Herstarten , maar dicht bij een vriend...

DeletedUser78933

Guest
Dag iedereen,

Ik heb een probleempje. Een vriend van me en ik zijn beiden begonnen op wereld 59, maar onze dorpen lagen niet dicht bij elkaar... We hebben dus beiden os dorp verplaatst, maar weer hadden we geen geluk... Ik heb nu mijn account herstart op wereld 59 en ging me laten uitnodigen door hem (zo zou ik dicht bij zijn dorp liggen), maar toen ik herstartte moest ik meteen een windrichting kiezen...
Ik vroeg me dus af er toch een mogelijkheid was om alsnog een dorp dicht bij hem te hebben (met hetzelfde account weliswaar).

Alvast bedankt!
 

DeletedUser17472

Guest
De enige mogelijkheid is door je account op delete te zetten en als het account definitief verdwenen is je opnieuw te laten uitnodigen. Een andere mogelijkheid is er helaas niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Ja, maar ook enkel via windrichting kiezen.

De mogelijkheid 'in het midden van de stam' is er enkel alleen als er meer dan 2 spelers in de stam zitten en als je wordt geëdeld. Anders is het enkel windrichting kiezen.
 

DeletedUser17472

Guest
Of tot je premiumpunten op zijn (dus niet op automatisch verlengen zetten), en dan je account op delete.. maar of dat de weg is.
 
Reactiescore
1.145
Voor de volgende keer er is een item in je inventaris waarmee je je dorp kan verplaatsen hierbij zit ook de optie om naar een vriend zijn dorp te verplaatsen.
Dit item verdwijnt alleen als je al een tijdje bezig bent. afhankelijk van de wereldsnelheid.
Ik denk dat dat voor jullie nu al te laat is maar als je dat item nog hebt liggen kun je dat gebruiken om naar elkaar te verplaatsen. :)
 

DeletedUser17472

Guest
Voor de volgende keer er is een item in je inventaris waarmee je je dorp kan verplaatsen hierbij zit ook de optie om naar een vriend zijn dorp te verplaatsen.
Ik denk dat dat voor jullie nu al te laat is maar als je dat item nog hebt liggen kun je dat gebruiken om naar elkaar te verplaatsen. :)
Die krijgt niet iedereen. Hij is via een vriend gestart en dan heb je die dus niet. Bij een pre-registratie krijg je die ook niet.
 
Bovenaan