[Discussietopic] Het Grote Informatietopic voor Spelleiding [Wangedrag van Spelers]

DeletedUser13565

Guest
Bij wangedrag hoort ook niet eens een poging doen om te verdedigen omdat je dat teveel moeite vindt.

Belangrijkste regel is bovendien 'de spelleiding heeft altijd gelijk' wanneer iets niet letterlijk in de regels staat.
 

DeletedUser63648

Guest
Precies. Tove heeft door zijn gedrag gewoon het einde van ons potje verpest, en dat vinden wij zeer zonde. En wij zijn daar dan ook boos over, lijkt me vrij logisch.
 

DeletedUser

Guest
Tove permaban van het forum in het algemeen en dan acht uur marteling in de kelder van Duckje mvg
 

DeletedUser13565

Guest
Lekker dit, spelleider met een ban. :eek:

kunjack laat ff weten of het drie dagen is, dan kun je het inschrijftopic gewoon ff openlaten en dan beginnen.
als je alle pm's delete kun je een PM sturen als je het bij vakje 'opslaan in verzonden berichten' leeglaat.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je mag claimen in jullie potje, dus hij doet niks fout.

Maar hij gaf het zelf op, zonder directe verdacht makingen. Dat is gewoon spelbederf voor de rest van de spelers. Er waren zeker spelers geweest die zich eronder uit konden praten (Nonkel kon dat bijvoorbeeld).

Wolfclaimen hoort daar ook bij. Misschien niet leuk voor de anderen, maar het is hetzelfde als burger claimen. Een claim hoeft niet zeker te zijn.

Het hoeft niet zeker te zijn, maar de manier waarop die het deed. Bovendien is het een regel dat je het spel voor andere niet mag verpesten. In dit geval vonden we dat het spel wel wat verpest. Dus dan mag iemand dood vallen.

Straks word je in elkaar gebeukt door een meisje van 12

:):D Best wel een grappig idee op zich:D:D (niet dat ik het doe natuurlijk)
 

DeletedUser73558

Guest
Lekker dit, spelleider met een ban. :eek:

kunjack laat ff weten of het drie dagen is, dan kun je het inschrijftopic gewoon ff openlaten en dan beginnen.
als je alle pm's delete kun je een PM sturen als je het bij vakje 'opslaan in verzonden berichten' leeglaat.

Hij kan morgen pas in overleg. Desnoods leid kunjack enkel achter de schermen mee en worden alle posts door mij gedaan. In theorie kan het potje in ieder geval doorgaan!
 

DeletedUser73558

Guest
Kunjack kreeg berisping, omdat hij in het Angelino-topic over WvW bezig was :eek: :eek: :eek:

Dat ja, maar vanwege zijn verleden is het gelijk 2 weken volgens mij. Maar hij gaat morgen nog even met poo in gesprek zei hij tegen mij. Maar we kunnen via skype alles afstemmen en ik kan in theorie wel alles posten :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben al wedergekeerd vrienden, en ik zou voor wel wat langer dan drie dagen banned zijn, maar ik ga verder niet in op hoe of wat want dat mag niet enzo.
 

DeletedUser13565

Guest
Notoire inactievelingen horen hier ook bij lijkt me zo?
 
Bovenaan