest kan toch niet zien van wie die dorpen afkomen, we verklaren MorSa gewoon de oorlog!
Ten slotte is Fighting Back, beter bekend onder hun tag ~FB, een kanshebber. 21 Dorpen maar liefst.

Wat leert dit ons?
1. Anti is te laat met oorlogsverklaringen de deur uit te sturen, gezien het enige verloren dorpje.
2. Anti probeert deze stats op te krikken door een noobstam, of mogelijk zelfs meerdere noobstammen, de oorlog te verklaren.

En dat terwijl een Anti-lid van de week nog beweerde dat Plague haar mooie stats daar haalde door met elke noobstam de oorlog aan te gaan. Een beetje jammer mannen!

I rest my case.


Ik tel er minstens ietsjes meer, 18 om precies te zijn. Allen slechts de laatste week, natuurlijk. Tel je even mee?
1. Oriskany
2. Wiegerink
3. The Dietstructor
4. What
5. WOWLY
6. Hurei
7. Monsigneur
8. Doggie 12
9. Yakari
10. .TargetXSniper.
11. Kozacy
12. Philips de goede
13. Lord PvV
14. Bisdejugend
15. Sir Bruno
16. Haas368
17. 13lad3r
18. c est moi

Maar los van dat, iedereen telt er tenslotte wel eens 17 naast hé, waarom scheppen jullie dan zo op met die resultaten? Jullie weten toch zelf wel dat ze niets zeggen?

We scheppen er niet mee op dit is de statistieken topic :D

Leuk dat je het zo zegt Victus, maar het is inderdaad het statistieken topic. Ook al komen die dorpen van barbs, we hebben een mooie groei, kan je niets op inbrengen. Het klopt dat de stammenoorlogen niet echt 'echte oorlogen' zijn (echte massa's zijn er ook nog niet geweest, maar het zijn geen noobstammen zoals je denkt dat het zijn. Nogmaals: statistiekentopic voor iets, hoe je de stats interpreteert, dat is jou zaak.

Nog een kleine kanttekening van mijnentwege :D

De grootste troef in dit alles is Monsigneur. Dat account krijgt om de haverklap weer een ban ofzo. Makkelijk edelen zo . Meer dan 1/6de kan je al op zijn conto schrijven ;)

Sorry :(

Maar vertel eens. Waarom wordt dat account zo vaak gebanned? Is hier een geheime wereldrecordpoging aan de gang ofzo? :eek:

De discipline was nog niet goedgekeurd voor Londen, maar in Rio gaan we voor goud!

Vervelend.

Mons heeft al minstens 3 keer puntenaftrek gehad. Yoeri heeft me ooit eens verteld dat hij er ingeluisd werd door SincBoys in een ver verleden. Weet wel niet meer zeker ofdat met een ban te maken had :p

Nee hoor, hij is er niet ingeluisd.
Volgens mij ging het zo:
Hij bekende in S.Inc dat hij met een vv'tje zichzelf hielp, wat dus niet volgens de regels mag. We waren er niet content mee, maar omdat het een stamgenoot is, vertelden we het natuurlijk niet. Hij leavet S.Inc, Cornelis geeft hem aan en Mons krijgt een ban.
Hij is dus wel door iemand uit S.Inc aangegeven, maar hij is er niet ingeluisd en de ban was gewoon terecht.

Terechte ban dus.
 

DeletedUser37444

Guest
Alleja, omdat het voor W21 is, krijgt dit topic een kans! :p

Maar ga niet lopen spammen jongens en post stats aub.

Zoals je vast weet als je al ff speelt, zijn statt's niet altijd dé statt's en wordt hiermee gemanipuleerd. Evaluatie van de statt's hoort er dus ook gewoon bij in een toppic als deze. Dus, als jij het toppic toestaat, zal je ook moeten accepteren dat er een kruisbestuiving plaatsvindt met bestaande discussies die over specifieke oorlogen gaan. Net als er hier statt's zullen komen over confrontaties die weer geen eigen toppic hebben...
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je het zo zegt Victus, maar het is inderdaad het statistieken topic. Ook al komen die dorpen van barbs, we hebben een mooie groei, kan je niets op inbrengen. Het klopt dat de stammenoorlogen niet echt 'echte oorlogen' zijn (echte massa's zijn er ook nog niet geweest, maar het zijn geen noobstammen zoals je denkt dat het zijn. Nogmaals: statistiekentopic voor iets, hoe je de stats interpreteert, dat is jou zaak.

De truc in tw is om sneller te groeien dan alle (mogelijke) opponenten. Een handige manier om dit te doen is de dorpen direct van hen te pakken.
Door barbarendorpen te pakken, geef je hen ook de kans verder te groeien. Daarnaast zijn jullie door overnames van jezelf/stamgenoten niks gegroeid en door interns uit MEDIC ook niks (die dorpen reken ik al bij jullie). Ook die ruim 30 dorpen (uit mijn hoofd) uit de db-stam van een Anti-lid zijn geen echte groei. En ik vermoed dat er meer leden zo'n stam hebben, dus eigenlijk zouden er nog meer dorpen vanaf moeten.
Als je dit alles bekijkt, doen jullie het eigenlijk helemaal niet zo goed als je zelf zo graag zou willen geloven.

Met welke stammen hebben jullie dan oorlog? Ik vermoed MoM en een van de eerdergenoemde stammen.
Maar het feit dat er al ruim 60 dorpen gepakt zijn, en er geeneens 1 teruggenobled is, zegt wel genoeg over het niveau van jullie vijanden.
Je kunt wel ontkennen dat er geen oorlog is met noobstammen om de stats er mooi uit te laten zien, maar diezelfde stats geven mij gewoon gelijk ;)

Terechte ban dus.

Helaas wel ja
 

DeletedUser

Guest
De truc in tw is om sneller te groeien dan alle (mogelijke) opponenten. Een handige manier om dit te doen is de dorpen direct van hen te pakken.
Door barbarendorpen te pakken, geef je hen ook de kans verder te groeien. Daarnaast zijn jullie door overnames van jezelf/stamgenoten niks gegroeid en door interns uit MEDIC ook niks (die dorpen reken ik al bij jullie). Ook die ruim 30 dorpen (uit mijn hoofd) uit de db-stam van een Anti-lid zijn geen echte groei. En ik vermoed dat er meer leden zo'n stam hebben, dus eigenlijk zouden er nog meer dorpen vanaf moeten.
Als je dit alles bekijkt, doen jullie het eigenlijk helemaal niet zo goed als je zelf zo graag zou willen geloven.

Met welke stammen hebben jullie dan oorlog? Ik vermoed MoM en een van de eerdergenoemde stammen.
Maar het feit dat er al ruim 60 dorpen gepakt zijn, en er geeneens 1 teruggenobled is, zegt wel genoeg over het niveau van jullie vijanden.
Je kunt wel ontkennen dat er geen oorlog is met noobstammen om de stats er mooi uit te laten zien, maar diezelfde stats geven mij gewoon gelijk ;)

Dorpen nemen van de echte vijand, komt nog wel, wees maar gerust :)
 

DeletedUser

Guest
Wat ettie hier zegt:

Zoals je vast weet als je al ff speelt, zijn statt's niet altijd dé statt's en wordt hiermee gemanipuleerd. Evaluatie van de statt's hoort er dus ook gewoon bij in een toppic als deze. Dus, als jij het toppic toestaat, zal je ook moeten accepteren dat er een kruisbestuiving plaatsvindt met bestaande discussies die over specifieke oorlogen gaan. Net als er hier statt's zullen komen over confrontaties die weer geen eigen toppic hebben...
 

DeletedUser

Guest
Zoals je vast weet als je al ff speelt, zijn statt's niet altijd dé statt's en wordt hiermee gemanipuleerd. Evaluatie van de statt's hoort er dus ook gewoon bij in een toppic als deze. Dus, als jij het toppic toestaat, zal je ook moeten accepteren dat er een kruisbestuiving plaatsvindt met bestaande discussies die over specifieke oorlogen gaan. Net als er hier statt's zullen komen over confrontaties die weer geen eigen toppic hebben...

Uiteraard zijn discussies over deze statistieken toe gestaan, dat spreekt voor zich.

Ik vraag enkel om ook over de oorlogen en over de statistieken te praten en niet off-topic te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Vicky kerel , ik bedoelde met die 1/6de dat Monsigneur een groot aandeel heeft in het grote aantal veroveringen van Anti deze week. Hater! :D

En Tsja dat sincstabverhaal was een bommetje , ik weet er niet veel meer van. Dr. Love zou iets uitgevreten hebben ofzo. In ieder geval waren er vroeger sincboys bang dat monsigneur te sterk zou worden als buuraccount. Daarom wouden ze hem bannen. Aldus Vendoux :p
 

DeletedUser

Guest
79 dorpen van de 1066, ook niet bepaald 1/6e of wel? Goed, deze stats zijn niet helemaal correct (van vandaag), maar ik denk niet 1 dag zoveel zou schelen.

Ik ben er vrij zeker van dat er geen stam uit S.Inc op Monsigneur gepleegd is.
Wel staat me, nu je het zegt, iets bij dat Dr. Love en Vendoux niet zo goed meer overeenkwamen.
Het is goed mogelijk dat Dr. Love hem aangegeven heeft, ik geloof zelfs dat dat zo is.
Het blijft echter wel zo dat Vendoux de regels overtreden had en een terechte ban kreeg.
Tevens was het motief hun 'ruzie', niet omdat hij een te grote bedreiging werd.
De spelers van Dr. Love kennende kan ik je garanderen dat zij niet bang voor hem waren ;)
 

DeletedUser

Guest
79 dorpen van de 1066, ook niet bepaald 1/6e of wel? Goed, deze stats zijn niet helemaal correct (van vandaag), maar ik denk niet 1 dag zoveel zou schelen.

Ik ben er vrij zeker van dat er geen stam uit S.Inc op Monsigneur gepleegd is.
Wel staat me, nu je het zegt, iets bij dat Dr. Love en Vendoux niet zo goed meer overeenkwamen.
Het is goed mogelijk dat Dr. Love hem aangegeven heeft, ik geloof zelfs dat dat zo is.
Het blijft echter wel zo dat Vendoux de regels overtreden had en een terechte ban kreeg.
Tevens was het motief hun 'ruzie', niet omdat hij een te grote bedreiging werd.
De spelers van Dr. Love kennende kan ik je garanderen dat zij niet bang voor hem waren ;)

gisteren was het 91 van de 522 voor de laatste 7 dagen (twstats=> stamrang). Hatertjeu! :D

Ik meen me te herinneren dat Vendoux zo goed als niets fout gedaan had. Alleen was Dr. Love een hater :(
 
Bovenaan