Het Epos der Piraten

Reactiescore
19
dank je wel loud

maar zoals je weet zou het nog wel eens langer kunnen duren dan die 90 dagen

als iemand namelijk verlenging aanvraagt omdat er nog belangrijke oorlogen gaande zijn word het einde namelijk uitgesteld

aangezien jij jezelf vrij belangrijk vind omdat we je aanvaalen betekent dit ook dat dit een belangrijke oorlog is
 

DeletedUser

Guest
dank je wel loud

maar zoals je weet zou het nog wel eens langer kunnen duren dan die 90 dagen

als iemand namelijk verlenging aanvraagt omdat er nog belangrijke oorlogen gaande zijn word het einde namelijk uitgesteld

aangezien jij jezelf vrij belangrijk vind omdat we je aanvaalen betekent dit ook dat dit een belangrijke oorlog is

Dan zal je die zelf moeten aanvragen hoor :) maakt mij niet uit ;)
 
Reactiescore
19
Wat bedoel je daar nou weer mee, tis toch al lang geweten dat ik het spelletje na 9 jaar wel beu ben

stop er dan gewoon mee ouwe

als ik iets niet leuk vind doe ik het ook niet

op poepen na
dat vind ik ook niet altijd leuk maar dat doe ik dan toch
 

DeletedUser

Guest
stop er dan gewoon mee ouwe

als ik iets niet leuk vind doe ik het ook niet

op poepen na
dat vind ik ook niet altijd leuk maar dat doe ik dan toch

Tja als je beide werelden op het punt staan te eindigen bijt je altijd nog wel even door. Wat ik nu dus ook doe. Solo spelen en mijn job uitvoeren gaat jammer genoeg niet echt samen wat dus ook een van de redenen is dat ik ermee stop, eveneens het spel is gwn enorm veranderd t.o.v. toen ik net begon met te spelen. Nu is het bijna pay to win geworden.
 
Reactiescore
19
valt reuze mee hoor
w31 heb ik niet veel aan uitgegeven op PA en AM na
en misschien een enkele keer halveren

oow en sinds je pp kan verdienen door op andere werelden grondstoffen te verkopen heb ik ook de extra leemproductie aan staan omdat je nou eenmal altijd leem te kort komt

dus ik denk dat ik echt niet veel meer dan jij uitgegeven hebt aan wereld 31
 

DeletedUser

Guest
valt reuze mee hoor
w31 heb ik niet veel aan uitgegeven op PA en AM na
en misschien een enkele keer halveren

oow en sinds je pp kan verdienen door op andere werelden grondstoffen te verkopen heb ik ook de extra leemproductie aan staan omdat je nou eenmal altijd leem te kort komt

dus ik denk dat ik echt niet veel meer dan jij uitgegeven hebt aan wereld 31

had het ook niet over jou hoor had het over het algemeen neem mafkees maar als voorbeeld
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is Mafkees de enige die echt veel geld in deze wereld heeft gestoken. Ze hebben niet voor niets die naam gekozen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is Mafkees de enige die echt veel geld in deze wereld heeft gestoken. Ze hebben niet voor niets die naam gekozen natuurlijk.

Dat kan kloppen maarja heb hetzelfde gezien op W36 denk ik. 1 fout in een evenement en plots hadden spelers 5 dorpen op 1 dag terwijl de wereld nog maar 2 dagen open was ofzo, dan gaat men zin in het spel gwn weg
 

DeletedUser

Guest
Dat kan kloppen maarja heb hetzelfde gezien op W36 denk ik. 1 fout in een evenement en plots hadden spelers 5 dorpen op 1 dag terwijl de wereld nog maar 2 dagen open was ofzo, dan gaat men zin in het spel gwn weg

Ja dat was echt een grote fout inderdaad. Maar dat lag gewoon aan inno en een paar mensen met geld te veel.

Uiteindelijk wint de kwaliteit wel.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was echt een grote fout inderdaad. Maar dat lag gewoon aan inno en een paar mensen met geld te veel.

Uiteindelijk wint de kwaliteit wel.

Nja zou kunnen vond het enkel maar men gevoel tegen TW versterken :)
 

DeletedUser73700

Guest
Dat kan kloppen maarja heb hetzelfde gezien op W36 denk ik. 1 fout in een evenement en plots hadden spelers 5 dorpen op 1 dag terwijl de wereld nog maar 2 dagen open was ofzo, dan gaat men zin in het spel gwn weg

mee eens :)
op w31 zijn er misschien een enkel zoals teammafkees die er veel geld aan uitgaven. Maar om te beginnen op een nieuwe wereld is amper leuk meer inderdaad ...
 

DeletedUser

Guest
stop er dan gewoon mee ouwe

als ik iets niet leuk vind doe ik het ook niet

op poepen na
dat vind ik ook niet altijd leuk maar dat doe ik dan toch

Anders boor je een gat in de wc.
Je weet wel, zodat je je broek makkelijk kunt ophangen enzo.
 
Bovenaan