Het einde van W3?

DeletedUser

Guest
De wereld is gespeeld nu.
Je kan het sluiten blijven uitstellen, maar het heeft geen nut. De kerstperiode vind ik opzich wel fijn om de wereld af te laten lopen.

Dan had dat eerder aangekondigd moeten worden IMO. Had wat mij betreft ook prima geweest, maar nu is er nog 2 weken tot de kerst, en dat is vrij kort als je nog iemand van de wereld wil rammen.
 

DeletedUser20928

Guest
.......nog niet......het spel is nog niet gespeeld.......
 

DeletedUser19263

Guest
spel niet gespeeld? wat wil je nog doen dan? alle inactieven en bb's van w3 edellen?
 

DeletedUser1635

Guest
Dan had dat eerder aangekondigd moeten worden IMO. Had wat mij betreft ook prima geweest, maar nu is er nog 2 weken tot de kerst, en dat is vrij kort als je nog iemand van de wereld wil rammen.

Dude..

Op de meeting was je zo hard aan het schreeuwen dat je genoeg had van deze wereld, en dat het wel tot een eind mocht komen.
Zanik nu dan niet als het sneller gaat als verwacht.

hup, hup ga nu pj's kontje maar weer kussen..
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen PJ er de schuld van geeft dat de wereld gaat sluiten...

Ik dacht toch dat dat stukje gesprek van Duckje uitsluitsel gaf -het was geen fake- dat die beslissing al was genomen voor de fusie? Dus dan kan het ook niet PJ's schuld zijn vind ik...

Volgens mij komt het er ook door vanwege het hoge aantal support's dat er is geweest over het sluiten van de wereld, zeker weet ik dat niet, ik speel pas 4 maanden, en ik heb nooit een support gedaan, maar dat vermoeden heb ik wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Dude..

Op de meeting was je zo hard aan het schreeuwen dat je genoeg had van deze wereld, en dat het wel tot een eind mocht komen.
Zanik nu dan niet als het sneller gaat als verwacht.

hup, hup ga nu pj's kontje maar weer kussen..

Ik hard schreeuwen? Heb daar vrijwel niks over gezegd. Persoonlijk heb ik niks meer te bewijzen of te behalen. Ik ben tenminste altijd eerlijk en rechtdoorzee geweest: ik ben voor de alliantie met DTW. En daarnaast ben ik ook altijd heel duidelijk geweest dat spelers een einde verdienen naar werken, waarin een helder doel wordt gesteld met een duidelijke winnaar. Niet een stoffig hoekje en plots einde.

Ga jij dus maar weer lekker verder achter mensen hun rug om lullen, en niks face to face zelf durven zeggen.
Seriously, grow a pair dude. Wat ben jij een aanmatigend persoon.
 

DeletedUser13822

Guest
@tomket: Denk niet dat Wouter zo hard aan het schreeuwen was, en ik zat heel de avond over hem aan tafel :p Wouter deelt op dat vlak mijn mening, dat het na meer als 4 jaar genoeg is. Maar, en daar ben ik héél zeker van, mocht de wereld nog enkele maanden open blijven we nog steeds die tijd blijven gaan. Al zal dat wss dan PA-loos en in inactieve-modus zijn geweest.

Iig, ik ben content dat ik dit hoofdstuk, het spelgedeelte dan toch, kan afsluiten. De sociale contacten met enkele tw-spelers zal ik nog wel onderhouden via facebook of msn, maar het zal verwateren, dat weet iedereen. Maar geen schrik, je hebt je weddenschap gewonnen en krijgt deze zomer je bak bier nog ;)

en nog iets, niemand die hier tw-speelt mag mijn kontje kussen.....;)
 

DeletedUser11858

Guest
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen PJ er de schuld van geeft dat de wereld gaat sluiten...

Ik dacht toch dat dat stukje gesprek van Duckje uitsluitsel gaf -het was geen fake- dat die beslissing al was genomen voor de fusie? Dus dan kan het ook niet PJ's schuld zijn vind ik...

Volgens mij komt het er ook door vanwege het hoge aantal support's dat er is geweest over het sluiten van de wereld, zeker weet ik dat niet, ik speel pas 4 maanden, en ik heb nooit een support gedaan, maar dat vermoeden heb ik wel ;)

Omdat dit al veel langer bekend was en het is achtergehouden en de fusie onder valse gegevens is door gedrukt:

1- eerst zou de fusie pas gaan nadat duckje een eindspel heeft gegeven
2- na wat strubbelingen nieuwe poll
3 fusie ondanks redelijk wat protest door gezet.

wetende dat:

Hakuna vandaag om 23:19 uur

XXX vandaag om 22:12 uur
eigenlijk wel en 't is blijkbaar gedaan maar dat wist al lang. Tijdens de meeting kreeg ik de info dat w3 zou afgelopen zijn voor nieuwjaar. Voor mij is het geen verrassing dus.
Hakuna vandaag om 22:29 uur
oh jullie hebben ook een meeting gehad?
XXX vandaag om 22:30 uur
nee, de algemene meeting van augustus waar duckje was en zo

Ik neem aan dat dit zeker ook bij PJ bekend was daar hij op de cervix meeting hier zelf al redelijk suggestief over was.

Wie nu nog niet wakker is zal het nooit worden.
 

DeletedUser

Guest
Meen je nu echt dat je gaat beweren dat die info is achtergehouden, terwijl die hier open en bloot op het AF stond?
En wie was die speler dan wel? Kan mij geen w3'er herinneren daar..
 

DeletedUser13822

Guest
Onno, ik kan in eer en geweten zeggen dat ik dit niet wist. Ik heb meermaals gezegd tegen u hoe de vork aan de steel zit, tot frustratie aan toe, en zal het voor 1x nog eens herhalen. Het enige wat ik wel wist, en dat kon iedereen lezen in het gesprek tussen duckje en de community manager, is dat er een aankondiging ging komen rond nieuwjaar. Wat deze ging inhouden, geen idee.

Er stond een poll op het forum met de keuze: a) fuseren als het einde aangekondigd is ; b) nooit een fusie
er stond nergens in die poll NU een fusie. Bij het sluiten van de poll en het opduiken van enkele externe factoren heb ik ieder individu aangesproken via PM of via chat wat ze vonden van een onmiddellijke fusie , en deze werd door de meeste warm onthaald indien ze goed gecoördineerd zou worden. Dit is dan ook gebeurt en uitgevoerd.

De enige die protesteerde waren u, Dimi en tomatenketchup!. De meerderheid was akkoord dus hebben we dit ook uitgevoerd, de meerderheid wint namelijk in een democratie, wat cervix ook was. Degene die zich hier jammer genoeg niet konden bij neerleggen gingen dan ook niet mee met de gekende gevolgen. Dat u niet mee bent gegaan in dit verhaal is uw goed recht, maar leg je dan neer bij wat de rest doet en probeer niet door valse beschuldigingen en natrappen uw gelijk te halen. Zeker als u keer op keer met een andere uitleg komt om toch maar uw gelijk proberen te krijgen. Als je telkens uw uitleg naast elkaar legt zal je de verschillen zien. Dan klopt er toch iets niet, denkt uw niet? Iig, ik ga het niet nogmaals uitleggen dus ik hoop dat je nu eindelijk vrede kan nemen met wat er gebeurt is en niet nogmaals komt aandraven met nieuwe verdraaiingen.
 

DeletedUser3409

Guest
Meen je nu echt dat je gaat beweren dat die info is achtergehouden, terwijl die hier open en bloot op het AF stond?
En wie was die speler dan wel? Kan mij geen w3'er herinneren daar..

Wij zijn niet allemaal van die "die hards".. Ik kom nauwelijks op het AF: de meeste topics hier eindigen in gezeik over en weer. Punt blijft dat deze info vermeldt had moeten worden.
 

DeletedUser10823

Guest
Re: Eindspel W3

belachelijk dat ze wereld 3 willen opheffen!
Er is maar één manier om de wereld op te heffen en dat is totale overheersing.
Pas als alles van één stam is of barbaar dan is de wereld ten einde.

Als je het spel niet meer leuk vind druk dan maar gewoon op delete.

Ik heb nog genoeg Premium betaald voor deze wereld en die wil ik eerst opmaken.
 

Deleted User - 44652

Guest
Wij zijn niet allemaal van die "die hards".. Ik kom nauwelijks op het AF: de meeste topics hier eindigen in gezeik over en weer. Punt blijft dat deze info vermeldt had moeten worden.

Wat nu dus ook het geval is ;)

Hoe ik het zie is dat er geen invloed is geweest -intern gezien- dat W3 zou sluiten na een fusie.
Blijkbaar was het sluiten van de wereld al bekend voordat er werd gefuseerd.

Dan kan je PJ er ook niet van beschuldigen dat het zo is gegaan, tenzij je hem er de schuld van wilt geven dat hij ooit een BG is aangegaan met *DTW*, als dat al het geval is geweest ^^
 

DeletedUser49938

Guest
Re: Eindspel W3

belachelijk dat ze wereld 3 willen opheffen!
Er is maar één manier om de wereld op te heffen en dat is totale overheersing.
Pas als alles van één stam is of barbaar dan is de wereld ten einde.

Als je het spel niet meer leuk vind druk dan maar gewoon op delete.

Ik heb nog genoeg Premium betaald voor deze wereld en die wil ik eerst opmaken.

hier ben ik het nu eens helemaal mee eens
 

DeletedUser

Guest
Ik kom hier maar om het jaar eens piepen.
Ik ga hier niet beginnen zeuren. De ene wilt een fusie de andere niet. De ene wilt de wereld sluiten de andere dan weer niet.
Ieder heeft zijn mening en daar probeer ik respect voor op te brengen.
Een feit is wel dat diegene die al gestopt zijn, dat je die hier niet zult vinden en diegene die aan het uitbollen zijn waarschijnlijk ook niet of toch minder.

Mijn mening:
Na een bondgenootschap van +/- 4 jaar is de fusie er en daar ben ik blij mee.
Ik denk dat weinig werelden het ons zullen nadoen. :edelman:

De wereld is gespeeld. Je kan hem nog laten uitbollen zo lang je wilt.
Voor mij zou een sluiting voor Kerst een mooi geschenkje zijn :)
 
Bovenaan