het grote peent topic

Reactiescore
1.577
Ja, sorry trouwens dat ik je foto heb gejat voor m'n PF maar aangezien Tux onder de creatieve commons licensie valt is het legitiem gejat

Ik zie dit nu pas maar vind je dit zelf oké? Ik had zeker toestemming gegeven mocht je me even vragen, maar nu eis ik

1. een schenking van 600 PP zodat @verdwaalde zijn naam kan wijzigen;
2. de onmiddellijke opheffing van de ban van @simeco
3. het kwijtschelden van drie van mijn berispingspunten

dit is niet discussieerbaar op straffe van een klacht
 
Reactiescore
1.468
Ik zie dit nu pas maar vind je dit zelf oké? Ik had zeker toestemming gegeven mocht je me even vragen, maar nu eis ik

1. een schenking van 600 PP zodat @verdwaalde zijn naam kan wijzigen;
2. de onmiddellijke opheffing van de ban van @simeco
3. het kwijtschelden van drie van mijn berispingspunten

dit is niet discussieerbaar op straffe van een klacht
1. Is helaas afgewezen door @verdwaalde
2. -.-
3. ^>^
 
Reactiescore
1.577
@Duckje

Vind jij het kunnen dat een mod dweept met auteursrechten? kijk ik ben de slechtste niet, maar piraterij is gewoon illegaal en zelfs strafbaar voor de burgerlijke rechtbank.

Ik werkte hard aan de prent en had op z'n minst even een mailtje verwacht van @Jo Han om toestemming te vragen. Zijn laakbare houding wanneer daarop gewezen wordt, is opnieuw een slag in het gezicht van de community en vooral van de artiest (i.e. mezelf in deze)
 
Reactiescore
1.468
@Duckje

Vind jij het kunnen dat een mod dweept met auteursrechten? kijk ik ben de slechtste niet, maar piraterij is gewoon illegaal en zelfs strafbaar voor de burgerlijke rechtbank.

Ik werkte hard aan de prent en had op z'n minst even een mailtje verwacht van @Jo Han om toestemming te vragen. Zijn laakbare houding wanneer daarop gewezen wordt, is opnieuw een slag in het gezicht van de community en vooral van de artiest (i.e. mezelf in deze)
Zoals ik al aangaf bestrijd ik dat jij het auteursrecht op Tux bezit. Deze is in handen van The Linux Foundation die op zijn beurt Tux heeft beschikbaar gesteld onder een creative commons licensie.

Edit: omdat ik mij uiteraard onderwerp aan jouw gezag op dit gebied heb ik mijzelf bereid gevonden m'n kop in het zand te steken en een andere relevante PF te kiezen.
 
Reactiescore
1.577
Zoals ik al aangaf bestrijd ik dat jij het auteursrecht op Tux bezit. Deze is in handen van The Linux Foundation die op zijn beurt Tux heeft beschikbaar gesteld onder een creative commons licensie.

Edit: omdat ik mij uiteraard onderwerp aan jouw gezag op dit gebied heb ik mijzelf bereid gevonden m'n kop in het zand te steken en een andere relevante PF te kiezen.

Ik verwijs naar de wetgeving omtrent de parodie of karikatuur, die in de auteurswet is opgenomen als uitzondering op het vermogensrecht. Maw de prent behoort tot mijn eigendom. Mocht je dit betwisten, verwijs ik je door naar het Hof van Cassatie.

Verder buig ik me over jouw verzoek, al ben ik niet geneigd af te stappen van mijn eisen.
 
Reactiescore
1.577
het antwoord daarop is tweeledig

1. je hebt geen rechten, in jouw toewijding aan h3t VF stond je deze af aan de raad en je onderwerpt je aan die stilzwijgende afspraak
2. vier je frustratie en woede bot, houd je niet in?
 
Bovenaan