Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hela hela waar is de post van noah naartoe?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Aha ik heb een melding dat mijn reactie is weggehaald.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dit kan ik niets anders dan 3x op een avond beamen
 

Deleted User - 487957162

Guest
Grappige is dat het enige accounts die gebroken zijn van de 2 stammen van Planet zijn. Heerlijk/Pasja hebben vgm 2 accounts gebroken van Planet. Turtle zelf heeft dan ook Zireael gebroken. Welk account heeft Planet van F!x gebroken dan? Op de ban bij ILLY na dan en daar wat dorpen gepakt te hebben en zelfs dat acc niet te kunnen breken :c

Zireael speelde al 8 weken niet -,-. Of zal ik nu ook zeggen dat wij Gregory hebben gebroken?
 
Reactiescore
1.532
Jammer dat mijn reactie van dat Planet leden en Fix leden goed zijn is ondergesneeuwd kuch likes?
 
Reactiescore
1.242
ik zie 2 spelers zonder front en 1 speler met een afschuwelijk klein front/totaal dorpen ratio


wat zegt dit precies
Die dorpenmafketelaar zegt dat het jammer is dat hij de wereld verneukt heeft door zijn fronter een ban aan te smeren en zijn stam een evt wereldwinst met een normaal einde door de neus jaagt.

Verder wil ik nog graag meedelen: NT 2 - 0 Coruscant en wij dus de enige terechte winnaar zouden zijn ongeacht de uitkomst.
 
Reactiescore
201
ik zie 2 spelers zonder front en 1 speler met een afschuwelijk klein front/totaal dorpen ratio


wat zegt dit precies

dit gaat wellicht over het account waarop ik speel.

jammer dat onze ODS strike eruit wordt geboost door het matige F!x, en f!x het op een lopen heeft gezet wanneer duidelijk werd dat zij absoluut niet de ww in de wacht gingen slepen als we volgens de eerder gemaakte wereldafspraken

een stelletje stabbende derderangs tw spelers die ik nog met mijn ogen toe weet te outclassen ;)

Al claimen ze zelf de betere partij te zijn.
 
Reactiescore
2.477
dit gaat wellicht over het account waarop ik speel.

jammer dat onze ODS strike eruit wordt geboost door het matige F!x, en f!x het op een lopen heeft gezet wanneer duidelijk werd dat zij absoluut niet de ww in de wacht gingen slepen als we volgens de eerder gemaakte wereldafspraken

een stelletje stabbende derderangs tw spelers die ik nog met mijn ogen toe weet te outclassen ;)

Al claimen ze zelf de betere partij te zijn.
Duidelijk last van waangedachten jij.
 
Reactiescore
1.380
Grappige is dat het enige accounts die gebroken zijn van de 2 stammen van Planet zijn. Heerlijk/Pasja hebben vgm 2 accounts gebroken van Planet. Turtle zelf heeft dan ook Zireael gebroken. Welk account heeft Planet van F!x gebroken dan? Op de ban bij ILLY na dan en daar wat dorpen gepakt te hebben en zelfs dat acc niet te kunnen breken :c

Ga je serieus nu stoer doen? Die gast speelde al zo lang niet meer. Dat heet niet gebroken dat heet gewoon gestopt zonder dat iemand het wist.
Maar hey je hebt nu tenminste een mooie winst erbij ;)

Snap sowieso niet waarom mensen hier nog over praten. Beste is dat iedereen op W74 gewoon delete gaan en de mini spelers de ww laten geven, maar daar hebben jullie de ballen niet voor, want stiekem zijn jullie allemaal apetrots op de ww.
 
Reactiescore
1.532
Ga je serieus nu stoer doen? Die gast speelde al zo lang niet meer. Dat heet niet gebroken dat heet gewoon gestopt zonder dat iemand het wist.
Maar hey je hebt nu tenminste een mooie winst erbij ;)

Snap sowieso niet waarom mensen hier nog over praten. Beste is dat iedereen op W74 gewoon delete gaan en de mini spelers de ww laten geven, maar daar hebben jullie de ballen niet voor, want stiekem zijn jullie allemaal apetrots op de ww.
Nee we hebben Zireael gebroken en daardoor is ie gestopt dat is toch algemeen bekend inmiddels...?
 
Bovenaan