Het begin van een nieuw tijdperk - afscheid Shelby

DeletedUser19615

Guest
116557_large


Het begin van een nieuw tijdperk.

Het is vandaag 3 oktober 2018. De stam Tommy Shelby (Shelby) bestaat nu ruim 4 maanden. Een samenstelling die met veel controversie de wereld betrad, en die met even veel controversie de wereld zal verlaten. Vandaag is de beslissing genomen dat er voor ons geen ruimte meer is op deze wereld. Je hebt de stammen Gods, Manipulate, en Cube. Dit is een driestrijd die erg interessant kan gaan worden, mits het daadwerkelijk een driestrijd zal zijn. Onze stam valt hier buiten de boot, mede door beslissingen die we zelf hebben genomen.

Het front was te verdedigen. Als donderslag bij heldere hemel kwam niet alleen de stam GODS op ons dak, maar ook Miles en Demi tegelijkertijd met leden van GODS ons aanvalt.

Huidige situatie.

Afijn, ik dwaal af. In plaats van zich te focussen op Mp. ,mikken ze dus hun aandacht op dat ene 2.5m stammetje aan de rand van de wereld.
Dit is een kaartje wat wij nu voor ons hebben:

Dit is ook niet echt een motiverend plaatje. Wat dit tevens betekend voor ons is dat we screwed zijn, omdat heel de stam een gigantisch front heeft waar ze zich zorgen om moeten maken.

De toekomst.
Dit is geen simpele beslissing geweest, maar na het even te laten bezinken is het er wel een die logisch is. Ieder scenario in ons hoofd is wel een keer langsgekomen in de gesprekken. We konden alle barbs edelen, Clusterfucken & def bunker laten spelen, we konden deffen tot we er bij neer vielen daarom doen we dit ook. Niemand legt ons op hoe wij moeten spelen en al helemaal niet omdat "het hoort". Shelby zal het niet overleven. Beeld je even in. Shelby is weg!

Nou DIT is een situatie die we lang niet meer gezien hebben. 3 stammen, van ongeveer dezelfde grootte. Een prachtige 3-weg strijd is hier mogelijk, en ook al is dit het eind voor mijn account op deze wereld, ik zal hem wel blijven volgen. Dit is iets waar serieus kansen liggen voor iedere betrokken partij, mocht het eerlijk gespeeld worden en er geen NAP/BG worden afgesloten tussen de grote partijen.

Onze beslissing.

Alles meegenomen, hebben we een redelijk unaniem besluit weten te vormen. De tijd van de Shelby zit er op. Het is het begin van een nieuw tijdperk, waarin een evenwichtige driestrijd plaats kan vinden. Met het lezen van dit bericht staat ieder account in Shelby op def. Er gaan vast veel mensen zijn die het hier niet mee eens zijn of een sterke mening over hebben, echter dit zal ons besluit niet doen veranderen. Voel vrij om over de inhoud van dit bericht te discussiëren maar weet dat onze beslissing vast staat en dat we hier verder ook zeker op zullen reageren ( daar willen we graag toelichting op) . Vanaf nu is het uit onze handen, en gaan we vanaf onze defbunkers toekijken. Ik kijk terug op een wereld waarin veel gebeurd is, waarin wij veel gedaan hebben en waar nog heel veel te gebeuren staat. Ik wens iedere speler op deze wereld die overblijft heel veel succes en spelplezier toe. Dit is misschien wel het belangrijkste, en dit is iets dat ik recent persoonlijk uit het oog ben verloren. Spelplezier. Je kunt je opwinden over van alles en nog wat, wat ik zelfs in deze post nog doe, maar je kunt ook gewoon het spel spelen, lol hebben, en niet te veel waarde hechten aan winst of verlies. Hou het leuk, voor jezelf en voor anderen.

Bedankt iedereen voor de tijden op deze wereld!

Kusjes,

De shelby boyz.
Speciaal kusje voor Inge.
 

DeletedUser79782

Guest
Mooi geweest, erg sterk gespeeld boys aangezien we altijd gigantisch in de minderheid waren en uiteindelijk toch nog de 2.5m aangetikt hebben zonder 500k interns en geen enkele MB/DU

ciao.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19615

Guest
Del of def? Welke bedoel je nou?
Def voor alle shelby account del voor inge. (grapje natuurlijk, zometeen heb ik een ban aan mijn broekje :x)

Voor de examencomissie dit is met een knipoog naar cactus
 

DeletedUser75791

Guest
Mooi geweest, erg sterk gespeeld boys aangezien we altijd gigantisch in de minderheid waren en uiteindelijk toch nog de 2.5m aangetikt hebben zonder 500k interns en geen enkele MB/DU

ciao.
Ik neem aan dat je dat stuk hebt doorgestreelt omdat het niet klopt?:redface::rolleyes2:
 

DeletedUser79788

Guest
Bedankt boys! Ik heb genoten van deze zeer spannende strijd!

PS: Wat doen die blauwe puntjes midden in dat GODS cluster?
 

DeletedUser75778

Guest
Ik heb nog wel wat stacks voor jullie beschikbaar, komen direct naar het front toe.

Grt. A Lone Wolf

Doe ik het zo goed?
 
Reactiescore
331
Ik heb nog wel wat stacks voor jullie beschikbaar, komen direct naar het front toe.

Grt. A Lone Wolf

Doe ik het zo goed?

Volg het Shelby all-in-one pakket!
- Full def spelen
- Klagen op AF
- BB's edelen
- Gekata'd worden en dan opgeven.

Bedankt boys! Ik heb genoten van deze zeer spannende strijd!

PS: Wat doen die blauwe puntjes midden in dat GODS cluster?

In het begin was je nog leuk, nu ben je gewoon een ordinaire dramazoeker geworden. Hopelijk gaat W64 je beter af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79788

Guest
Heb altijd 75% off gespeeld, pas sinds vorige week dorpen omgegooid.
Sorry dat je me niet leuk vindt, het is wederzijds.
 
Bovenaan