Het grote complimententopic

Reactiescore
260
Ik wil graag @Mien Merk bedanken voor zijn epische cultheld als avatar. En betalen zal je, begrijpie? Eikel!

En als je niet betaald dan.... ******tyfstraal ik je zo het water in!

Nu we toch positief bezig zijn wil ik graag @Calamus Incendium bedanken voor zijn vermakelijk anekdote, knabbel ze op de stokbroden!
 
Reactiescore
1.918
waren ze een beetje te eten?

Ik heb gisteren in de lokale supermarkt (Delhaize) een gratis klein flesje schuimwijn(20cl) gekregen, ook een meevaller!!
 
Reactiescore
3.540
Ik kreeg gisteren ook al mijn boodschappen gratis! Albert Heijn heeft een actie als je met harder dan 17 km/h weg sprint dan stoppen ze met achtervolgen na 500m (250m met bonuskaart). Wat een aanbieding!
 
Reactiescore
2.878
@Cacturne die snelheid haalt de helft van de TW comunity nog niet op de fiets. Laat staan 500 meter lang.
 
Reactiescore
319
Reactiescore
1.237

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Reactiescore
614
Vooral wetende dat Qui nacht vv's draait in Salt. Vrij logisch dat het account dan nog online is toch, zeker om 1 uur :)
Maar van mijn part blokkeer je iedereen uit Tyrant preventief, scheelt weer wat onnodig drama hier.
Geniet van je dag gap.
 
Reactiescore
415
Vannacht is er vanuit mijn account ook een pm de kant van cacturne opgegaan. Hiervoor heb ik mezelf persoonlijk al verontschuldigd, en hoop ik dat de banden tussen ons account niet verbroken zijn.
 
Reactiescore
2.477
Geen idee wat er stond, maar ik stuurde vannacht bijv ook een pm naar cala in de nacht, omdat ik nu eenmaal nachter ben. En ik ga er eigenlijk wel standaard vanuit dat mensen om 0200 nog wel online zijn sowieso.

Hoog dramaqueen gehalte dit
En ik was hier NIET mee gediend, kutnoah. WOEST
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Een wereld waarop we vijanden online checks sturen:
Bekijk bijlage 24962
Bekijk bijlage 24963

Dag en bedankt.
Bekijk bijlage 24964

Post je de rest van het gesprek er ook even bij? Waarin duidelijk is dat het geen online check is. manmanman, wat kan jij alles goed verdraaien

Triest dat er gelijk word gedacht aan een online check, wie weet houd ie wel gewoon van een praatje. Als je snacht’s wakker bent zou ie over dag wel slapen
 
Reactiescore
1.237
Vooral wetende dat Qui nacht vv's draait in Salt. Vrij logisch dat het account dan nog online is toch, zeker om 1 uur :)
Maar van mijn part blokkeer je iedereen uit Tyrant preventief, scheelt weer wat onnodig drama hier.
Geniet van je dag gap.
Dus het bericht is al 6uur gelezen maar dan ga je random antwoorden 6uur later? Prima dat dit mag dan. :)
 
Reactiescore
614
Vannacht is er vanuit mijn account ook een pm de kant van cacturne opgegaan. Hiervoor heb ik mezelf persoonlijk al verontschuldigd, en hoop ik dat de banden tussen ons account niet verbroken zijn.

Shit wat een online checker noobs zijn we toch ook :oops:


Dus het bericht is al 6uur gelezen maar dan ga je random antwoorden 6uur later? Prima dat dit mag dan. :)

Je komt nu net over als menig meid waarvan je een berichtje al hebt gelezen, maar simpelweg nog geen tijd op hebt gehad om op te reageren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dus het bericht is al 6uur gelezen maar dan ga je random antwoorden 6uur later? Prima dat dit mag dan. :)
Degene die het beantwoord is dus wellicht de nachter.

Het is echt geen raadsel ofzo dat qui intus om half 2 nog wel online is haha
 
Reactiescore
1.237
Geen idee wat er stond, maar ik stuurde vannacht bijv ook een pm naar cala in de nacht, omdat ik nu eenmaal nachter ben. En ik ga er eigenlijk wel standaard vanuit dat mensen om 0200 nog wel online zijn sowieso.

Hoog dramaqueen gehalte dit
Zeker dramaqueen gehalte ja, dit topic al eens gelezen? :D
 
Bovenaan