Het grote complimententopic

Reactiescore
2.064
Eh, nee. Was totaal geen achterliggende of ‘achterbakse’ opmerking. Gewoon iets wat mij de laatste werelden al vaker opvalt.

Naja als je het terug leest, zie je inderdaad dat je zegt dat de partij met de kwantiteit wint over kwaliteit. Dus jou constatering is dat tyrant kwalitatief beter is dan Salt, echter ze alsnog verliezen juist?
 
Reactiescore
241
Naja als je het terug leest, zie je inderdaad dat je zegt dat de partij met de kwantiteit wint over kwaliteit. Dus jou constatering is dat tyrant kwalitatief beter is dan Salt, echter ze alsnog verliezen juist?

Je mag zoveel kwaliteiten bezitten als je wil, maar als je geen tijd hebt, wat ben je er dan mee? Dan ga je inderdaad alsnog verliezen. :(
 
Reactiescore
143
Wat een gezeur zeg hihi

Kwantiteit zullen we ongetwijfeld meer hebben gehad, daar geloof ik jullie op je woord. Ik denk dat we zeker Noord veel sterker stonden, wat eerder ook al werd gezegd, en Core en Zuid waren we denk ik beter aan elkaar gewaagd. Ik denk wel dat onze planners veel beter ingespeeld waren op torens dan de planners van Tyrant. Ook denk ik dat Salt in het begin best lang onderschat werd door Tyrant. Ik zie veel mensen kibbelen over wel of geen kwaliteit, maar misschien vooral niet vergeten dat iedereen andere kwaliteiten heeft. Die van Salt sloten imo vooral beter aan op deze wereld. Maar dat kan een volgende wereld weer compleet anders zijn, het verleden is geen garantie voor de toekomst.

Het kan zijn dat ik nu niet echt 'AF materiaal' ben, maar na het toffe gebaar dat wij met ons allen opgezet hebben heb ik persoonlijk gewoon niet zoveel zin om te shittalken hier. Tuurlijk zijn er veel meningsverschillen tussen beide stammen geweest, ik heb desondanks een toffe wereld gehad met een hele leuke groep.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.064
Je mag zoveel kwaliteiten bezitten als je wil, maar als je geen tijd hebt, wat ben je er dan mee? Dan ga je inderdaad alsnog verliezen. :(

Misschien hadden jullie genoeg kwaliteit, misschien niet, het kwam er iig niet uit. :)
 
Reactiescore
449
Misschien hadden jullie genoeg kwaliteit, misschien niet, het kwam er iig niet uit. :)
Genoeg kwaliteit, te weinig motivatie. En wat is kwaliteit zonder motivatie nou waard? Helemaal niks. Neemt niet weg dat er een aantal toppers is dat constant heeft doorgezet zonder teveel gezeik in chats en op het AF. Uiteindelijk kom je tekort, so be it. Salt wint hier 10000% verdient, en wie dat ontkent heeft een gigantisch bord voor de kop. Punt uit. Congratz Salt! ;)
 
Reactiescore
519
Jezus ga je uitkering aanvragen. Ik heb werkelijk zelden iemand gezien met zo’n grote intellectuele achterstand. Wij gaan niet onze tijd verspillen en zoals jij 14/15 uur per dag twen op een verloren wereld. Ben je helemaal gestoord of is je leven werkelijk zo sneu?

Als je er zelf niet achter kan komen waarom ik dit zeg, bevestig je mijn punt. Jij had na 2 massa’s met minder edels als de voorbije massa, 44 cfs. Ik heb er 2 na 1 massa. Je zit niet op mijn niveau of uberhaupt op het niveau van iemand op Noire. Mand dus.

Verder is het wel zo dat Salt kwalitatief op fronten beter was (noord salt is beter dan noord tyrant) zuid en core zouden normaliter niet voor elkaar ondergedaan hebben. Alleen sja, de activiteit en inschattingsfouten zorgen ervoor dat je weinig kan.

Lees je post nog even opnieuw , eerst ga je even persoonlijk bashen over dingen waar je helemaal niks van weet want je kent mij niet.
Je vind dat ik mijn tijd verspil door 14 uur per dag online te zijn terwijl ik sinds oktober thuis zit door sluiting horeca .. wtf moet een mens anders doen want je moet je contacten beperken?
Daaronder zeg je dan wel dat we winnen door activiteit en foutjes.

Tyrant heeft inderdaad grotendeels verloren door activiteit , en als ik jou ingesteldheid zie dan begrijp ik waarom.
Ik zeg niet dat jij een noob bent zoals je zelf iedereen verwijt.
Tis niet omdat jij paar jaar geleden wat succes hebt gehad op vorige werelden dat je daardoor ook hier de beste speler bent als je maar een uurtje per dag logt om de ranglijst te checken en 1 keer in de week een paar uur deft via VV.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Lees je post nog even opnieuw , eerst ga je even persoonlijk bashen over dingen waar je helemaal niks van weet want je kent mij niet.
Je vind dat ik mijn tijd verspil door 14 uur per dag online te zijn terwijl ik sinds oktober thuis zit door sluiting horeca .. wtf moet een mens anders doen want je moet je contacten beperken?
Daaronder zeg je dan wel dat we winnen door activiteit en foutjes.

Tyrant heeft inderdaad grotendeels verloren door activiteit , en als ik jou ingesteldheid zie dan begrijp ik waarom.
Ik zeg niet dat jij een noob bent zoals je zelf iedereen verwijt.
Tis niet omdat jij paar jaar geleden wat succes hebt gehad op vorige werelden dat je daardoor ook hier de beste speler bent als je maar een uurtje per dag logt om de ranglijst te checken en 1 keer in de week een paar uur deft via VV.

Ik zie dat je in de horeca werkt, serveer je ook aan andere of drink je altijd alles zelf op?
 
Reactiescore
2.064
Genoeg kwaliteit, te weinig motivatie. En wat is kwaliteit zonder motivatie nou waard? Helemaal niks. Neemt niet weg dat er een aantal toppers is dat constant heeft doorgezet zonder teveel gezeik in chats en op het AF. Uiteindelijk kom je tekort, so be it. Salt wint hier 10000% verdient, en wie dat ontkent heeft een gigantisch bord voor de kop. Punt uit. Congratz Salt! ;)

Het is gewoon jammer dat een aantal het gooien op; kwalitatief waren wij de beste maar jullie waren zo actief dat jullie ons pakte, pak je verlies en ga verder is het enige wat ik erover kan zeggen. Op kwalitatief zijn jullie gewoon flink in jullie arie gepakt
 
Reactiescore
7.944
Een kwalitatief goede speler die niet inlogt is evenveel waard als een zak meel. Niks. Helaas betrof dat op het dieptepunt 3/5 van Tyrant.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Lees je post nog even opnieuw , eerst ga je even persoonlijk bashen over dingen waar je helemaal niks van weet want je kent mij niet.
Je vind dat ik mijn tijd verspil door 14 uur per dag online te zijn terwijl ik sinds oktober thuis zit door sluiting horeca .. wtf moet een mens anders doen want je moet je contacten beperken?
Daaronder zeg je dan wel dat we winnen door activiteit en foutjes.

Tyrant heeft inderdaad grotendeels verloren door activiteit , en als ik jou ingesteldheid zie dan begrijp ik waarom.
Ik zeg niet dat jij een noob bent zoals je zelf iedereen verwijt.
Tis niet omdat jij paar jaar geleden wat succes hebt gehad op vorige werelden dat je daardoor ook hier de beste speler bent als je maar een uurtje per dag logt om de ranglijst te checken en 1 keer in de week een paar uur deft via VV.
Wat raar dat je dat laatste over mij zegt terwijl ik 1 van de actiefste spelers binnen Tyrant was?

Op het eerste. Goh ja, ik ken je niet? Je bent gewoon een idioot uit de lagere lagen van de maatschappij. Daar hoef ik niet eens aan te twijfelen.
 
Reactiescore
241
Je vind dat ik mijn tijd verspil door 14 uur per dag online te zijn terwijl ik sinds oktober thuis zit door sluiting horeca .. wtf moet een mens anders doen want je moet je contacten beperken?

Het wilt toch niet zeggen omdat je thuiszit wegens corona en je contacten moet beperken, dat je geen andere job mag uitvoeren of iets anders kan doen? Ik zou het persoonlijk niet kunnen, 14u per dag stilzitten en TW spelen.

Vele sectoren staan gewoon onder enorme werkdruk en zouden niet liever hebben dan eens een dagje rustig in de zetel te liggen niksen :)

Geen verwijt maar gewoon een mededeling van algemeen nut.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Het is gewoon jammer dat een aantal het gooien op; kwalitatief waren wij de beste maar jullie waren zo actief dat jullie ons pakte, pak je verlies en ga verder is het enige wat ik erover kan zeggen. Op kwalitatief zijn jullie gewoon flink in jullie arie gepakt

Maat, wat wil je nou. Je wilt een wereldwinst claimen en overal horen dat je de beste bent. Steven heeft bij Salt leiding aangegeven dat hij bezig is Tyrant weer actief te krijgen, zodat jullie konden laten zien dat jullie de beste waren. Alleen jullie accepteerde de NAP niet en vielen als antwoord aan. Knap hoor een paar CF’s pakken bij sommige accounts die amper logde. Had ook niemand verwacht na de noodkreet van Steven. Je bent gewoon een zielig persoon, klaar.
 
Reactiescore
1.918
Gloeilampeke jou hoeven we hier echt niet


Mvg
 
Reactiescore
2.064
Maat, wat wil je nou. Je wilt een wereldwinst claimen en overal horen dat je de beste bent. Steven heeft bij Salt leiding aangegeven dat hij bezig is Tyrant weer actief te krijgen, zodat jullie konden laten zien dat jullie de beste waren. Alleen jullie accepteerde de NAP niet en vielen als antwoord aan. Knap hoor een paar CF’s pakken bij sommige accounts die amper logde. Had ook niemand verwacht na de noodkreet van Steven. Je bent gewoon een zielig persoon, klaar.

Oei, ik voel me flink geroasted door Mike. Doet me erg zeer dit...

Misschien eerst eens je feiten op een rijtje zetten, voordat je met valse beschuldigingen gaat gooien. Voor het gezeik toen er nog sterke spelers in Tyrant speelde, exclusief Gloeilamp pakte wij genoeg dorpen van Tyrant. Wij hadden hier geen inactieve spelers voor nodig, noch een NAP waarbij er 2e rangs spelers op een acc zouden komen om vervolgens te falen.

Misschien trouwens eens bij Steven vragen hoe ik op hem heb gereageerd omtrent die NAP, in plaats van mij uitschelden?
 
Reactiescore
1.918
Gelukkig was alles al om 20u block ok bij gloeilampeke
 
Bovenaan