Het grote complimententopic

Reactiescore
245
Ik wil graag @Conceived by Communism complimenteren voor het willen leiden van de bult ellende
Ik wil graag @DragonShield3 complimenteren dat hij eigenlijk helemaal niet meer zo'n klootzak is als vroeger
Ik wil graag @Slave To The Rhythm bedanken voor het opzetten van zo'n leuk team
Ik wil graag @xKarKiinos bedanken voor het zijn van een betrouwbare speler
Ik wil graag @Calamus Incendium bedanken voor het goede nachtwerk en wens hem veel succes met het ondergaan van testen
Ik wil graag @Underground Tacticz. bedanken voor niet iets doms doen voor één hele maand al
Ik wil graag @lord-toms bedanken voor het leuke posten en het overal goede kerel zijn
Ik wil graag @Vitalise bedanken voor het stiekum alles meelezen op skype en niet reageren behalve met emoticons op berichten, dat is erg vermakelijk
Ik wil graag @Nunada voor het optuigen van extra IC capaciteit in RL zodat we niet doodgaan
Ik wil graag @Rob. willen bedanken voor het niet loggen
Ik wil graag @MyPride bedanken voor de subtiele racistische hinten, deze maken het leven als witte man een stuk aangenamer
Ik wil graag @Kyuka bedanken voor het brengen van een interessante wereld
Ik wil graag @Power of Knowledge bedanken voorhet bedanken van dit topic
Ik wil graag @Duckje bedanken voor zijn tomeloze inzet in een uitzichtloze situatie genaamd tribalwars
Ik wil graag @Miccie en @Sule Silmad bedanken voor een poging van het organiseren van een contest
ik wil graag @Calamity. bedanken voor de spotprenten

Ik weet even geen meer AF namen uit mijn hoofd sorry

f you steven vuile imposter :eek:
 
Reactiescore
1.732
Ik wil @Miccie bedanken voor zijn goede moderatorschap. Valt goed mee te communiceren, loopt nooit weg van een discussie. Echt een topper. Ook zeker geen smerige backstabber.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
245
Ik wil heel w76 bedanken voor zo interessant te zijn en de vele vermakelijke spotprentjes te creëren !

@alle dus :)
 
Bovenaan