Het grote spot prenten topic

DeletedUser73358

Guest
hou jij de dorpjes nou maar vast, ben er misschien nog maar 24u dus toff praten kan nog niet :D..even goed moet hier voldoende gebeuren maar wij zullen er ff alles aan doen om er wat moois van te maken!

uitdaging is anyway veel leuker toch ;)

Ja uitdaging is inderdaad veel leuker, het is alleen een beetje spijtig dat Qua. tot dusdanig elke uitdaging uit de weg is gelopen i.v.m. Interns, fusies, stabs en leugens. Vooralsnog heeft het mede daardoor de kwantitatieve overmacht dus als we over uitdaging spreken vind ik het maar een matige keuze.
 

DeletedUser77704

Guest
Ja uitdaging is inderdaad veel leuker, het is alleen een beetje spijtig dat Qua. tot dusdanig elke uitdaging uit de weg is gelopen i.v.m. Interns, fusies, stabs en leugens. Vooralsnog heeft het mede daardoor de kwantitatieve overmacht dus als we over uitdaging spreken vind ik het maar een matige keuze.

De overmacht word op moment langzaam minder, hoe minder we hier hebben gepraat des te meer hebben we ingelopen.

Stel voor daarmee door te gaan voor we weer in praten ipv daden vervallen ;)
 
Reactiescore
28
Ja uitdaging is inderdaad veel leuker, het is alleen een beetje spijtig dat Qua. tot dusdanig elke uitdaging uit de weg is gelopen i.v.m. Interns, fusies, stabs en leugens. Vooralsnog heeft het mede daardoor de kwantitatieve overmacht dus als we over uitdaging spreken vind ik het maar een matige keuze.

Modus:

Intern check
R2W check
Fusies check
Leugens check
Judaism stabber check
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vind ik nu persoonlijk toch ook wel wat rap roepen, iedereen heeft wel al zo een strakke times gezet van de eerste keer gok ik
 
Reactiescore
967
Er zitten niet eens edels bij? Kloppen de tags in de screen wel? En van wie komen de timings overigens?

Mochten het geen edels zijn is het niet eens relevant want dan zou het net zozeer geluk of onwetendheid kunnen zijn. Verder lijkt het mij ook niet heel raar al time je eenmalig een aanval met 1 ms verschil. Iedereen heeft immers wel eens geluk. En dan spreken we nog niet eens over het feit dat je het eenmalig noemt, waarbij we je momenteel op je woord geloven natuurlijk. Beetje rare uitspraak al zeg ik het zelf.
 
Reactiescore
28
Er zitten niet eens edels bij? Kloppen de tags in de screen wel? En van wie komen de timings overigens?

Mochten het geen edels zijn is het niet eens relevant want dan zou het net zozeer geluk of onwetendheid kunnen zijn. Verder lijkt het mij ook niet heel raar al time je eenmalig een aanval met 1 ms verschil. Iedereen heeft immers wel eens geluk. En dan spreken we nog niet eens over het feit dat je het eenmalig noemt, waarbij we je momenteel op je woord geloven natuurlijk. Beetje rare uitspraak al zeg ik het zelf.

Tags kloppen idd niet, laatste aanval is een recapedel die al verstuurd was, def werd er daarna achter getimed op 1 ms. Maar goed ik zal deze twijfel weghalen in de post, omdat het geluk zou kunnen zijn van 0,1% en 5 inc/os lopen binnen 30 ms.
 
Reactiescore
1.075
laten we eerlijk zijn dat er meer dan 1 timebot in omloop is, en ik het op w64 al vaker heb gezien dat er zulke timings worden neergezet door bepaalde accounts.
de geruchten hieromtrent helpen ook niet als je weet welke bepaalde spelers in Modus te treffen zijn.
 
Reactiescore
28
Zit wel een hele goede scripter in Modus die het moraal en eerlijkheid heel hoog in het vaandel heeft staan :rolleyes:
 
Reactiescore
853
Bekijk bijlage 14670



Te bewijzen is het helaas niet, maar dit zijn geen normale menselijke timings, zeker niet als je weet dat we de deftiming van 1 ms uit 1 poging kwam.
Op basis hiervan zeggen dat iemand bot is echt bizar, ik heb ook vaak genoeg zulke times gehad en gebruik zeer zeker geen bot. Wel erg treurig dat je zo een stam naar beneden probeert te halen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Modus:

Intern check
R2W check
Fusies check
Leugens check
Judaism stabber check

Verkeerde wereld ? De ene helft klopt gewoon niks van en de andere helft maakte Qua zich veel meer schuldig aan lol

Bekijk bijlage 14670

Te bewijzen is het helaas niet, maar dit zijn geen normale menselijke timings, zeker niet als je weet dat we de deftiming van 1 ms uit 1 poging kwam.
Wat een slechte timebot zou dat wel niet zijn... gemiddeld zit er een 10ms gap tussen de aanvallen :x

Zit wel een hele goede scripter in Modus die het moraal en eerlijkheid heel hoog in het vaandel heeft staan :rolleyes:
Dankjewel :)
 
Reactiescore
28
Mag hopen dat dit een grap is lol.

Jaja laat maar ingame zien dat jij (of andere) deze skills bezit :D. Geef je zelfs 10 kansen i.p.v. 1

Bovendien weet iedereen dat er timebots zijn en deze op meerdere werelden worden gebruikt. De ontkenning vanuit Modus is natuurlijk een logische reactie
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76765

Guest
Jaja laat maar ingame zien dat jij (of andere) deze skills bezit :D. Geef je zelfs 10 kansen i.p.v. 1

Bovendien weet iedereen dat er timebots zijn en deze op meerdere werelden worden gebruikt. De ontkenning vanuit Modus is natuurlijk een logische reactie
Hoe heet je ingame, dan stuur ik je van de week als ik me verveel wel een aantal aanvallen binnen 10ms.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat is geen timebot hoor. Dat was jaren geleden gewoon dé norm van timen, iedere debiel kan dat met een beetje tijdsbesef & oefening.
 
Bovenaan