Hermes versus .kiwi

DeletedUser

Guest
Ze wonnen al tegen HRS hoor :p
En ATR is een afsplitsing van HRS, geen vervanger.
En 100 uur looptijd voor clears valt best mee vind ik, meeste van mijn clears doen er al langer over :(

Ze wonnen alleen tegen de inactievelingen :D
Ik heb zelfs nog dorpjes van jullie zitten nemen met er maar 1 clear aan vuil te maken. Maar dat kan bij nader inzien ook kiwi geweest zijn :D
Achja ik zie jullie graag komen.. altijd leuk voor de ODD :)
 

DeletedUser17472

Guest
Ze wonnen al tegen HRS hoor :p
En ATR is een afsplitsing van HRS, geen vervanger.
En 100 uur looptijd voor clears valt best mee vind ik, meeste van mijn clears doen er al langer over :(

Mijn logische vraag dus welk springdorp ze willen gebruiken. Is dat nu zo gek? En blij dat je eindelijk inziet dat ATR geen vervanging is van HRS. Helaas doen ze dat niet allemaal
 

DeletedUser

Guest
De 'oorlog' Koekje - ATR is werkelijk belachelijk.
het maakt niet uit of ze nu een splitsing zijn van HRS of niet.
Deze is geewoonweg belachelijk. Het is meer een faal actie van koekje.

KAARTJE

zoals iedereen nu kan zien, ligt ATR en Koekje gewoon heel ver uiteen (behalve aan het westen, waar ze toch niet rechtstreeks met edels naartoe kunnen gaan)
waarom dan een oorlog voeren aan iemand dat je niet van de kaart kan halen?
 

DeletedUser

Guest
De 'oorlog' Koekje - ATR is werkelijk belachelijk.
het maakt niet uit of ze nu een splitsing zijn van HRS of niet.
Deze is geewoonweg belachelijk. Het is meer een faal actie van koekje.

KAARTJE

zoals iedereen nu kan zien, ligt ATR en Koekje gewoon heel ver uiteen (behalve aan het westen, waar ze toch niet rechtstreeks met edels naartoe kunnen gaan)
waarom dan een oorlog voeren aan iemand dat je niet van de kaart kan halen?

Ik zou zeggen dat we nu best het antwoord van Koekje afwachten ;)
Want ik ben enorm benieuwd naar hun argument voor deze rondom nutteloze oorlog? :D
 

DeletedUser

Guest
De 'oorlog' Koekje - ATR is werkelijk belachelijk.
het maakt niet uit of ze nu een splitsing zijn van HRS of niet.
Deze is geewoonweg belachelijk. Het is meer een faal actie van koekje.

KAARTJE

zoals iedereen nu kan zien, ligt ATR en Koekje gewoon heel ver uiteen (behalve aan het westen, waar ze toch niet rechtstreeks met edels naartoe kunnen gaan)
waarom dan een oorlog voeren aan iemand dat je niet van de kaart kan halen?

De oorlog verklaren aan stammen die zo ver weg liggen, is al vaker gebeurt, volgens mij is dit niet een unicum.
Dus waarom er opeens een probleem van wordt gemaakt:confused:
 

DeletedUser

Guest
De oorlog verklaren aan stammen die zo ver weg liggen, is al vaker gebeurt, volgens mij is dit niet een unicum.
Dus waarom er opeens een probleem van wordt gemaakt:confused:

ja dat is al vaker gebeurt vanwege BG-schappen enzo
maar dat gewoon buiten het feit dat Koekje en .Kiwi een BG hebben
Wat heeft Koekje nu te winnen met een oorlog te verklaren tegen ATR?
Voor de BG met .Kiwi maken ze daar wel een beter optie van, maar dan neemt .Kiwi de spelers wel over en wint Koekje daar nog altijd niets aan
 

DeletedUser

Guest
Ze wonnen alleen tegen de inactievelingen :D
Ik heb zelfs nog dorpjes van jullie zitten nemen met er maar 1 clear aan vuil te maken. Maar dat kan bij nader inzien ook kiwi geweest zijn :D
Achja ik zie jullie graag komen.. altijd leuk voor de ODD :)

Ik denk dat je me verkeerd als koekje ziet?
Zit in .Kiwi :p

En HRS ging alleen maar op de inactieveling (Arthuriuss), al kostte dat tenminste nog wel wat edels :)

En ik denk dat koekje de oorlog heeft verklaard omdat ze ATR zien als een afsplitsing van HRS en aangezien ze in oorlog zijn met HRS ze erbij vinden horen.
Als je denkt dat ze er naar toe gaan jumpen, tja :eek:
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, alsof .Kiwi de actievelingen aan viel...ik kan me herinneren dat acra toch echt met zwangerschapsverlof was.... en pretender zegt toch niet dat je in Koekje zit....je gebruikt zelf het woord fruitkoekje, wellicht dat je zelf abuis bent.
En het is Koekje die de oorlog verklaart, niet ATR...dus Koekje zal moeten jumpen.
 

DeletedUser26035

Guest
Ik zou zeggen dat we nu best het antwoord van Koekje afwachten ;)
Want ik ben enorm benieuwd naar hun argument voor deze rondom nutteloze oorlog? :D

Ikzelf heb hem niet verklaard maar ik denk dat de redens waren:

- We komen nog wel tegen fcg123 aan te liggen :D
- En als we clears voor .kiwi sturen kunnen we mooi bij de statisstieken kijken naar de ODA en dat komt ook weer bij de de oorlogspunten per speler.

Nu ART een vervanging is geworden van HRS wil niet zeggen dat ze ineens geen vijanden meer zijn. Het blijven dezelfde spelers waar we mee in oorlog waren.
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf heb hem niet verklaard maar ik denk dat de redens waren:

- We komen nog wel tegen fcg123 aan te liggen :D
- En als we clears voor .kiwi sturen kunnen we mooi bij de statisstieken kijken naar de ODA en dat komt ook weer bij de de oorlogspunten per speler.

Nu ART een vervanging is geworden van HRS wil niet zeggen dat ze ineens geen vijanden meer zijn. Het blijven dezelfde spelers waar we mee in oorlog waren.

- We komen nog wel tegen fcg123 aan te liggen :D

Dat weet ik nog niet.
Ik denk niet dat ATR zich zo gemakkelijk ga laten doen.

- En als we clears voor .kiwi sturen kunnen we mooi bij de statisstieken kijken naar de ODA en dat komt ook weer bij de de oorlogspunten per speler.

Komt toch op hetzelfde neer zoals: 'Wij gaan oorlog voeren! Niet dat wij gaan edelen hoor, wij zijn enkel ODA geilers'
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf heb hem niet verklaard maar ik denk dat de redens waren:

- We komen nog wel tegen fcg123 aan te liggen :D
- En als we clears voor .kiwi sturen kunnen we mooi bij de statisstieken kijken naar de ODA en dat komt ook weer bij de de oorlogspunten per speler.

Nu ART een vervanging is geworden van HRS wil niet zeggen dat ze ineens geen vijanden meer zijn. Het blijven dezelfde spelers waar we mee in oorlog waren.

Nou als jullie daar behoefte aan hebben. Ga vooral jullie gang?:)
Jullie hebben maar mazzel met de boerderijregel ander dan was de ODA ook geen jackpot :)
 

DeletedUser

Guest
Nee, alsof .Kiwi de actievelingen aan viel...ik kan me herinneren dat acra toch echt met zwangerschapsverlof was.... en pretender zegt toch niet dat je in Koekje zit....je gebruikt zelf het woord fruitkoekje, wellicht dat je zelf abuis bent.
En het is Koekje die de oorlog verklaart, niet ATR...dus Koekje zal moeten jumpen.

Acra was niet de enige target en ze was nog wel aan het spelen (samen met vv), al was het zeker niet op 100%. Daarbij vielen we ook lil aan (al was acra het hoofddoel).
En ehmmm, ik heb nooit fruitkoekje gebruikt en dat woord werd gebruikt om te laten zien dat koekje en .Kiwi samen hebben gewonnen (als BG's).
Maar blijkbaar is je geheugen niet al te best dat je vergeten bent dat ik in .Kiwi zit, kan gebeuren ;)
 

DeletedUser

Guest
nee, maar nu krijgt .Kiwi 2 verschillende machten met verschillende plannen tegenover zich, inplaats van 1 macht met 1 plan;)
Wacht maar af ze boeken al succes die.Kiwi, goed hoor (sarcastisch)

Dus jij beweert nu dat spelers die minder samen werken, hun gezamenlijke vijand daardoor meer last bezorgen...? Wat ben jij een slimmerd:rolleyes:
Als je stamleider wordt, verover je vast de hele wereld met dit soort strategieën.

Koekje heeft ATR officieel de oorlog verklaard als je dat nog niet had gehoord.... Aangezien jullie ATR als vervanging zien van HRS, stel ik hier die vraag. Ik vind het een lachertje omdat de clears van Koekje al 100 uur moeten lopen...

Kijk, zowat alle spelers van ATR komen uit HRS waar we al tijden mee in oorlog zijn. Ik zie eigenlijk niet in wat er nu ineens zou veranderd zijn. De spelers van het oude HRS komen niet allemaal meer overeen, maar tot wanneer ze naar koekje stappen met serieuze argumenten blijft de oorlog staan wat mij betreft.
Of die oorlog erg actief gaat zijn zullen we nog wel zien, maar als de leiding van ATR er is van uitgegaan dat alle diplomatische betrekkingen bij het opstarten van een nieuwe stam vervallen, hadden ze er mss zelf beter eerst even over nagedacht en vooral over gesproken met hun omgeving.

Ik zie niet in dat er iets veranderd is (behalve dat er ruzie is in HRS en de helft nu onder een andere naam vecht), dus ik zou niet weten waarom er diplomatisch iets zou veranderd zijn.
Trouwens, als er beweerd wordt dat er niets heen en weer gaat gestuurd worden omdat het te ver is, wat is het probleem dan? Troepen van de huidige ATR leden lopen overigens al maanden 100 uren en meer (soms zelfs tot 350 uren), dus wie is het dan die onnodig ver gaat lopen? En als koekje clears stuurt zonder zelf te kunnen edelen, is dat voor de BG .kiwi en niet voor die ODA. Iedereen weet dat we op vlak van verslagen tegenstanders niet te kloppen zijn, daar hoeven we geen extra moeite voor te doen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Dat weet ik...
Ik was degene die er met jou over praatte.

Daarom zal ik je ook niet vergeten...ik ken niet veel namen van .Kiwi...maar de belangrijkste wel hoor. Daar zijn ook meetings voor om mensen te ontmoeten:p Je komt toch zeker wel 10 september
 

DeletedUser59386

Guest
Koekje heeft ATR officieel de oorlog verklaard als je dat nog niet had gehoord.... Aangezien jullie ATR als vervanging zien van HRS, stel ik hier die vraag. Ik vind het een lachertje omdat de clears van Koekje al 100 uur moeten lopen...


Toch is meer dan 50% van de hedendaagse ATR-group bij mij langs geweest.:rolleyes:

Samenwerken tussen stammen dmv een Bg is toch vanzelfsprekend en moet er dan ook ge-edelt worden?
Tis dan ook wat overzichtelijker om de oorlog te verklaren.

En zijn de ART-ers bang?Daarom een nieuwe stam oprichten om van de koekjes af te komen..helaas..:p
 

DeletedUser

Guest
Toch is meer dan 50% van de hedendaagse ATR-group bij mij langs geweest.:rolleyes:

Samenwerken tussen stammen dmv een Bg is toch vanzelfsprekend en moet er dan ook ge-edelt worden?
Tis dan ook wat overzichtelijker om de oorlog te verklaren.

En zijn de ART-ers bang?Daarom een nieuwe stam oprichten om van de koekjes af te komen..helaas..:p

jij weet zo te zien ook niet wat er gebeurt is bij HRS?
ze zijn gesplitst tussen 'actieve' en 'inactieve' leden
wat heeft de laatste zin daar dan mee te maken?
het ziet er gewoon belachelijk uit dat ATR en koekje een oorlog gaan voeren zonder enige raakvlakken te hebben...
 

DeletedUser59386

Guest
Das dus precies wat ik bedoel.De inactieven hebben t al opgegeven tegen koeken en de actieven zijn bang.:p

Raakvlakken hebben we dus via onze behaarde vrinden en die gaan we dus ff matsen met wat claertjes e.:catapult:.gehe

maar goed als je niet begrijpend kan lezen houdt het natuurlijk snel op.
 
Bovenaan