Het algemene rapportjes topic

DeletedUser66944

Guest
aww daemon dat is zuur. Zal wel niet alles geweest zijn neem ik aan met zijn farminkomsten gok ik dat meer dan de helft van zijn troepen nog liep te farmen.
 

DeletedUser51839

Guest
aww daemon dat is zuur. Zal wel niet alles geweest zijn neem ik aan met zijn farminkomsten gok ik dat meer dan de helft van zijn troepen nog liep te farmen.

Anders ben ik zot jarloers op zijn efficient farmen hoor :D
 

DeletedUser62927

Guest
Ja inderdaad zou raar zijn moest dat alles geweest zijn maar als je naar zijn ODD kijkt, was dit volgens mij niet de eerste keer dat hij troepen verloor. :)
 

DeletedUser66944

Guest
Zou kunnen verklaren waarom we hun na de bescherming niet echt meer op de forums hebben gezien :(
 

DeletedUser66944

Guest
pas maar op dat ik je in dat dorp niet sta op te wachten ;)
 

DeletedUser

Guest
Autsch... :eek: :eek: :eek:

f2707fa989fb0faf5d2952655b35e82c.png

Heerlijk!
 

DeletedUser73673

Guest
Ik ben normaal nooit zo'n boer sloper maar als er zo gespeeld word

b457a063578ab363f8d0cbb92b18d3f7.png


Ben ik tog geneigd hem neer te halen

07fdb0ff2b918c5b14a187344ab17d15.png
 
Reactiescore
151
'Als er zo gespeeld wordt' = gebruik maken van burgerwacht?

Lekker trieste speler ben jij.
 

DeletedUser73673

Guest
Doe zoiets alleen maar in het begin bij spelers die alleen dit blijven doen om te irriteren.
Deze speler gaat echt niet meer proberen groot te worden met 500 ptn.
En ik ga verder mezelf ook niet verontschuldigen kata gebruik hou ik zeker beperkt op elke wereld met alleen de doelen VZ/Muur maar voor dit soort fratsen in het begin maak ik een uitzondering.
Ik denk dat zat mensen ook hier op het Af wel weten wat voor een speler ik ben en trieste zal niet naar voren komen.
 

DeletedUser51839

Guest
Gebruik ook kata's hoor, die marktplaatsjes zijn soms teveel. En boer ook.

En zie veel mensen het doen.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Nouja als je hun boer afbreekt kunnen ze hun marktplaats niet meer uitbouwen en kunnen ze ook geen burgerwacht opzetten :D
 

DeletedUser77014

Guest
Zelf ben ik volledig gestopt met het gebruik van kata's. Enkele kata aanvallen vind ik wel kunnen, maar niet tijdens een massa. :mad: @w45
 

Deleted User - 487834254

Guest
Nee tijdens een massa vind ik hetzelf kut.
Maar op w44 hadden we deftige afspraken gemaakt over kata's. en dan is het fijner omdat ze je nit plat bashen dan.
Nu bash ik gewoon alle spelers hun Boer en markt plat , Idc haha
 

DeletedUser73673

Guest
Precies hetzelfde anders kun je farmen wat je wil maar loop je verliezen op bw en zijn de grondstoffen verkocht.
 
Bovenaan