Het einde van Troll

DeletedUser23694

Guest
Het einde van Troll

Ik zal bij het begin beginnen.
Een half jaar geleden werd de stam Att gesplitst in Drunk en B2B na de overstap van Cheshire naar de vijand Low. De bedoeling was een aantal rekruuts binnenhalen en na een maand weer samen te gaan.
Echter mijn account Th3 Unforgiven. kreeg een ban, waardoor het account na 2 weken volledig grijs ging.
Na een week of 3 kwam ik via het account TLM, na een omweg, terecht in B2B.
De stam B2B was op dat moment al op sterven na dood. Er waren een aantal rekruuts van VVV en Codex binnengehaald, waaronder oa ook 1 van VVV in de leiding van B2B zat, het account Onyourend.
Ik heb dat een week of 2 aangekeken. Toen mijzelf kandidaat gesteld om leiding op mij te nemen en Troll was geboren.
Om goed te kunnen leiden heb ik de hoofdeigenaar van het account TLM aangegeven niet langer meer co te zijn en na de het wachten op de overstaptijd, ben ik overgestapt om in het stamcluster van Troll gaan spelen.

In het begin was de sfeer nog goed en kreeg iedereen hernieuwde zin in w23. We kregen een paar spelers bij, de oude Derp? groep en het ging de stam
voor de wind. Echter de stam was ook verwikkeld in een 2 frontenoorlog en was het front met Serve al een paar keer flink aangepakt. Het account ikwaseraleens was binnen 3 dagen weggevaagd en kreeg op dat moment een 2e mass over zich heen, waar Serve zeker succesvol in zou zijn geweest.
Echter kregen wij de mogelijkheid om een nap voor 2 maanden af te sluiten met deze stam. Dit zou ons de kans geven, om front Serve te hervormen.
En voor 2 maanden vol op de stam Drunk los te gaan. Om de nap succesvol te laten zijn, lieten wij dorpen van het kapotte account iweae door Serve edelen en kregen wij zelfde aantal dorpen binnen het stamcluster terug. Echter front Serve is nooit echt Troll geworden en zijn in hun hart altijd VVV'ers gebleven.
Vaak kreeg de leiding van Troll het verwijt, dat ze anders werden behandeld. Alleen vanuit het oogpunt van de leiding, was het noodzakelijk dat gedeelte
front te herstructureren om sterk genoeg te worden, met oog op een komende 2 frontenoorlog.
Ondertussen begonnen wij met het plannen van masjes, om stamcluster te versterken.
We begonnen met een gat in het Noorden, waar Autopet en Insane-NL lagen. De mass op deze spelers werd een daverend succes en werkte hechtend voor de stam.
Echter front Serve bleef daar een beetje bijhangen. Het was erg tijdrovend om die spelers het naar de zin te maken.
Ondertussen kreeg Troll een aantal leiders erbij. Op Darksunshine een oude bekende van mij en op 2meter, wie al snel niet erg actief bleek te zijn in de leiding.
Na het succes op Autopet en Insane, gingen we los op Cheshire. Drunk liep echter wat achter de feiten en ook deze mass bleek succesvol. Os stroomde dagen later pas binnen.
Echter de eerste duidelijk scheurtjes begonnen zich te vertonen in Troll. Met front Serve, accounts als Onyourend en James JR, konden wij als leiding weinig goed doen. Er waren dagelijks problemen die wij konden oplossen. Ook het account Game heeft nooit meegedaan met de stam. En speelde liever solistisch in de stam met een paar vriendjes van F3ling. Ook kregen wij problemen met een account in het Noorden die perse front wilde hebben, maar gewoon niet de skills bezig om front Drunk te kunnen spelen.
Inmiddels kwam er een andere leider bij, nieuwe spelers op Darksunshine om de algemene leiding in Troll te doen. Dit omdat er te vaak door sommige gezeikt werd en het steeds bij 1 persoon terecht kwam. 2meter werd inactief, waardoor een nieuwe leider hard nodig was.
Wij gingen ondertussen verder met plannen op Drunk, ditmaal op Peter. Drunk bleek ondertussen het aanvalsplan te hebben gekregen van een spion die wij rijker werden.
Echter zelfs met de aanvalsplannen in handen, kon Drunk niet voorkomen dat de mass op Peter succesvol bleek te zijn.
Terwijl de mass op Peter aankwam, was ik aan het genieten van 2 weken onder de Spaanse zon.
Toen ik begin Juni terugkwam, bleek Troll verder afgebrokkeld. Groeiadviezen aan account Onyourend, bleek volledig anders te zijn geïnterpreteerd als dat de leiding weken daarvoor had goedgekeurd. Met als gevolg een nog zwakker frontaccount dan het al was. Als klap op de vuurpijl moesten wij om de tafel met Serve gaan zitten om de nap te evolueren. Deze stelden eerst als voorstel 80 dorpen van het account Ilana te internen en daarvoor terug uiteraard 80 andere dorpen. Mijn eigen reactie op dat voorstel was uiteraard afwijzend. Echter hadden accounts als Onyourend en James JR in hun hoofden gezet, dat wij die dorpenruil omwille van de nap zouden door laten gaan. Er werd een hoop gezeikt op de chat.
Dit was voor ons als leiding de druppel van weken gezeik van een aantal spelers in de stam.
Het resulteerde naar, dat wij de leiding begin vorige week de leiding van Troll hebben neergelegd.
Wij hebben aan Serve 2 voorstellen gedaan. Of wij zouden met een kleine versie van Troll verder gaan als BG met Serve, of een aantal accounts zouden overstappen naar Serve. Eerste voorstel bleek niet haalbaar. Tweede voorstel werd echter met open armen ontvangen. En zijn wij met een aantal accounts overgestapt naar Serve.

Met het stoppen van de leiding viel Troll uit elkaar. De leidingsaccounts zijn overgestapt naar Serve. Aantal frontaccounts Drunk, zijn nu dronken en een klein groepje heeft zich hervormt in een nieuwe stam Fire.

Bij deze mijn verhaal over de stam Troll (om jullie haters voor te zijn ;))

Moon
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59641

Guest
Ik haat jou Moen
Ik word nergens persoonlijk vermeld :(
Ik ben gewoon niet belangrijk voor je!
 

DeletedUser8655

Guest
Jammer dat het uit elkaar gevallen is, we waren een mooie stam. Ondanks dat wil ik moon bedanken voor het leiden van onze stam :).
 

DeletedUser53131

Guest
mooie post, en het is nu eenmaal zo. stammen komen stammen gaan, alleen w23 zelf blijft bestaan :cool:
 

DeletedUser

Guest
Valt het niet op dat enkel de leiding overstapte naar Serve:rolleyes:(op ... na)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Code:
Speler	Actie	Datum/Tijd	Punten
	Impressive.Action	Toegetreden	20th June 2012 - 19:09	5,509,831
	Captain Grom n Blaze	Toegetreden	19th June 2012 - 19:09	8,773,230
	Dark Sunshine	Toegetreden	18th June 2012 - 21:08	4,471,681

DS = leiding
Captain= half leiding. Was geen leiding, maar werd door een aantal zo aangezien.
Imp = leiding.

Met andere woorden.
De leiding heeft vlugvlug zijn eigen plaatsje geslijmd bij Serve, om zelf maar safe te zitten.
Wat er met de rest van de stam gebeurde, kon hen wel gestolen worden.
Moontje heeft ze genoeg kunnen gebruiken en dat was het haar wel waard:rolleyes:
 

DeletedUser8655

Guest
Code:
Speler	Actie	Datum/Tijd	Punten
	Impressive.Action	Toegetreden	20th June 2012 - 19:09	5,509,831
	Captain Grom n Blaze	Toegetreden	19th June 2012 - 19:09	8,773,230
	Dark Sunshine	Toegetreden	18th June 2012 - 21:08	4,471,681

DS = leiding
Captain= half leiding. Was geen leiding, maar werd door een aantal zo aangezien.
Imp = leiding.

Met andere woorden.
De leiding heeft vlugvlug zijn eigen plaatsje geslijmd bij Serve, om zelf maar safe te zitten.
Wat er met de rest van de stam gebeurde, kon hen wel gestolen worden.
Moontje heeft ze genoeg kunnen gebruiken en dat was het haar wel waard:rolleyes:

Ach jong, wat lul je nou toch weer uit je nek :rolleyes:.
 

DeletedUser59641

Guest
Oke, dat is jouw conclusie trekking.
Maar nu de onze: wij wilden niet meer verder met een aantal, de 2opties gaf Moon net, Serve was de beste optie.
Serve wilde ons ook blijkbaar.

En ons boeit het niet wat met andere gebeurd? Oh jawel hoor, maar niet iedereen, maar dat lees jij niet :p
 

DeletedUser

Guest
Ach jong, wat lul je nou toch weer uit je nek :rolleyes:.

Voor iedere buitenstaander is dit wel hetgeen die overkomt he;)
Voor degenen die enkel het profiel van de stam lezen kon, of voor niet w23 spelers.
Leiding Troll + 1 account stapt over naar Serve. De rest wordt achtergelaten of gaat ergens anders heen.
 

DeletedUser8655

Guest
Voor iedere buitenstaander is dit wel hetgeen die overkomt he;)
Voor degenen die enkel het profiel van de stam lezen kon, of voor niet w23 spelers.
Leiding Troll + 1 account stapt over naar Serve. De rest wordt achtergelaten of gaat ergens anders heen.

Jah klopt het lijkt misschien wel zo, maar het is niet zo ;).
 

DeletedUser8655

Guest
*facepalm*

Nja, doe maar verder:p
Ik zal eerst ff kijken hoe jullie het doen in Serve.

Ow, dat kerkdorpje was wel pijnlijk he vanmorgen:D

Tjah heel pijnlijk bijna net zo pijnlijk als 30 dorpen verliezen bij een mass :eek:, dat jij nou geen verantwoordelijkheidsgevoel/eergevoel hebt kan ik ook weinig aan doen ;).

Waarom ga ik nou steeds on topic:confused:
 

DeletedUser

Guest
Tjah heel pijnlijk bijna net zo pijnlijk als 30 dorpen verliezen bij een mass :eek:, dat jij nou geen verantwoordelijkheidsgevoel/eergevoel hebt kan ik ook weinig aan doen ;).

Waarom ga ik nou steeds on topic:confused:

Nah.

Dat was netjes van Troll.
En dwaas van Drunk.
Alleen, het lukt zo makkelijk niet meer he?
Ff weer mijn katatjes verzenden naar je
<3
 

DeletedUser8655

Guest
Nah.

Dat was netjes van Troll.
En dwaas van Drunk.
Alleen, het lukt zo makkelijk niet meer he?
Ff weer mijn katatjes verzenden naar je
<3

Achja mij gaat het niet om winnen/verliezen :p als ik maar fun heb ;).
 
Bovenaan