Het grote complimententopic

Reactiescore
1.168
Ik wil iedereen bedanken voor de weinige spam vandaag.
 
Reactiescore
0
Okay, mooi topic is dit ;)

En nu weer terug naar wereld 76.

Wat is dit, ik zie dat ik 2 berichten heb geplaatst en 1 punt heb, wat kan ik met dat punt ?.

Kom pas sinds kort op AF kijken omdat ik me meer bezighoud met TW spelen.
 
Reactiescore
5.702
Punten heb je niks aan.
 
Reactiescore
1.918
punten vechten niet troepen wel


.........................................................................
 
Reactiescore
1.168
Niet zo ouwehoeren met @Scooby-Doo ! Heeft vanochtend toch een flinke BLOCK OK gerealiseerd... Zuur voor ons, maar tis nait aaans! Complimentje dus naar @Scooby-Doo . 57k Aanvaller t.o.v 140k verdediger. :mad2:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik wil graag noonoo bedanken
Voor weer een cf bij thc

Love noonoo
Rip gatenkaas thc

Een compliment geven voor iemand die in de nacht een duidelijk inactief account blitzt met 3x 1k dorpen vind ik nou niet echt iets om te complimenteren. Die andere cfs waren mooi, dit is echt op het randje. Maar goed zo spelen we de hele wereld al
 
Reactiescore
490
Een compliment geven voor iemand die in de nacht een duidelijk inactief account blitzt met 3x 1k dorpen vind ik nou niet echt iets om te complimenteren. Die andere cfs waren mooi, dit is echt op het randje. Maar goed zo spelen we de hele wereld al

Laat Kevin even, normaal raakt die ook al geen randjes..
 
Reactiescore
319
Een compliment geven voor iemand die in de nacht een duidelijk inactief account blitzt met 3x 1k dorpen vind ik nou niet echt iets om te complimenteren. Die andere cfs waren mooi, dit is echt op het randje. Maar goed zo spelen we de hele wereld al
Daarom.. Waarom klaag je er dan over?
 
Reactiescore
983
Een compliment geven voor iemand die in de nacht een duidelijk inactief account blitzt met 3x 1k dorpen vind ik nou niet echt iets om te complimenteren. Die andere cfs waren mooi, dit is echt op het randje. Maar goed zo spelen we de hele wereld al
In plaats van complimenten te geven zou je dan beter maken dat je dat duidelijk inactief account beter bemand voor je het recruit tot jullie groepje.

Gelukkig staat Tyrant er niet om bekend om het randje op te zoeken natuurlijk.

Complimenten naar jouw chef voor het geleverde zout bij je maaltijd!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
In plaats van complimenten te geven zou je dan beter maken dat je dat duidelijk inactief account beter bemand voor je het recruit tot jullie groepje.

Gelukkig staat Tyrant er niet om bekend om het randje op te zoeken natuurlijk.

Complimenten naar jouw chef voor het geleverde zout bij je maaltijd!

Treurig
 
Bovenaan