Het einde van EWS....(?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Daar zat ik in mijn stoeleke, rustig te genieten van mijn zelfgemaakte hutspot en gebraden worstjes... tot ik een tag kreeg.

Ik keek op de klok en wist PRECIES hoe laat het was, tijd voor de dagelijkse MUZIEKquiz. Lekker strijden met mijn woonwagenmakkers wie er de meeste verstand heeft van muziek. Tijdloze nummers komen voorbij, van Missy Elliot, tot Marvin gaye en legendes als Bruno Mars.

Een strijd van hard tot hard, waar het vaak een strijd is tussen @Chameleon @Rob. en ondergetekende. En soms de shazam van @Kyuka

De lezer begrijpt, mijn filmpje ging direct af, mijn vingertjes grabbelden naa rmijn headset en met kloppend hart begaf ik me direct naar de call, om begroet te worden door goeden vrinden als @aapjeklapklap en Joost. Ik zat er klaar voor, met zwetende handjes geklemd om mijn colake en een mond vol met stamppot.

Daar kwamen de bevrijendende woorden van rob....:!start-quiz

Lange seconden gingen voorbij waarin er niets gebeurde.....

Nu 10 minuten later is er nog steeds geen muziekquiz, de EWS bot lijkt stuk..... alle hoop van EWS lijkt verloren


Is dit..... het einde van het woonwagenkamp?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
heeft shock misschien een werkende muziekbot? in dat geval... moeten we.... onze meerdere.... erkennen....
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
een zwarte dag in onze geschiedenis. deze dag zullen wij niet snel vergeten. hopelijk halen we hier samen kracht uit, en blijven we elkaar steunen in dagen zoals deze waar alles lijkt tegen te slaan..
 
Reactiescore
524
Dit heeft me diep geraakt. F
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan