Het grote Pokémon GO topic!

DeletedUser72524

Guest
Heb jij het in je om een Pokémon meester te worden? Tijdens het smartphone spel Pokémon go trek jij de omgeving in om Pokémon te vangen, gyms te veroveren en de beste Pokémon trainer te worden.

Ja ja het was gister ongeveer half 8 in de ochtend toen ik opstond. Na het lezen van wat whapp chats van gisteren nacht, kwam ik tot het inzicht dat er al een mogelijkheid was om Pokémon GO te downloaden. Als een klein kind wist ik niet hoe snel ik moest reageren. Iets wat jaren lang mijn droom was, maar nooit verwezenlijkt kon worden aangezien het allemaal fictie leek te zijn. Nu ongeveer 16 lentes later lijkt deze droom realiseerbaar te zijn dankzij de term 'augmented reality'.

Hierbij dus een topic waar we onze ervaringen delen van onze tocht naar het worden van een Pokémaster, maar daarnaast ook elkaar van informatie te voorzien, wat mogelijk onze zoektocht ondersteunt.

Mvg
Pokémaster in spe
 
Reactiescore
770
ik ben nergens veilig voor dit gedoe
 

DeletedUser67517

Guest
Ga dood. Wordt volwassen. Wie dit spel installeert is af. Mag niet meer mee doen.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik heb het eerst geinstalleerd. Tot ik plots tot het besef kwam dat ik eigenlijk al 23 ben en het eigenlijk niet kon dat ik met mijn smartphone over straat zou lopen om pokemon te vangen. Dan maar weer gedeinstalleerd.
 

DeletedUser72524

Guest
Kan je een mew vangen?

Ja waarschijnlijk komen er events waar je zapdos, articuno, moltres, mewtwo of mew kan vangen. Bij lvl 5 moet je volgens mij kiezen voor welke van de 3 vogels je kiest. Ik vermoed dat de events geen extra voordelen oplevert voor pp-gebruikers, hier kan Innogames een voorbeeld aannemen.
fuckers, waarom niet windows ondersteunt

Welke skire tatta heeft ook een windows telefoon?
 
Reactiescore
1.735
Zo jammer dat mijn telefoon het hoogstwaarschijnlijk niet aan kan he :p. + ik leef net als tarik nog oldscool met een prepaid simkaart, dus verder dan me tuin zou ik wss niet komen.
 

DeletedUser67517

Guest
Zo jammer dat mijn telefoon het hoogstwaarschijnlijk niet aan kan he :p. + ik leef net als tarik nog oldscool met een prepaid simkaart, dus verder dan me tuin zou ik wss niet komen.
Ik ook hoor. Kan je gewoon een tijdelijk abbonoment opnemen bij Vodafon iig :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Tis mijn inziens volwassener om te doen wat je leuk vindt dan om een reactie te geven zoals cona :).

Vandaag weer gym moeten veroveren verder op in tdorp, werd bezet door maar liefst 3 van team rood. Gister had ik alleen 1 vna team blauw als tegenstander maar die heeft de gym het dichst bij mijn huis niet terugveroverd, sterker nog daar is er 1 bijgekomen van mijn team. Tot nu dus minstens 6 spelers in mn dorpje :p
 

DeletedUser24056

Guest
Tis mijn inziens volwassener om te doen wat je leuk vindt dan om een reactie te geven zoals cona :).

Vandaag weer gym moeten veroveren verder op in tdorp, werd bezet door maar liefst 3 van team rood. Gister had ik alleen 1 vna team blauw als tegenstander maar die heeft de gym het dichst bij mijn huis niet terugveroverd, sterker nog daar is er 1 bijgekomen van mijn team. Tot nu dus minstens 6 spelers in mn dorpje :p

Doen wat je leuk vindt is iets wezenlijks anders dan volwassen zijn dus het één met anderin verband brengen is volstrekt idioot.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Doen wat je leuk vindt is iets wezenlijks anders dan volwassen zijn dus het één met anderin verband brengen is volstrekt idioot.
Volwassener is niet persee volwassen. Ook vraag ik me af waarom dat het meest hoog haalbare is of waarom je gelijk idioot er uit wil gooien om zo zelf beter te lijkrn? Beetje sneu..
Doe gewoon chill en speel pokemon go of speel het niet
 

DeletedUser72524

Guest
Tja ik woon praktisch naast Asian Town, daar liggen de gyms al op lvl 800. Ik heb nu in een ander dorp wel alles veroverd waar de gym nog maar op lvl 200 lag.

En Nice Kalemus, we zijn teamgenoten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dikke boks. Ben lvl 13 trouwens, net een draitini gevangen en nog 1 eevee voordat ik die kan evolven :D.

Tis hier vooral rood vs geel.
 
Bovenaan